Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crookz - poradnik do gry

Crookz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Misja 7 - Dzień odwiedzin

Miejsce: więzienie San Quentin

Postacie: Bishop, Rufus, Lobkowitz, Rocket

Nagroda: 12 000 $

Twoim zadaniem jest uwolnienie Rufusa, Bishopa i Lobkowitza. Dodatkowo zajmiesz się także szantażem naczelnika zakładu - w tym celu musisz ukraść nielegalne materiały kompromitujące jego osobę.

Więzienie

Po raz pierwszy pod swoje skrzydła bierzesz Rocket - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Po raz pierwszy pod swoje skrzydła bierzesz Rocket. Na samym początku w warsztacie warto zakupić emiter sygnału - przyda się podczas tej misji. Nie szukaj przejść przez drzwi - przejdź przez kanał wentylacyjny (1). Wejdź do pomieszczenia na końcu tarasu (2). Wybierz przełącznik odblokowania (3) oraz na wszelki wypadek także zwykły przełącznik (4). Zajmij się terminalem kamery (5) oraz przełącznikami (6, 7, 8).

Otwórz drzwi za pomocą przełącznika (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi za pomocą przełącznika (1). Jeżeli nie ma w pobliżu strażnika, otwórz drzwi do celi Bishopa (2). Kiedy mężczyzna z niej wyjdzie, dla niepoznaki zamknij drzwi ponownie. Wróćcie do pokoju z dużą liczbą przełączników i zamknijcie drzwi (3). Przełącz przełącznik (4) i wprowadź Bishopa do środka. Gdy tylko strażnik się oddali, wprowadź Bishopa do pokoju, wciskając przełącznik, zabierz cichobieżki (5) i maszeruj z powrotem, znów korzystając z przełącznika. Załóż cichobieżki i - skradając się za strażnikiem - podnieś klucz do stalowych drzwi (6), zakłócacz kamer (7) oraz chloroform (8), po czym szybko opuść pokój.

Wróć w pobliże pomieszczenia (1), z którego brałeś cichobieżki - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wróć w pobliże pomieszczenia (1), z którego brałeś cichobieżki. Skorzystaj z przełącznika (2) i podążaj śladami strażnika - wykorzystaj przełącznik (3) i wyjdź przez drzwi, jeżeli są otwarte. Jeśli nie - wróć na korytarz i spróbuj raz jeszcze. Użyj chloroformu na strażniku (4) i podnieś łup (5). Wróć do Rocket, omijając strażnika.

Stań przy drzwiach i poczekaj na strażnika - kiedy zacznie się oddalać w drugą stronę korytarza, podążaj tuż za nim - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Stań przy drzwiach i poczekaj na strażnika - kiedy zacznie się oddalać w drugą stronę korytarza, podążaj tuż za nim. Rocket wyślij do pomieszczenia po lewej (1), natomiast Bishop musi otworzyć drzwi po prawej (2). Zaczekaj w pokoju, aż strażnik będzie wracać, i idź uwolnić Lobkowitza (3). Zamknij drzwi i sprawnie udaj się całą ekipą do pokoju, w którym przebywa Rocket. Poproś Lobkowitza o rozbrojenie rozdzielnicy (4), natomiast Bishopa skieruj do pokoju po prawej - tam zlikwiduj wszystkie bariery laserowe (5, 6, 7) oraz zajmij się terminalem kamery (8).

Przetransportuj ekipę do ostatniego pokoju po lewej - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przetransportuj ekipę do ostatniego pokoju po lewej. Zamknij drzwi za pomocą przełącznika (1), a następnie do pokoju obok wprowadź Lobkowitza, korzystając z przełącznika (2). Ponownie skorzystaj z przełącznika i dojdź do pokoju ze strażnikiem. Omijając jego obszar zainteresowania, zajmij się rozdzielnicą (3), po czym przejdź do kolejnego pokoju. Doprowadź tam także Rocket. Chwyć za przełącznik (4) i dojdź Rocket do ściany, ponownie chwyć przełącznik i idź wzdłuż laserów do wyjścia. Przeprowadź w ten sam sposób Bishopa.

Zajmij się terminalem kamery (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zajmij się terminalem kamery (1). Teraz czas na małą zabawę przełącznikami. Jeżeli w pobliżu Rufusa nie ma strażnika, otwórz mu drzwi za pomocą pierwszego przełącznika (2) - wybierz Rufusa, podnieś klucz (3) i wróć do celi, gdzie zamknij drzwi tym samym przełącznikiem. Po przejściu strażnika natychmiast otwórz drzwi, a Rufus niech użyje klucza na drzwiach (4). Otwórz kolejną celę drugim przełącznikiem (5) i gdy tylko Rufus wejdzie, natychmiast zamknij drzwi. Podnieś łup (6) i w momencie, gdy strażnik będzie mijać wejście, otwórz drzwi przełącznikiem i daj łupnia strażnikowi (7). Rozwal ścianę (8) - w międzyczasie otwórz drugie drzwi za pomocą trzeciego przełącznika (9). Otwórz ostatnie drzwi przełącznikiem (10). Dla niepoznaki zamknij drzwi celi (5) oraz przedostatnie (9). Skorzystaj z przełącznika (11) i wyłącz blokady laserowe. Przejdź do pierwszego pokoju od strony korytarza.

Wyjdź do pokoju po lewej, omijając strażnika - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyjdź do pokoju po lewej, omijając strażnika. Rozwal ścianę (1) i podnieś łup (2). Następnie przetransportuj całą czwórkę do wyjścia (3).

Dziedziniec

Akcję na dziedzińcu zacznij od mocnego wejścia - wybierz Rufusa i rozwal ścianę (1), po czym pobij strażnika (2) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Akcję na dziedzińcu zacznij od mocnego wejścia - wybierz Rufusa i rozwal ścianę (1), po czym pobij strażnika (2). Lobkowitz niech zajmie się rozdzielnicą (3), z kolei ktokolwiek inny - terminalem kamery (4) i przełącznikiem (5). Potem skieruj Lobkowitza do drugiej rozdzielnicy (6).

Przebiegnij szybko całą ekipą w kierunku dużego pomieszczenia (1) z celami i skryj się w cieniu - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przebiegnij szybko całą ekipą w kierunku dużego pomieszczenia (1) z celami i skryj się w cieniu. Przejdź Rocket w pobliże kanału wentylacyjnego (2), a Rufusa poślij od strony muru do środka pomieszczenia - tam pobij strażnika (3). Wejdź Rocket przez kanał i zajmij się terminalem kamery (4), następnie podnieś łup (5). Podnieś też klucz Tesli (6). Wróć całą zgrają do punktu startowego, uważając na strażnika.

Ponownie pobij strażnika (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Ponownie pobij strażnika (1). Weź zakłócacz kamer od Bishopa i przekaż go Rocket. Bishopa poślij do otwarcia dwóch skrzydeł (2, 3). Przejdź Rocket przez kanał wentylacyjny (4) i podnieś łup (5).

Użyj klucza Tesli na rozdzielnicy (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Użyj klucza Tesli na rozdzielnicy (1). Wejdź przez kanał wentylacyjny i wyłącz kamerę za pomocą zakłócacza kamer (2). Wejdź do pokoju ze strażnikiem i obsłuż terminal kamer (3).

Wróć do panów - gdy strażnik będzie przechodzić obok budynku, przestań znęcać się nad drugim strażnikiem i pobij wartownika (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wróć do panów - gdy strażnik będzie przechodzić obok budynku, przestań znęcać się nad drugim strażnikiem i pobij wartownika (1). Przetransportuj Lobkowitza, Bishopa i Rufusa w pobliże pomieszczenia, w którym znajduje się Rocket.

Bishopem otwórz drzwi (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Bishopem otwórz drzwi (1). Pobij przebywającego w środku strażnika (2). Zajmij się terminalem kamery (3), a następnie rozdzielnicą (4) - w tym celu wezwij Lobkowitza. Otwórz kasetkę (5). Wyślij Rocket do drzwi (6) - otwórz je za pomocą klucza i podnieś łup (7).

Zabierz klucz do zabezpieczonych drzwi i niszczyciel barier od kolegów, po czym idź Rocket do kanału wentylacyjnego (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zabierz klucz do zabezpieczonych drzwi i niszczyciel barier od kolegów, po czym idź Rocket do kanału wentylacyjnego (1). Skorzystaj z klucza (2), a następnie, na kolejnej przeszkodzie, z niszczyciela barier (3). Następnie użyj przełącznika (4), jak również otwórz sejf z materiałami i je wykradnij (5). Wróć do swojej ekipy.

Przejdź za minivana (1) i ukryj się za nim całą ekipą - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź za minivana (1) i ukryj się za nim całą ekipą. W momencie gdy strażnik obróci się w tę stronę (2), przejdź Lobkowitzem w kierunku rozdzielnicy (3) na granicy zasięgu kamery i przełącz ją. Przetransportuj w podobnym stylu w ten sam punkt całą ekipę.

Przez kanał wentylacyjny (1) wejdź do pokoju ze strażnikami - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przez kanał wentylacyjny (1) wejdź do pokoju ze strażnikami. Zostaw ich w spokoju i zajmij się terminalem kamer (2). Wyjdź tą samą drogą.

Bishopem otwórz drzwi (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Bishopem otwórz drzwi (1). Wejdź do środka Rufusem i pobij strażnika (2). Otwórz kasetkę (3). Otwórz kluczem stalowe drzwi (4) i wykradnij plany konstrukcyjne (5). Wyjdź z pomieszczenia.

Stań za radiowozem (1) i gdy strażnik zacznie się oddalać, przebiegnij Bishopem i otwórz drzwi (2) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Stań za radiowozem (1) i gdy strażnik zacznie się oddalać, przebiegnij Bishopem i otwórz drzwi (2). Podobnie przetransportuj Rufusa i Lobkowitza - Rocket pokieruj dookoła budynku, do kanału wentylacyjnego od tyłu.

Otwórz drzwi (1) - Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi (1). Wejdź przez kanał (2) i połóż emiter sygnału (3) - resztą ekipy schowaj się tak, by wybiegający strażnik Was nie zauważył, a Rocket szybko wyjdź na zewnątrz. Wbiegnij Lobkowitzem i załatw terminal kamery (4), a następnie prędko wyjdź z pokoju i znów się schowaj. Podnieś łup (5) i skieruj się w stronę wyjścia z mapy, omijając strażników. Misja zakończona!