Misja 1 - Garść różowych piór | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Misja 1 - Garść różowych piór
Miejsce: willa Ringo Flamingo
Postacie: Cleopatra, Bishop
Nagroda: 2000 $
Pierwsza z misji rozgrywa się w willi Ringo Flamingo (dobrego znajomego Murraya) znajdującej się w Wenecji. Twoim zadaniem jest zdobycie kopii Księżycowego Kamienia - cennego minerału wystawionego w Muzeum Sztuki Współczesnej.
Rozgrywkę rozpoczynasz tuż za bramą wjazdową na teren willi. Wybierz Cleopatrę - podnieś łup znajdujący się po lewej stronie tuż za murkiem (1), a następnie szybko przedostań się do garażu. Tam podnieś klucz (2) leżący po lewej stronie pomieszczenia oraz przełącz przełącznik (3) usytuowany przy ławce. Przetransportuj Bishopa (4) bezpiecznie do garażu. Wykonaj te czynności szybko, zanim w pobliże miejsca, gdzie przebywasz, dotrze strażnik stacjonujący za garażem.
W momencie gdy strażnik zacznie mijać drzwi garażu, szybko przebiegnij Cleopatrą do komórki znajdującej się w narożniku placu - tam podnieś chloroform (1) i przełącz przełącznik (2). Przejdź Bishopem przez otwarte pierwsze drzwi po prawej (3). Po prawej stronie znajdziesz łup (4), z kolei po lewej przełącznik (5), otwierający drugie drzwi od ogrodu po stronie Cleopatry. Korzystając z okazji, warto także zaopatrzyć się w łom leżący z przodu willi. Przełącz przełącznik (6) przy drzwiach wejściowych, a następnie, omijając pole zasięgu wzroku strażnika, podnieś łom (7) i wróć do budynku.
Wróć do Cleopatry. Poczekaj, aż strażnik zacznie oddalać się w stronę garażu. Podbiegnij do najbliższych drzwi oznaczonych kłódką (1), użyj klucza i wejdź do środka przez kolejne drzwi (2). Udaj się do pomieszczenia z kominkiem i podnieś następny łup (3). Idź w pobliże drzwi przy tarasie i przełącz przełącznik (4).
Przejdź Cleopatrą przez najbliższe drzwi (1). Skieruj się w pobliże strażnika (2) stojącego na tarasie. Zaskocz go od tyłu, wykorzystując chloroform, a następnie podnieś łup (3). Szybko wróć do środka. Udaj się obydwiema postaciami w pobliże schodów (4), klikając ikonki. Przeniesiesz się na piętro.
Wybierz Bishopa i otwórz pierwsze drzwi po prawej (1) - za pośrednictwem komendy "Otwieranie zabezpieczonych drzwi". Wejdź Bishopem do tego pomieszczenia i podnieś łup (2) znajdujący się przy łóżku. Przejdź Cleopatrą do głównego pomieszczenia. Przełącz przełącznik (3) przy małej komórce. Po krótkim spotkaniu wejdź do środka i podnieś łup (4). Wróć do Bishopa - wejdź do łazienki, a następnie, omijając lasery, przejdź do pomieszczenia ze strażnikiem, stając tuż za drzwiami. Podnieś łup (5) znajdujący się przy sprzęcie grającym, a następnie wróć do kasetki przy drzwiach (6) i potraktuj ją łomem. Bez obaw, strażnik tego nie usłyszy, jest zbyt oddalony. Po opróżnieniu kasetki przeprowadź Bishopa bezpiecznie do wyjścia, tak aby ominął lasery. Podobnie zrób z Cleopatrą. Wyprowadź dwójkę bohaterów w pobliże schodów (7). Misja ukończona!