Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crookz - poradnik do gry

Crookz - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej

Miejsce: tajne laboratorium

Postacie: Rufus, Bishop, Lobkowitz, Rob-O-Mat 2000

Nagroda: 29 000 $

W tej misji odwiedzasz tajne laboratorium - Twoim celem jest zdobycie tajemniczej karty perforowanej, zawierającej wskazówki dotyczące planów Murraya związanych z Księżycowym Kamieniem.

Na zewnątrz

Najlepszym wyborem do tej misji będzie kwartet: Rufus, Bishop, Lobkowitz i Rob-O-Mat 2000 - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Najlepszym wyborem do tej misji będzie kwartet: Rufus, Bishop, Lobkowitz i Rob-O-Mat 2000. Warto zabrać ze sobą palniki i gumowe obuwie. Doprowadź złodziejaszków w to miejsce (1), a następnie w pobliże drzwi (2).

Przyprowadź całą ekipę w pobliże kamienia (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przyprowadź całą ekipę w pobliże kamienia (1). Wyślij Rob-O-Mata do pomieszczenia (2), wyłącz terminal kamer (3) i stań na panelu (4). Zaczekaj na odpowiedni moment i doprowadź swoich podopiecznych w pobliże otwartej bramy (5).

Wyślij Bishopa, by otworzył drzwi (1), z kolei Lobkowitzem podnieś łup (2) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyślij Bishopa, by otworzył drzwi (1), z kolei Lobkowitzem podnieś łup (2). Rufusa podprowadź pod drzwi (3) i pobij strażnika (4). Lobkowitzem podnieś łup (5), a następnie wszystkich skieruj za kontener (6).

Po udaniu się strażnika w prawo wyślij Bishopa, by otworzył drzwi (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Po udaniu się strażnika w prawo wyślij Bishopa, by otworzył drzwi (1). Resztę przetransportuj w to samo miejsce, a następnie - zwracając uwagę na zasięg kamer i strażnika - do parkingu po lewej, blisko ściany do rozbicia (2). Wyślij Bishopa, by podniósł łup (3), zaczekaj na strażnika za beczką (4) i śledź go, omijając kamery. Schowaj się w rogu (5), zaraz potem wejdź do środka, przestaw terminal kamery (6), otwórz drzwi (7) i schowaj się za regałami (8). Wróć do reszty tą samą drogą.

Wybij dziurę w ścianie (1), potem przetransportuj ekipę do tego pokoju (2) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wybij dziurę w ścianie (1), potem przetransportuj ekipę do tego pokoju (2). Wyślij Rob-O-Mata do pokoju, by odblokował terminal kamery (3), po chwili paniki strażników wróć Lobkowitzem do rozdzielnicy (4). Przejdź Bishopem przez panele i otwórz kasetkę (5), a następnie przyprowadź grupę w pobliże panelu podłogowego (6).

Doprowadź całą ekipę do otwartego uprzednio pokoju - tam przełącz terminal kamery (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Doprowadź całą ekipę do otwartego uprzednio pokoju - tam przełącz terminal kamery (1). Przełącz przełącznik (2) i otwórz drzwi (3). Bishopem i Rufusem przebiegnij do pomieszczenia obok (4), a następnie pobiegnij w kierunku kolejnego pokoju (5).

Przebiegnij do pokoju (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przebiegnij do pokoju (1). Otwórz drzwi (2), a następnie pobij strażnika (3). Podnieś łup (4), a potem wyłącz terminal kamery (5). Otwórz drzwi (6) i kolejne (7). Rufusa wyślij do tego pomieszczenia (8).

Podjedź Rob-O-Matem w to miejsce (1), a Bishopem przełącz przełącznik (2) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Podjedź Rob-O-Matem w to miejsce (1), a Bishopem przełącz przełącznik (2). Następnie wjedź Rob-O-Matem do kolejnego pomieszczenia, a Rufus niech zajmie się kolejnym przełącznikiem (3). Szybko wjedź do windy i przełącz przełącznik (4). Wróć Rob-O-Matem do przełącznika (5), a Lobkowitza wyślij za kontener (6). Następnie skieruj Rufusa do pomieszczenia z Bishopem. Po odwiedzinach strażników podbiegnij całą trójką pod pierwszą linię paneli z prądem. Pociągnij Rob-O-Matem za przełącznik (5) i przebiegnij pod lasery. Zrób to po raz drugi - podbiegnij pod panele. Powtórz tę operację i wbiegnij trójką bohaterów do windy. Ponownie przełącz przełącznik i popędź Rob-O-Matem do windy.

Obszar roboczy

Przełącz przełącznik (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przełącz przełącznik (1). Wyślij Rufusa w celu pobicia strażnika (2), a Lobkowitzem wyłącz terminal kamer (3). Otwórz drzwi Bishopem (4), przywołaj Rufusa do rozbicia ściany (5). Przywołaj także Lobkowitza.

Po rozwaleniu ściany wyjdź na korytarz i przeczekaj zagrożenie (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Po rozwaleniu ściany wyjdź na korytarz i przeczekaj zagrożenie (1). Następnie idź Lobkowitzem za strażnikiem i wyłącz terminal kamer (2), po czym ukryj się z boku (3). Wejdź do pomieszczenia, szybko zabierz plany (4), przełącz przełącznik (5) i wróć do reszty ekipy.

Przejdź do wąskiego korytarza z panelem (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź do wąskiego korytarza z panelem (1). Stań na nim Lobkowitzem. Wyślij Rob-O-Mata do tego pomieszczenia (2), przełącz terminal kamery (3) i przełącznik (4). Następnie - zważając na strażników - wyślij Rufusa i Bishopa do tego pomieszczenia (5), śledząc ruchy strażnika, a Rob-O-Mata tutaj (6). Pociągnij za przełącznik i skieruj Bishopa do pomieszczenia z Rob-O-Matem, a Rufusa na korytarz (7). Wyślij tam także Lobkowitza.

Przejdź w lewo, pociągnij za ciężki przełącznik (1) i wejdź do kolejnego pomieszczenia - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź w lewo, pociągnij za ciężki przełącznik (1) i wejdź do kolejnego pomieszczenia. Spacyfikuj strażnika (2), przełącz przełącznik (3) i terminal kamery (4). Wyjdź z pomieszczenia do drugiego, oświetlonego na zielono, i przeczekaj panikę strażnika. Następnie sprawnie dotrzyj na kolejny poziom i podnieś łup (5).

Przełącz terminal kamery (1) i rozbij ścianę (2) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przełącz terminal kamery (1) i rozbij ścianę (2). Podnieś łup (3) i otwórz drzwi (4). Pobij strażnika (5) i skieruj wszystkich do pokoju (6). Przejdź całą ekipą do pokoju (7) na raty, w trakcie otwierania drzwi. Przełącz terminal kamer (8) i gdy tylko drzwi się zamkną, pobij strażnika (9). Szybko otwórz drzwi (10), następnie przejedź Rob-O-Matem i przełącz przełącznik (11). Przełącz rozdzielnicę Lobkowitzem (12) i otwórz sejf palnikiem (13). Przejdź do małego pomieszczenia całą ekipą, zabierz plany (14) i przeczekaj zagrożenie.

Przejdź całą ekipą do pokoju naprzeciwko (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź całą ekipą do pokoju naprzeciwko (1). Otwórz drzwi (2), pobij strażnika (3) i otwórz kolejne drzwi (4). Wypuść Lobkowitza, by wyłączył rozdzielnicę (5), a następnie przetransportuj go wraz z ekipą tutaj (6). Wyłącz kamerę (7), potem rozdzielnicę (8), a potem znowu kamerę (7). Pobij strażnika (9), podnieś łup (10) i przełącz przełącznik (11).

Przejdź do pokoju i schowaj się w rogu (1), oczekując na dogodną sposobność do przetransportowania się na korytarz (2) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź do pokoju i schowaj się w rogu (1), oczekując na dogodną sposobność do przetransportowania się na korytarz (2). Stamtąd już prosta droga do windy (3).

Strefa eksperymentów

Idź od windy (pierwsze drzwi po lewej) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Idź od windy (pierwsze drzwi po lewej). Przełącz przełącznik (1), potem wprowadź Lobkowitza i wyłącz rozdzielnicę (2), terminal kamery (3) i panele z prądem (4). Przejdź do kolejnego pomieszczenia (5) i klucząc za strażnikiem, wyłącz kamerę (6), a następnie otwórz drzwi (7) i wprowadź tam całą ekipę.

Przełącz terminal kamery (1) i pobij strażnika (2) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przełącz terminal kamery (1) i pobij strażnika (2). Kieruj Bishopa - śledząc strażnika - w stronę wejścia do pokoiku na środku sali (3). Stań na panelu (4), zabierz plany konstrukcyjne (5) i wróć do ekipy, zabierając po drodze emiter sygnału (6).

Otwórz drzwi Bishopem (1) - Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi Bishopem (1). Klucząc za strażnikiem, podnieś plany (2) i przełącz terminal kamery (3). Wyjdź z pomieszczenia, zostaw emiter sygnału (4) i wróć do kąta (5). Otwórz sejf palnikiem (6), przeczekaj, aż wróci strażnik (7) i ewakuuj się w stronę drzwi, stając obok nich (8). Przestań znęcać się nad strażnikiem i przejdź obydwoma bohaterami do pokoju obok (9). Skieruj tam także Bishopa. Potem wróć tą samą drogą do windy. Misja zakończona!