The Lost Bastille - ciąg dalszy | Opis przejścia | Dark Souls II poradnik Dark Souls II Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019 6464 Następna Opis przejścia Sinner's Rise Poprzednia Opis przejścia Belfry Luna Skrót/przejście/obszarSkrót 1 – Po zeskoczeniu w rozpadlinę w murze skręcamy w lewo a następnie idziemy do końca dziedzińca trzymając się prawej ściany. Po pokonaniu kilku psów dotrzemy do kraty, którą otworzymy pobliską dźwignią. Skrót 2 – Pozwala na wcześniejsze odblokowanie ogniska oraz kowala. Skrót 3 – Wymaga: Antiquated Key. Prowadzi do pomieszczenia pełnego desek. Krata 1 – Poruszając się od ogniska Servants' Quarters dotrzemy do rozwidlenia - tam idziemy po schodach na górę. Trafimy do pomieszczenia z eksplodującymi mumiamii. Przełącznik znajduje się w korytarzu tuż obok nich. Krata 2 – Na piętrze powyżej pomieszczenia z mumiami i dwoma drabinami. Otwiera drogę do Sinner's Rise. Iluzja 1 – Po skorzystaniu z zamka Pharrosa i zniszczeniu iluzji otworzymy drogę do Belfry Luna Iluzja 2 – W pomieszczeniu z dwoma drabinami i kilkoma eksplodującymi mumiami wchodzimy do małego pomieszczenia na wprost wejścia - iluzja znajduje się tuż przed nami. W nowym korytarzu sprawdzamy lewą ścianę - kolejna iluzja pozwoli nam wyjść na balkon. Deski – Możemy zniszczyć je mieczem a następnie zwiedzić pomieszczenie. Rzadki przeciwnik/bossHeide Knight – Jeden raz na przejście gry. Boss - Ruin Sentinels Opcjonalny boss - Belfry Gargoyles Postać niezależna (przyjazna)Lucatiel of Mirrah Straid of Olaphis – Wymagany: Fragrant Branch of Yore, 3 INT, 3 FTH. Pozwala na wymianę dusz bossów na ekwipunek. Steady Hand McDuff – Wymagany: Bastille Key lub skrót 2. Po zapaleniu pochodni w kuźni przeniesie się w pobliże kowadła i odblokuje dostęp do skarbów. Po dostarczeniu Dull Ember (Iron Keep) będzie mógł wykonać infusion. OgniskoOgnisko – Straid's Cell. Drugie piętro nad pokojem z mumiami. PrzedmiotHuman Effigy (1) – Po spadnięciu w rozpadlinę w murze skręcamy w prawo - przedmiot znajduje się przy zwłokach. Human Effigy (2) – Po pokonaniu hordy wrogów korzystamy ze schodów - przedmiot będzie na końcu pomieszczenia obok zamkniętych wrót. Antiquated Key – Antiquated Key oraz Covetous Silver Serpent Ring. Po wejściu do budynku przez okno i pokonaniu psów wystarczy wyjść przez drzwi na niewielki dziedziniec. Przedmioty znajdują się w skrzyni w rogu lokacji. Estus Flask Shard – Po zeskoczeniu w rozpadlinę w murze skręcamy w lewo a następnie idziemy do końca dziedzińca trzymając się lewej ściany. Skrzynia z przedmiotem znajduje się na końcu ciasnego przesmyku. Hush – Iluzoryczna ściana po lewej stronie pomieszczenia z bossem. Po otworzeniu przejścia wchodzimy na górę po drabinie - zaklęcie znajduje się w skrzyni. Target Shield – Iluzoryczna ściana na wprost od wejścia do komnaty z bossem. Przedmiot znajduje się w skrzyni. Homeward Bone – Iluzoryczna ściana w miejscu, gdzie znaleźliśmy Hush. Po otworzeniu przejścia ponownie znajdziemy się w głównej komnacie. Przedmiot leży przy zwłokach. 3x Crimson Water – Iluzoryczna ściana na piętrze po skorzystaniu z przejścia po prawej stronie komnaty z bossem. Uwaga: w środku znajduje się eksplodująca mumia! Large Club – W pomieszczeniu poniżej ogniska. Blue Tearsone Ring – Wchodzimy na pierwsze piętro a tam spadamy w jedną z rozpadlin. Przedmiot znajduje się w skrzyni. Southern Ritual Band – W skrzyni na dole wieży. Bastille Key – Po pokonaniu Red Phantoma i hordy psów. Część wrogów można zastrzelić z łuku stojąc na murze. Bracing Knuckle Ring – Dostaniemy się do niego po odnalezieniu drugiej iluzji. Wystarczy trzymać się lewej ściany - przedmiot znajduje się przy zwłokach. Petrified Dragon Bone – Wymagany: Bastille Key. W celi obok ogniska. Flame Butterfly – Po skorzystaniu z drugiej iluzji, musimy przeskoczyć rozpadlinę Golden Wing Shield – Z miejsca, gdzie zdobyliśmy Flame Butterfly zeskakujemy na wąski gzyms. Następnie poruszamy się nim do samego końca - tarcza będzie leżała obok zwłok. Craftsman's Hammer + Twinkling Titanite – W skrzyni na której siedzi McDuff. Jeśli zapalimy pochodnię po drugiej stronie warsztatu i odpoczniemy przy ognisku kowal przeniesie się a my będziemy mogli zebrać skarby. Zestaw Wanderer Armor – Po skorzystaniu z trzeciego skrótu lub dotarciu od ogniska Servants' Quarters na dziedzińcu znajdziemy studnię. Gdy uderzymy w kamień, spadnie on na dół jednocześnie podnosząc klatkę z trzema (!) eksplodującymi mumiami. Po pokonaniu ostatniej z nich zostawi ona zestaw pancerza. Archdrake Robes + Shield – Poruszamy się od strony trzeciego skrótu. W miejscu, gdzie znajdował się kusznik leżą beczki z prochem. Używając ognistych strzał lub firebomb możemy je wysadzić otwierając drogę do pancerza i tarczy. Twinblade – Twinblade + Parrying Dagger + Bone Staff. Poruszamy się od strony trzeciego skrótu. W pomieszczeniu za kusznikiem (aby się tam dostać musimy skorzystać z drabiny i spaść na podwyższenie, na którym stał strzelec). Soul Vessel – W pomieszczeniu z Twinblade używamy Klucza Pharrosa. Przedmiot znajduje się za iluzją w skrzyni. PułapkaPUŁAPKA (HORDA) – Po otworzeniu drzwi napotkamy dużą grupę przeciwników. Najlepiej wyciągać ich pojedynczo. Kolejna duża grupa znajduje się w pomieszczeniu po lewej stronie od wejścia. Przejście do innej lokacjiSINNERS' RISE Punkt orientacyjny/przełącznikDźwignia (boss) – Na samym szczycie wieży. Otwiera drogę do bossa. Winda-klatka – Dostaniemy się do niej z pomieszczenia z drugą kratą. Jeśli skoczymy na krawędź poniżej będziemy mogli podnieść Bonfire Ascetic. Na samym dole znajdziemy Pharros' Lockstone. Legenda Dark Souls 2 - The Lost Bastille Przejście do innej lokacji Pułapka Skrót/przejście/obszar Punkt orientacyjny/przełącznik Ognisko Postać niezależna (przyjazna) Przedmiot Rzadki przeciwnik/boss Przejdż przez deski Wróć do ogniska w Lost Bastille i skorzystaj ze schodów prowadzących do korytarza na końcu którego znajdują się drzwi. Kiedy je otworzysz, będziesz mógł przejść po drewnianym mostku na mur. Po lewej stronie spotkasz kolejnego olbrzyma. Kiedy go pokonasz wejdź do wieży i skorzystaj z przejścia po lewej. Zaraz za nim czai się kolejny wróg. Po jego zabiciu możesz przejść na dach obok aby zebrać Flame Butterfly. Przeskocz także na dach obok po duszę. Kiedy wejdziesz po drabinie, znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu. (Jeśli zauważyłeś w wieży schody, prowadzą one właśnie tutaj). Przy ustawionych beczkach zobaczysz siedzące zombie. Zabij je zanim wstanie i zaatakuje. Zniszcz kamienne klatki Użyj przełącznika aby podnieść kratę, druga za którą czają się zombie otworzy się automatycznie. Pokonaj przeciwników i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Znajdują się w nim kamienne przedmioty z zamontowanymi kratami. Rozbij je, ponieważ w środku znajdują się zombie. Kolejny przeciwnik czai się na półce nad twoją głową. Piętro wyżej spotkasz dwójkę zombie która siedzi pod przeciwległymi ścianami. Otwórz drzwi i wejdź do kolejnego pomieszczenia. Przy ścianie naprzeciwko leżą zwłoki w których znajdziesz Skeptic's Spice. Aby zdobyć kolejne przedmioty, będziesz się musiał trochę nagimnastykować. Warto założyć do tego celu pierścień Silvercat Ring, który zmniejsza obrażenia od upadku. Na pierwszej półce na której się zatrzymasz, znajdziesz Bonfire Ascetic. Kiedy zeskoczysz jeszcze niżej, ze skrzyni możesz zabrać Wilted Dusk Herb. Aby wrócić na górę wejdź do klatki wiszącej na łańcuchu. Biegnij w stronę mgły Wejdź piętro wyżej i pokonaj czające się tam mumie. Po walce zobaczysz w celi ognisko, które jest blokowane przez kamienną statuę. Odblokujesz je później. Celę obok otworzysz za pomocą Bastille Key a w środku znajdziesz Petrified Dragon Bone. Wróć na dół i użyj przełącznika aby otworzyć kratę. Zaraz za nią skręć w prawo i za rogiem pokonaj rycerza i zabierz Lifegem. Przebiegnij mostem w stronę mgły uważając na bełty kuszników, którzy znajdują się na górze. Jeśli przez cały czas będziesz biegł nie powinna cię żadna dopaść. Przejdź przez mgłę i za kolejnym otworem w ścianie skorzystaj z drabiny aby dostać się na górę. Rozpal ognisko. Następna Opis przejścia Sinner's Rise Poprzednia Opis przejścia Belfry Luna