Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crookz - poradnik do gry

Crookz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę

Miejsce: elektrownia atomowa Devil's Den

Postacie: Rufus, Bishop, Lobkowitz

Nagroda: 19 500 $

Tym razem odwiedzasz elektrownię atomową - Twoim celem jest zostawienie tam przekaźnika, za pomocą którego zdalnie odetniesz zasilanie w Rezerwie Federalnej.

Obszar roboczy

Otwórz Rufusem drzwi (1) i wprowadź do środka całą trójkę - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz Rufusem drzwi (1) i wprowadź do środka całą trójkę. Po chwili otwórz kolejne drzwi (2) - o ile nie ma strażnika w pobliżu. Uważając na strażnika w korytarzu, otwórz drzwi za pomocą przełącznika ze smarem (3) i wejdź do środka. Nie alarmując strażnika, otwórz sukcesywnie także pozostałe drzwi (4, 5). Wyłącz terminal kamer (6) i wróć do pokoju. Zważając na strażnika, przełącz przełącznik (7) i wejdź do pomieszczenia. Wyślij tam także Lobkowitza - najpierw każ mu zająć się rozdzielnicą (8), a następnie skieruj go do drugiego mechanizmu (9).

Poślij Bishopa po łup - otwórz drzwi za pośrednictwem przełącznika (1) i zamknij je (2) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Poślij Bishopa po łup - otwórz drzwi za pośrednictwem przełącznika (1) i zamknij je (2). Podążając za strażnikiem, podnieś walizkę z łupem (3). Wróć do pokoju z Rufusem i Lobkowitzem.

Przejdź w pobliże ciężarówki (1) - gdy strażnik wejdzie do środka, wyłącz kamerę Lobkowitzem (2) i otwórz drzwi Bishopem (3) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź w pobliże ciężarówki (1) - gdy strażnik wejdzie do środka, wyłącz kamerę Lobkowitzem (2) i otwórz drzwi Bishopem (3). Wycofaj się, ponownie wyłącz kamerę i każ Rufusowi stłuc strażnika (4). Wyłącz terminal kamer (5).

Doprowadź całą trójkę do pokoju - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Doprowadź całą trójkę do pokoju. Pobij strażnika (1), a następnie zajmij się dwoma przełącznikami (2, 3). Skorzystaj z przełącznika (4) i otwórz drzwi. Przejdź tam Lobkowitzem, a następnie zamknij drzwi (5). Znów skorzystaj z przełącznika (4), wyłącz zapory i zajmij się rozdzielnicą (6). Wróć na początek korytarza i - podążając za strażnikiem - zajmij się kolejną rozdzielnicą (7). Zawróć do miejsca z barierami i przejdź dalej - aż do najbliższej kamery. Pozostałą dwójkę wyślij do tego pokoju (8). Przyprowadź tam także Lobkowitza.

Rozbij ścianę (1) Rufusem - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Rozbij ścianę (1) Rufusem. Użyj rozdzielnicy (2) Lobkowitzem, a następnie tym samym bohaterem wyłącz kamerę (3) - podnieś także łup (4). Szybko otwórz drzwi Bishopem (5) i pobij strażnika (6). Zajmij się terminalem kamery (7). Otwórz drzwi (8) i podnieś łup (9). Podobnie otwórz drugie skrzydło (10) i również wyciągnij łup (11). Obiegnij Lobkowitzem cały pokój i pociągnij za przełącznik (12). Przejdź w pobliże zapory laserowej i ponownie naciśnij przełącznik. Pobiegnij w tym kierunku (13).

Zaprowadź Bishopa i Rufusa z powrotem do tego pokoju (1), na miejscu pozostawiając Lobkowitza - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zaprowadź Bishopa i Rufusa z powrotem do tego pokoju (1), na miejscu pozostawiając Lobkowitza. Pobij strażnika (2) i przełącz przełącznik (3). Przyprowadź obydwu rzezimieszków z powrotem do Lobkowitza. Pobij strażnika (4), a następnie wyłącz kamerę (5). Przejdź dalej Bishopem i Lobkowitzem - wyłącz kamerę (6), a następnie otwórz drzwi (7). Ponownie wyłącz kamerę, wejdź do środka i zajmij się terminalem kamer (8) oraz przełącznikiem (9), tak by nie zauważył Was strażnik.

Przejdź całą ekipą przez barierę (1), tak by hałas nie dotarł do żadnego ze strażników - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź całą ekipą przez barierę (1), tak by hałas nie dotarł do żadnego ze strażników. Bishopem otwórz drzwi (2) i wejdź całą zgrają do środka. Wyłącz kamerę (3), a następnie otwórz drzwi (4). Otwórz sejf (5), przełącz terminal kamery (6) i zajmij się rozdzielnicą (7). Ubierz cichobieżki któremukolwiek z bohaterów i przejdź do pomieszczenia - zajmij się terminalem kamer (8) i weź plany konstrukcyjne (9). Wróć do tego pomieszczenia (10).

Pobij strażnika znajdującego się jak najbliżej drzwi (1) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Pobij strażnika znajdującego się jak najbliżej drzwi (1). Podbiegnij tam pozostałą dwójką - gdy strażnik kursujący korytarzem zacznie odchodzić od kolegi, wkrocz do akcji. Szybko pobij tego strażnika (2), przełącz przełącznik (3) i błyskawicznie znokautuj drugiego (4). Następnie schowaj się w pokoju (5) i przeczekaj zagrożenie.

Wyjdź z pokoju Rufusem i pobij strażnika (1) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyjdź z pokoju Rufusem i pobij strażnika (1). Przyprowadź tam Bishopa i Lobkowitza - przełącz terminal kamery (2) i przełącznik (3). Przejdź przez bariery laserowe (4), tak by nikt nie usłyszał huku, i przełącz rozdzielnicę (5). Wyślij Bishopa do otwarcia drzwi i zbierz łupy (6, 7) - przełącz przełącznik (8) i otwórz drzwi (9). Przeprowadź całą trójkę do pomieszczenia z żółtą podłogą (10).

To musi być szybka akcja - wyłącz kamerę Lobkowitzem (1), następnie potraktuj barierę niszczycielem (2) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

To musi być szybka akcja - wyłącz kamerę Lobkowitzem (1), następnie potraktuj barierę niszczycielem (2). Przebiegnij szybko przez lasery, nie alarmując żadnego z dwóch strażników z boku - przełącz przełącznik (3) i ucieknij w prawo (4). Przeczekaj zagrożenie.

Przenieś się do pomieszczenia (1), omijając strażnika - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przenieś się do pomieszczenia (1), omijając strażnika. Przełącz przełącznik (2) i podnieś łup (3). Czekaj w rogu pomieszczenia (4) - ustaw Bishopem emiter dźwięku w taki sposób, by generowany przez niego hałas docierał tylko do tego strażnika (5). Schowaj się z boku (6) i podnieś łup (7) Lobkowitzem lub Rufusem. Skieruj się w stronę wyjścia (8). Po chwili zamieszania przedostań się tam także Bishopem.

Poziom reaktora

Otwórz drzwi (1) i przełącz terminal kamery (2) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi (1) i przełącz terminal kamery (2). Otwórz kolejne drzwi (3), pobij strażnika (4) i przełącz terminal kamery (5). Zrób dziurę w ścianie (6) i wprowadź do środka Lobkowitza, który zajmie się rozdzielnicą (7). Otwórz drzwi (8) i obydwa sejfy (9, 10). Podnieś także łup (11) i zajmij się rozdzielnicą (12).

Otwórz drzwi (1) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi (1). Stań na panelu (2), a następnie wyłącz kamerę Lobkowitzem (3). Przełącz przełącznik (4), szybko zajmij się rozdzielnicą (5) i wróć do pokoju, gdzie przebywa Bishop. Zajmij się drugim panelem podłogowym (6), przełącz przełącznik (7) i podnieś łup (8). Wróć do pomieszczenia z rozbitą ścianą.

Otwórz drzwi (1) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi (1). Wyłącz kamerę (2), podnieś łup (3) i przetransportuj złodziei jak najbliżej drzwi, ustawiając ich tuż przy ścianie. Gdy strażnik znajdzie się w pomieszczeniu, natychmiast otwórz drzwi (4). Potem przenieś całą trójkę w to miejsce (5), sukcesywnie otwórz drzwi (6), przełącz terminal (7) i podnieś łup (8).

Zajmij się rozdzielnicą (1) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zajmij się rozdzielnicą (1). Wciśnij ciężki przełącznik (2), a następnie otwórz drzwi za pośrednictwem przełącznika (3, 4). Wyłącz rozdzielnicę (5), a następnie kamerę (6). Gdy strażnik oddali się w tamtą stronę (7), przełącz terminal kamer (8).

Uważając na strażników, wróć do panelu sterowania (1), czyli głównego celu misji - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Uważając na strażników, wróć do panelu sterowania (1), czyli głównego celu misji. Potem udaj się do swojej ekipy.

Przejdź w to miejsce (1) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź w to miejsce (1). Gdy strażnik się oddali, przejdź w to miejsce (2) i wyłącz kamerę, zajmij się terminalem kamery (3) i szybko wróć do ekipy. Śledząc strażnika, przejdź w to miejsce (4).

Szybko przebiegnij do tego pokoju (1) i znokautuj strażnika (2) - Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Szybko przebiegnij do tego pokoju (1) i znokautuj strażnika (2). Przełącz terminal kamery (3), podnieś łup (4) i otwórz drzwi (5). Przebiegnij do windy (6). Misja zakończona!