Misja 3 - Wiadomość dla Bałwana | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Misja 3 - Wiadomość dla Bałwana
Miejsce: posiadłość Juliana Ortegi
Postacie: Cleopatra, Bishop, Rufus
Nagroda: 4500 $
Twoim zadaniem jest włamanie się do domu rywala Don Cesare - Juliana Ortegi. Cel misji jest prosty - zostawienie specjalnej wiadomości temu rzezimieszkowi.
Parter
Tym razem nie będzie koniecznie uzupełnianie ekwipunku Twoich podopiecznych. Skieruj całą trójkę bohaterów do garażu z dwoma samochodami. Prowadź ich tak, by ominęli zasięg widzenia kamer rozstawionych w alejce. Zabierz Cleopatrą łom (1), z kolei Bishop niech zajmie się otwieraniem drzwi (2). Po ich otwarciu wyślij Rufusa do sąsiedniego pokoju, aby spuścił łomot strażnikowi (3). Bishopa skieruj do otwierania kolejnych drzwi (4), a Cleopatrę do małego pokoiku przy basenie - niech podniesie chloroform (5). W czasie gdy Rufus znęca się nad strażnikiem, wprowadź do tego samego pokoju Cleopatrę - niech przełączy pierwszy (6) oraz drugi (7) przełącznik dezaktywujący kamery i zabierze klucz z biurka (8). Poślij ją przez drugie otwarte przez Rufusa drzwi - na środku basenu, idąc ścieżką w głąb wysepki, znajdzie łup (9).
Przeprowadź wszystkich bohaterów do garażu z dwoma samochodami. W momencie kiedy strażnik patrolujący alejkę wzdłuż bocznej drogi będzie się oddalać, wyślij Bishopa do otwarcia pierwszych drzwi po lewej (1), niech wejdzie przez nie i stanie tuż za nimi. Pozostałą dwójkę trzymaj z kolei tuż przy pierwszym żywopłocie (2), tak aby patrolujący strażnik przechadzający się wzdłuż alejki nie objął jej swoim wzrokiem.
Otwórz Bishopem pierwsze drzwi po lewej (1) uważając, by nie dostrzegł go przechadzający się obok strażnik. Wejdź do pierwszego pomieszczenia od zewnątrz i zabierz klucz (2). Przejdź do kolejnego pomieszczenia, przełącz pierwszy (3) i drugi (4) przełącznik, zabierz łup (5) i otwórz kasetkę (6). Wprowadź Rufusa do pomieszczenia z laserami (7), a Cleopatrę schowaj w jednym z pokoi na początku korytarza. Wzrok ochroniarza sięga tylko do połowy korytarza, więc nie obawiaj się, że Cię zauważy. Gdy ochroniarz będzie iść w kierunku salonu, podążaj za nim Rufusem. Kiedy strażnik stanie i zacznie obserwować teren, daj mu łupnia (8).
Wróć do Bishopa. Otwórz pierwsze drzwi (1), przejdź przez kolejne i otwórz następną parę drzwi (2). Podnieś łup (3) i otwórz kasetkę (4).
Wróć do pomieszczenia, w którym Rufus zneutralizował strażnika. Otwórz drzwi (1), a następnie kolejne (2). Możesz także otworzyć drzwi prowadzące na zewnątrz (3) i podnieść łom (4). W międzyczasie wyślij Cleopatrę po ostatni łup (5). Podnieś klucz (6) i wróć do salonu. Wyślij Cleopatrę w pobliże dwóch laserowych przeszkód, a Bishopa, by wyłączył pierwszy z przełączników (7), zawiadujący kamerą. Teraz pora na szybką akcję. Przełącz przełącznik sterujący laserami (8), a następnie szybko przejdź Cleopatrą przez zagrożony teren - masz na to zaledwie 5 sekund. Następnie wybierz przełącznik (9) dezaktywujący całkowicie ten system zabezpieczeń. Przeprowadź wszystkich bohaterów do miejsca, z którego udadzą się na piętro (10).
Piętro
Jesteś na piętrze. Wyślij Cleopatrę na prawą stronę hallu, tuż przed pierwszy laser (1). Przełącz przełącznik (2) jednym z pozostałych rzezimieszków i podejdź Cleopatrą jak najbliżej kolejnego lasera (3). Ponownie przełącz przełącznik (2) i znów przejdź odcinek (4). Powtórz tę czynność jeszcze raz i dotrzyj do drzwi. Zważając na to, czy w okolicy nie pojawia się strażnik, otwórz je za pomocą przełącznika (5). Jeśli sytuacja na to pozwala i strażnik jest odpowiednio daleko, przetransportuj całą trójkę na kolejny korytarz - masz na to 5 sekund!
Bishopem otwórz drzwi (1) znajdujące się po prawej stronie. Przełącz przełączniki w odpowiedniej kolejności (2, 3, 4), a następnie podnieś łup (5). W międzyczasie wyślij Rufusa, by dezaktywował kamery za pomocą ustrojstw (6, 7) i podnieś łom (8). Pobij strażnika w momencie, gdy ten będzie stać i obserwować teren (9). Kiedy drugi strażnik opuści budynek, wyślij Bishopa do otwarcia drzwi (10), a następnie wybiegnij Cleopatrą na balkon, by podnieść łup (11).
Szybko podprowadź Bishopa w pobliże czerwonej sofy (1), a Cleopatrę pod drzwi (2). Poczekaj, aż strażnik wróci, i błyskawicznie wbiegnij na balkon przez drzwi (3). Kieruj się w lewo - otwórz drzwi (4), a następnie przełącz przełącznik (5) otwierający drzwi. Przywołaj do pomieszczenia Rufusa. Wbiegnij Cleopatrą do pomieszczenia z basenem (6) - na stoliku znajdziesz trzeci łup. Otwórz Bishopem drzwi wyjściowe prowadzące na balkon (7), z kolei Rufus niech zajmie się zostawieniem wiadomości na biurku (8). Następnie wyjdź całą trójką na balkon i ucieknij z miejsca zdarzenia (9). Misja zakończona!