Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crookz - poradnik do gry

Crookz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Misja 6 - Prawo do milczenia

Miejsce: muzeum sztuki współczesnej

Postacie: Cleopatra, Bishop, Rufus, Lobkowitz

Nagroda: 10 000 $

Tym razem udasz się do muzeum sztuki współczesnej, a Twoim zadaniem będzie podmiana Księżycowego Kamienia na jego replikę.

Do akcji wystawiasz komplet swoich podopiecznych - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Do akcji wystawiasz komplet swoich podopiecznych. Wyślij całą czwórkę do łazienki (1) - najbezpieczniejszego obecnie miejsca na mapie. Tam otwórz drzwi (2) - do tego celu wykorzystaj Bishopa. Gdy strażnik odejdzie, wyślij Lobkowitza do pokoju, by zajął się rozdzielnicą (3). Następnie przetransportuj Cleopatrę do pomieszczenia obok łazienki, gdzie znajdziesz terminal wyłączający kamery (4). Do pomieszczenia między tym pokojem a pokojem strażnika poślij Rufusa. Pobij strażnika (5) i podnieś łup (6). Uważając na strażnika, wyślij Bishopa do ostatniego pokoju przy korytarzu i otwórz drzwi (7). Wyłącz kamery (8) i podnieś łup (9). Możesz także podnieść klucz i przełączyć przełącznik odblokowujący drzwi (10).

Zważając na strażników, poślij Lobkowitza do rozdzielnicy (1) - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zważając na strażników, poślij Lobkowitza do rozdzielnicy (1). Musisz także dotrzeć do kolejnego punktu z rozdzielnicą (2) - zaczekaj na odpowiedni moment i doprowadź bohatera do mechanizmu. Przyprowadź tam całą czwórkę, uważając, by nikt nie znalazł się w zasięgu wzroku patroli.

Przyprowadź bohaterów do pokoju obok i schowaj ich w narożniku - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przyprowadź bohaterów do pokoju obok i schowaj ich w narożniku. Lobkowitz niech rozbroi rozdzielnicę (1), a Bishop - drzwi (2). Przejdź do kolejnego pomieszczenia i odblokuj przełącznik (3). Potem otwórz drzwi (4). Idąc za strażnikiem, wejdź do pomieszczenia. Tam zajmij się terminalem kamery (5), kasetką (6) oraz przełącznikiem (7). Wróć do pokoju.

Omijając strażnika, doprowadź Bishopa do magazynu - najlepiej po prostu kluczyć za strażnikiem aż do samych drzwi (1) - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Omijając strażnika, doprowadź Bishopa do magazynu - najlepiej po prostu kluczyć za strażnikiem aż do samych drzwi (1). Każ Bishopowi je otworzyć. Podobnie postąp z resztą bohaterów. Podnieś łup (2), a następnie oddeleguj Lobkowitza do obsługi rozdzielnicy (3). Wyślij trójkę bohaterów (zostaw w tamtym pomieszczeniu Bishopa) - pierwszym otwórz przełącznik (4) i wprowadź do kolejnego pokoju dwójkę włamywaczy. Następnie przełącz przełącznik (5) i szybko wprowadź kolejnego bohatera. Potem zajmij się terminalem kamery (6). Skieruj Bishopa w pobliże drzwi (7), po czym przełącz przełącznik (8) i wprowadź bohatera do środka. Zajmij się przełącznikiem (9) i otwórz kasetkę (10).

Gdy strażnik będzie iść w kierunku tego miejsca (1), wyślij Bishopa, by otworzył drzwi (2) - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Gdy strażnik będzie iść w kierunku tego miejsca (1), wyślij Bishopa, by otworzył drzwi (2). Przejdź przez nie i przedostań się do kolejnego pomieszczenia - leży tam łup (3) - otwórz także drzwi tuż obok. Zawróć - otwórz drzwi (4) i w momencie, kiedy strażnik obróci się w drugą stronę, podbiegnij do przełącznika wyłączającego system laserowy (5). W kolejnym pomieszczeniu, idąc za strażnikiem w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, dotrzyj do przełącznika czasowego (6) i w ciągu 10 sekund dostań się do pomieszczenia z kratami. Znajdziesz tam kasetkę (7). Poślij korytarzem Lobkowitza do tego pokoju, niech zajmie się rozdzielnicą (8).

Przyprowadź całą ekipę do pomieszczenia (1) - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przyprowadź całą ekipę do pomieszczenia (1). Wyjdź przez drzwi (2) jednym z bohaterów i przejdź przez kolejne (3) - wciśnij przełącznik (4). Doprowadź tam resztę ekipy. Gdy strażnik wyjdzie z pomieszczenia obok, wciśnij przełącznik (5), podnieś łup (6), zajmij się terminalem kamery (7), a następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia, do którego przyprowadź również resztę, kiedy strażnik znów opuści to miejsce. Pociągnij za przełącznik (8) i przejdź do końca korytarza całą czwórką.

Wciśnij przełącznik (1) - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wciśnij przełącznik (1). Bishopem otwórz drzwi (2) i zaatakuj ochroniarza (3). Zajmij się rozdzielnicą (4) i terminalem kamery (5).

Teraz czeka Cię dość kłopotliwa czynność - musisz wysłać Bishopa i Rufusa z powrotem do lokacji początkowej - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Teraz czeka Cię dość kłopotliwa czynność - musisz wysłać Bishopa i Rufusa z powrotem do lokacji początkowej. Trzeba to zrobić, idąc praktycznie dookoła - pokonując drogę w drugą stronę, korzystaj z przełączników laserowych. Schowaj Lobkowitza w pokoju z pustym postumentem, z kolei Cleopatra pomoże Ci w otwarciu przełącznika tuż za drzwiami obok korytarza, tam też na razie każ jej zostać. Idź za strażnikiem patrolującym centralny punkt mapy, a następnie skorzystaj z przełącznika (1). Bishopem otwórz drzwi (2). Przejdź do pomieszczenia ze strażnikiem i spuść mu łomot (3). Skorzystaj z terminalu kamery (4) - właśnie wyłączasz ostatnią kamerę nad Księżycowym Kamieniem. Otwórz kasetkę (5). Przełącz dwa przełączniki (6, 7) i weź łup (8).

Wyjdź z pomieszczenia - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyjdź z pomieszczenia. Otwórz drzwi (1). Odpuść strażnikowi i zaatakuj kolejnego (2). Lobkowitz niech zajmie się przełącznikiem (3). Podejdź Bishopem do postumentu i podmień Księżycowy Kamień (4). Otwórz Bishopem kasetkę (5) w pokoju, gdzie znajduje się Lobkowitz - pociągnij po raz drugi za przełącznik (3).

Wybierz Cleopatrę - Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wybierz Cleopatrę. Uważając na strażników, pociągnij za przełącznik (1) i w ciągu 10 sekund wejdź do pomieszczenia (2). Tam podnieś łup (3), wciśnij przełącznik (4) oraz przełącznik odblokowania (5). Wyślij do tego pomieszczenia Lobkowitza - niech zajmie się rozdzielnicą (6). Teraz pozostaje Ci już tylko doprowadzić wszystkich bohaterów do wyjścia (7). Misja zakończona!