Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę
Miejsce: elektrownia atomowa Devil's Den
Postacie: Rufus, Bishop, Lobkowitz
Nagroda: 19 500 $
Tym razem odwiedzasz elektrownię atomową - Twoim celem jest zostawienie tam przekaźnika, za pomocą którego zdalnie odetniesz zasilanie w Rezerwie Federalnej.
Obszar roboczy
Otwórz Rufusem drzwi (1) i wprowadź do środka całą trójkę. Po chwili otwórz kolejne drzwi (2) - o ile nie ma strażnika w pobliżu. Uważając na strażnika w korytarzu, otwórz drzwi za pomocą przełącznika ze smarem (3) i wejdź do środka. Nie alarmując strażnika, otwórz sukcesywnie także pozostałe drzwi (4, 5). Wyłącz terminal kamer (6) i wróć do pokoju. Zważając na strażnika, przełącz przełącznik (7) i wejdź do pomieszczenia. Wyślij tam także Lobkowitza - najpierw każ mu zająć się rozdzielnicą (8), a następnie skieruj go do drugiego mechanizmu (9).
Poślij Bishopa po łup - otwórz drzwi za pośrednictwem przełącznika (1) i zamknij je (2). Podążając za strażnikiem, podnieś walizkę z łupem (3). Wróć do pokoju z Rufusem i Lobkowitzem.
Przejdź w pobliże ciężarówki (1) - gdy strażnik wejdzie do środka, wyłącz kamerę Lobkowitzem (2) i otwórz drzwi Bishopem (3). Wycofaj się, ponownie wyłącz kamerę i każ Rufusowi stłuc strażnika (4). Wyłącz terminal kamer (5).
Doprowadź całą trójkę do pokoju. Pobij strażnika (1), a następnie zajmij się dwoma przełącznikami (2, 3). Skorzystaj z przełącznika (4) i otwórz drzwi. Przejdź tam Lobkowitzem, a następnie zamknij drzwi (5). Znów skorzystaj z przełącznika (4), wyłącz zapory i zajmij się rozdzielnicą (6). Wróć na początek korytarza i - podążając za strażnikiem - zajmij się kolejną rozdzielnicą (7). Zawróć do miejsca z barierami i przejdź dalej - aż do najbliższej kamery. Pozostałą dwójkę wyślij do tego pokoju (8). Przyprowadź tam także Lobkowitza.
Rozbij ścianę (1) Rufusem. Użyj rozdzielnicy (2) Lobkowitzem, a następnie tym samym bohaterem wyłącz kamerę (3) - podnieś także łup (4). Szybko otwórz drzwi Bishopem (5) i pobij strażnika (6). Zajmij się terminalem kamery (7). Otwórz drzwi (8) i podnieś łup (9). Podobnie otwórz drugie skrzydło (10) i również wyciągnij łup (11). Obiegnij Lobkowitzem cały pokój i pociągnij za przełącznik (12). Przejdź w pobliże zapory laserowej i ponownie naciśnij przełącznik. Pobiegnij w tym kierunku (13).
Zaprowadź Bishopa i Rufusa z powrotem do tego pokoju (1), na miejscu pozostawiając Lobkowitza. Pobij strażnika (2) i przełącz przełącznik (3). Przyprowadź obydwu rzezimieszków z powrotem do Lobkowitza. Pobij strażnika (4), a następnie wyłącz kamerę (5). Przejdź dalej Bishopem i Lobkowitzem - wyłącz kamerę (6), a następnie otwórz drzwi (7). Ponownie wyłącz kamerę, wejdź do środka i zajmij się terminalem kamer (8) oraz przełącznikiem (9), tak by nie zauważył Was strażnik.
Przejdź całą ekipą przez barierę (1), tak by hałas nie dotarł do żadnego ze strażników. Bishopem otwórz drzwi (2) i wejdź całą zgrają do środka. Wyłącz kamerę (3), a następnie otwórz drzwi (4). Otwórz sejf (5), przełącz terminal kamery (6) i zajmij się rozdzielnicą (7). Ubierz cichobieżki któremukolwiek z bohaterów i przejdź do pomieszczenia - zajmij się terminalem kamer (8) i weź plany konstrukcyjne (9). Wróć do tego pomieszczenia (10).
Pobij strażnika znajdującego się jak najbliżej drzwi (1). Podbiegnij tam pozostałą dwójką - gdy strażnik kursujący korytarzem zacznie odchodzić od kolegi, wkrocz do akcji. Szybko pobij tego strażnika (2), przełącz przełącznik (3) i błyskawicznie znokautuj drugiego (4). Następnie schowaj się w pokoju (5) i przeczekaj zagrożenie.
Wyjdź z pokoju Rufusem i pobij strażnika (1). Przyprowadź tam Bishopa i Lobkowitza - przełącz terminal kamery (2) i przełącznik (3). Przejdź przez bariery laserowe (4), tak by nikt nie usłyszał huku, i przełącz rozdzielnicę (5). Wyślij Bishopa do otwarcia drzwi i zbierz łupy (6, 7) - przełącz przełącznik (8) i otwórz drzwi (9). Przeprowadź całą trójkę do pomieszczenia z żółtą podłogą (10).
To musi być szybka akcja - wyłącz kamerę Lobkowitzem (1), następnie potraktuj barierę niszczycielem (2). Przebiegnij szybko przez lasery, nie alarmując żadnego z dwóch strażników z boku - przełącz przełącznik (3) i ucieknij w prawo (4). Przeczekaj zagrożenie.
Przenieś się do pomieszczenia (1), omijając strażnika. Przełącz przełącznik (2) i podnieś łup (3). Czekaj w rogu pomieszczenia (4) - ustaw Bishopem emiter dźwięku w taki sposób, by generowany przez niego hałas docierał tylko do tego strażnika (5). Schowaj się z boku (6) i podnieś łup (7) Lobkowitzem lub Rufusem. Skieruj się w stronę wyjścia (8). Po chwili zamieszania przedostań się tam także Bishopem.
Poziom reaktora
Otwórz drzwi (1) i przełącz terminal kamery (2). Otwórz kolejne drzwi (3), pobij strażnika (4) i przełącz terminal kamery (5). Zrób dziurę w ścianie (6) i wprowadź do środka Lobkowitza, który zajmie się rozdzielnicą (7). Otwórz drzwi (8) i obydwa sejfy (9, 10). Podnieś także łup (11) i zajmij się rozdzielnicą (12).
Otwórz drzwi (1). Stań na panelu (2), a następnie wyłącz kamerę Lobkowitzem (3). Przełącz przełącznik (4), szybko zajmij się rozdzielnicą (5) i wróć do pokoju, gdzie przebywa Bishop. Zajmij się drugim panelem podłogowym (6), przełącz przełącznik (7) i podnieś łup (8). Wróć do pomieszczenia z rozbitą ścianą.
Otwórz drzwi (1). Wyłącz kamerę (2), podnieś łup (3) i przetransportuj złodziei jak najbliżej drzwi, ustawiając ich tuż przy ścianie. Gdy strażnik znajdzie się w pomieszczeniu, natychmiast otwórz drzwi (4). Potem przenieś całą trójkę w to miejsce (5), sukcesywnie otwórz drzwi (6), przełącz terminal (7) i podnieś łup (8).
Zajmij się rozdzielnicą (1). Wciśnij ciężki przełącznik (2), a następnie otwórz drzwi za pośrednictwem przełącznika (3, 4). Wyłącz rozdzielnicę (5), a następnie kamerę (6). Gdy strażnik oddali się w tamtą stronę (7), przełącz terminal kamer (8).
Uważając na strażników, wróć do panelu sterowania (1), czyli głównego celu misji. Potem udaj się do swojej ekipy.
Przejdź w to miejsce (1). Gdy strażnik się oddali, przejdź w to miejsce (2) i wyłącz kamerę, zajmij się terminalem kamery (3) i szybko wróć do ekipy. Śledząc strażnika, przejdź w to miejsce (4).
Szybko przebiegnij do tego pokoju (1) i znokautuj strażnika (2). Przełącz terminal kamery (3), podnieś łup (4) i otwórz drzwi (5). Przebiegnij do windy (6). Misja zakończona!