Black Gulch | Opis przejścia | Dark Souls II poradnik Dark Souls II Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019 6464 Następna Opis przejścia Shaded woods Poprzednia Opis przejścia The Gutter Skrót/przejście/obszarPrzejście (1) – Z oznaczonego na mapie miejsca możemy zeskoczyć na dół po półkach skalnych, dzięki czemu dostaniemy się na kolejną platformę. Przejście (2) – Z miejsca, gdzie zdobyliśmy Black Firebomb schodzimy z powrotem po drabinie. Patrząc na nią skręcamy w prawo i idziemy do końca przejścia. Po prawej stronie zobaczymy niewielką platformę z której będziemy mogli spaść niżej. Teraz obracamy się o 180 stopni i ponownie zeskakujemy na dół - tam będzie czekał na nas zombie. Zejście – Po pokonaniu drugiej dżdżownicy zapalamy pochodnię i patrzymy za krawędź klifu. Powinniśmy dostrzec niewielką skarpę, na którą możemy zeskoczyć. Znajdują się tutaj drzwi, lecz to nie koniec skakania. Po prawej stronie drzwi jest skarpa na którą możemy spaść, następnie z niej schodzimy na kolejny klif po lewej stronie. Znajdziemy się przed wejściem do olbrzymiej jaskini. Skrót – Wystarczy zniszczyć kilka poluzowanych desek. OgniskoOgnisko (!) – Upper Gutter. Gdy tylko znajdziemy się na klifie ze statuetkami zniszczmy je wszystkie. Następnie zeskakujemy na drewnianą rampę przed nami i idziemy w dół. Tutaj spadamy na kolejną rampę poniżej. UWAGA! Nie powinniśmy iść do góry w kierunku półki skalnej z jednym zombie oraz urnami, gdyż ominiemy ognisko! Musimy skierować się w dół rampy - podłoga zapadnie się pod naszymi stopami a my wylądujemy na platformie z ogniskiem. PułapkaPUŁAPKA (1) – Po przekroczeniu pierwszego mostu koniecznie trzymajmy się prawej strony nowej platformy. Dopiero, gdy dotrzemy do drugiego mostu możemy przesunąć się w lewo i zapalić światło. PUŁAPKA (2) – Dziura na samym środku platformy. PrzedmiotRing of Life Protection – Po skorzystaniu z pierwszego przejścia wspinamy się na drewnianą konstrukcję i skaczemy w kierunku skrzyni. Twinkling Titanite – Z miejsca, gdzie zdobyliśmy Ring of Life Protection odwracamy się w kierunku drewnianej konstrukcji. Poniżej półki skalnej na której się znajdujemy zobaczymy miejsce, do którego możemy doskoczyć/doturlać się. Wewnątrz jest skrzynia zawierająca przedmiot. Zestaw Havel's Armor – Wymagany: Forgotten Key (Black Gulch). Pancerz znajduje się w jednym ze słojów. Dark Pyromancy Flame – Po wpadnięciu w drugą pułapkę przechodzimy przez mostek i skręcamy w prawo. Przedmiot znajduje się w jednym ze słojów. Black Firebomb x3 – W skrzyni na piętrze. Titanite Chunk – Po skorzystaniu z drugiego przejścia powinniśmy zauważyć dwa słoje wewnątrz konstrukcji. W jednym z nich znajduje się przedmiot. Zestaw Tattered Cloth Armor – Po skorzystaniu z drugiego przejścia i zabiciu zombie odwracamy się i zeskakujemy w widoczne przejście. Zestaw pancerza znajduje się w słoju. Ring of Evil Eye – Z miejsca, gdzie zdobyliśmy zestaw Tattered Cloth Armor skaczemy na wprost w kierunku skarpy. Na jej drugim krańcu znajdziemy skrzynię zawierającą pierścień. Bandit Greataxe – Z miejsca, gdzie zdobyliśmy Ring of Evil Eye wspinamy się po drabinie na sam szczyt. Przedmiot znajduje się w słoju wewnątrz niewielkiej konstrukcji na środku platformy. UWAGA! Słojów pilnuje eksplodująca mumia! Rotten Pine Resin x3 – Po skorzystaniu z drabiny zeskakujemy na platformę ze słojami. Przedmiot znajduje się wewnątrz. Great Club – Z miejsca, gdzie zdobyliśmy Rotten Pine Resin skaczemy na platformę ze słojem a z niej na kolejną ze skrzynią. Przedmiot znajduje się w jej wnętrzu. Lifegem x20 – Na samym dole w jednym ze słojów. Dark Fog – Na samym dole w jednym ze słojów. Ring of Giants +1 – Ring of Giants +1 i Petrified Dragon Bone Punkt orientacyjny/przełącznikPlatforma (1) – Musimy wpaść w pierwszą pułapkę a następnie wykonać długi skok. Lina (początek) – Na dachu ponad miejscem, gdzie znaleźliśmy Bandit Greataxe Drabina – Ukryta za dwoma słojami (znajduje się w nich Dung Pie x2) Postać niezależna (przyjazna)Giant Ant Queen – Nieszkodliwa, jej opary leczą truciznę (lecz uszkadzają częściowo nasz ekwipunek). Lucatiel of Mirrah – Tuż przed rozszerzeniem z plamami oleju na ziemi powinniśmy zapalić pochodnię i zerknąć w dół klifu. Zobaczymy niewielką półkę skalną, na którą można spaść. Wewnątrz będzie czekała na nas Lucatiel. Darkdiver Grandahl – Wymagany: Forgotten Key. Znajduje się za drzwiami w zejściu. Rzadki przeciwnik/bossInwazja: Melinda the Butcher – Pojawi się, gdy będziemy wracali z półki skalnej z Ring of Life Protection. Boss - The Rotten Giants (Forgotten Key) – Dotrzemy tutaj korzystając z opisanego zejścia. Przeciwnicy zostawiają po sobie Forgotten Key. Legenda Dark Souls 2 - The Gutter/Black Gulch Przejście do innej lokacji Pułapka Skrót/przejście/obszar Punkt orientacyjny/przełącznik Ognisko Postać niezależna (przyjazna) Przedmiot Rzadki przeciwnik/boss Black GulchZniszcz posążki W tej lokacji musisz bardzo uważać, ponieważ kamienne posążki są porozstawiane po obu stronach przejścia i skierowane w różne strony. Podchodź do nich ostrożnie i niszcz po kolei. Zabij ośmiornicę W pewnym momencie zobaczysz ciemne kałuże. Kiedy do nich podejdziesz, ze środa wyłonią się trujące ośmiornice. Musisz uważać aby cię nie złapały, ponieważ ten atak zabiera bardzo dużo punktów życia. Zabij robala Po lewej stronie znajduje się korytarz na końcu którego jest skrzynia zawierająca Shotel oraz Great Magic Weapon. Kiedy przejdziesz dalej, z dziur w ścianie wyłonią się dwa ogromne robaki. Podbiegnij do nich z boku i wykonaj kilka szybkich ciosów. Otwórz skrzynię Zaraz za nimi pojawią się ośmiornice oraz kolejny korytarz ze skrzynią zawierającą Divine Blessing. Rozpal ognisko Biegnij teraz wzdłuż ściany niszcząc po drodze posążki. Omiń korytarz na końcu którego jest mgła i wejdź ścieżką na wyższy poziom. Znajdziesz się w jaskini, w której możesz rozpalić ognisko. W jednej z żółtych urn jest Pharros Lockstone. Idź tunelem Po rozpaleniu ogniska możesz zwiedzić boczną część lokacji. Wróć do miejsca gdzie pojawiły się robale. Pomiędzy dziurami podejdź na skraj ściany i zeskocz niżej. Zobaczysz przed sobą zamknięte drzwi. Zeskocz jeszcze niżej i wejdź do ciemnego tunelu. W jaskini spotkasz dwa olbrzymy. Walka z nimi jest bardzo trudna. Najlepszym sposobem na ich pokonanie jest zwabienie ich do tunelu i dotarcie do przepaści. Olbrzymy nie pójdą za tobą do końca, natomiast będziesz miał czas na wykonanie 1-2 ataków dystansowych. Taktyka ta jest bardzo czasochłonna, jednak zapewnia powodzenie w walce. Zabij olbrzyma Po pokonaniu olbrzymów otrzymasz Forgotten Key oraz Soul of a Giant. Zbadaj dokładnie to miejsce, ponieważ w jednej z pieczar jest skrzynia w której znajdziesz Ring of Giants +1 oraz Petrified Dragon Bone. Otwórz skrzynię Wejdź do kolejnej pieczary i zabierz z urny Silver Talizman. Następnie wejdź do klatki aby udać się na górę. Podejdź na skraj podłogi i zeskocz niżej. W tym miejscu możesz także przyzwać postać do pomocy przy walce z bossem. Porozmawiaj ze starcem Wcześniej jednak wróć do zamkniętych drzwi i otwórz je za pomocą znalezionego klucza. W środku zobaczysz nieczynny teleport oraz starca siedzącego na krześle, który nazywa się Darkdiver Gradahl. Porozmawiaj z nim i wyczerp wszystkie opcje dialogowe. Jest to jedna z trzech lokacji, które trzeba odwiedzić, by dołączyć do przymierza Pilgrims of Dark. Rozpal ognisko Wróć na górę i przejdź przez mgłę aby rozpocząć walkę z The Rotten. Po pokonaniu bossa przeszukaj lokację. Ze zwłok zabierz Fire Seed. Znajdź wyjście z areny i otwórz skrzynię zawierającą Bone Dust i rozpal ognisko dzięki któremu przeniesiesz się do Majula. Następna Opis przejścia Shaded woods Poprzednia Opis przejścia The Gutter