Misja 14 - Drogocenne serce | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Misja 14 - Drogocenne serce
Miejsce: dom Silvermana-Johnsona
Postacie: Rufus, Bishop, Cleopatra, Rocket
Nagroda: 32 500 $
Tym razem włamujesz się do domu Donny'ego Silvermana-Johnsona - musisz stamtąd wykraść rubinowe serce.
Dom Silvermana
Do walki wybierz: Rufusa, Bishopa, Cleopatrę i Rocket. Wyposaż wszystkich w klucze Tesli i zakłócacze kamer w związku z absencją Lobkowitza. Pobij strażnika (1), otwórz drzwi Rufusem (2), przełącz terminal kamer (3) i otwieraj kolejne drzwi Bishopem (4). Przejdź Rocket przez bariery świetlne i - śledząc strażnika - podnieś gumowe obuwie (5), odczekaj chwilę, aż strażnik przestanie patrzeć, i podnieś łup (6). Wróć do reszty grupy.
Wyprowadź wszystkich na zewnątrz dolnymi drzwiami (1). Przełącz rozdzielnicę Bishopem (2), a następnie wyłącz kamerę Cleopatrą (3). Skieruj do niej resztę ekipy, pobij strażnika (4) i wyłącz terminal kamery (5).
Prześlizgnij się przez bariery, otwórz drzwi za pomocą stalowego klucza (1), przełącz przełącznik (2) i kolejny (3). Przeprowadź resztę ekipy przez podwórko i doprowadź do pomieszczenia z fortepianem.
Skieruj się Rocket przejściem (1) do pomieszczenia z łupem (2). Podnieś go i wróć tą samą drogą, podnosząc po drodze kolejny łup (3). Otwórz drzwi (4).
Otwórz drzwi (1) i drzwi (2). Otwórz sejf (3) i przełącz terminal (4). Podnieś łup (5) i idź do końca korytarza.
Podnieś Rocket adrenalinę (1) i używszy jej, przełącz ciężki przełącznik (2), po czym wróć do reszty. Odczekaj chwilę i przełącz terminal kamery (3), otwórz też drzwi (4) i wróć do tego samego pomieszczenia.
Wyjdź Cleopatrą - idź blisko ściany (1) i przejdź pod żywopłot (2). Kiedy strażnik będzie szedł w prawo (3), przebiegnij za żywopłot i biegnij w górę planszy.
Otwórz rozdzielnicę (1) i podnieś łup (2). Przejdź do kryjówki (3), a następnie do kolejnej (4) i kolejnej (5), i jeszcze jednej (6), aż dojdziesz do ostatniej kryjówki, gdzie zaczekaj.
Wyjdź przez drzwi Rocket (1), stań za filarem (2) i poczekaj w tym miejscu, aż strażnik odejdzie (3). Potem przejdź przez barierę świetlną.
Przejdź przez kanał wentylacyjny (1), podnieś łup (2) i wróć (3). Przejdź przez kolejny kanał wentylacyjny (4).
Zaprowadź Rufusa na jeden z paneli (1), a Bishopem otwórz drzwi (2) i również wróć do paneli (1). Wyjdź Rocket z kanału, podnieś gumowe obuwie (3), schowaj się w rogu (4) i wybiegnij na zewnątrz. Załóż buty, podnieś łup (5) i wróć na panele. Do reszty ekipy doprowadź Cleopatrę. Podnieś rubinowe serce (6) i przyjdź pod mechanizm.
Piwnica Silvermana
Wyjdź Rufusem przez drzwi i śledząc strażnika, pociągnij za ciężki przełącznik (1). Wyjdź z pomieszczenia, pobij strażnika (2) i ustaw Rocket na panelu (3). Przyprowadź tam pozostałą dwójkę bohaterów. Podnieś Cleopatrą Maneki-Neko.
Przełącz terminal kamery (1) i przełącznik czasowy (2). Wprowadź za panele Cleopatrę i przełącz terminal kamery (3), po czym ponownie przełącz przełącznik czasowy (2). Podnieś smar (4) Cleopatrą, Rocket wyślij po łup (5), a Bishopa po gumowe obuwie. Wróć całą ekipą w pobliże początkowej lokacji.
Pobij strażnika w tym miejscu (1). Podnieś emiter dźwięku (2), przełącz terminal kamery (3) i rozdzielnicę (4), podnieś łup (5) i wróć w pobliże punktu startowego.
Pobij strażnika w tym miejscu (1). Otwórz drzwi (2) i podnieś palnik (3). Bishopa i Rocket przyprowadź w to miejsce (4). Zostaw Maneki-Neko (5) i emiter sygnału (6), po czym podejdź do pozostałej dwójki. Gdy strażnicy na chwilę uciekną, podnieś łup (7), przełącz rozdzielnicę (8) i przełącznik (9), po czym wyjdź z pomieszczenia. Otwórz drzwi przełącznikiem (10), podnieś plany konstrukcyjne (11), a Bishopem otwórz sejf (12). Wprowadź na miejsce Bishopa Rocket i stań nią na panelu (13).
Podejdź Bishopem i Cleopatrą pod drzwi (1). Wyłącz kamerę (2), podnieś łup (3) i idź szybko w stronę drzwi (4), które otwórz. Gdy strażnik będzie już wchodzić w ten zaułek, przyprowadź Bishopa przed panele (5), przełącz przełącznik Cleopatrą (6) i szybko biegnij obydwiema postaciami na koniec korytarza (7). Tam otwórz drzwi i wejdź do komórki. Podprowadź Rocket i Rufusa pod drzwi (1). Po wyłączeniu terminalu (8) przejdź do bezpiecznego pomieszczenia obok (9).
Przejdź obok elitarnego strażnika i dotrzyj pod drzwi (1). Następnie schowaj się w rogu (2), a gdy strażnik opuści kanciapę, wykradnij notatki (3). Teraz schowaj się w drugim rogu (4). Gdy strażnik będzie szedł w tym kierunku (5), wyprowadź Rufusa przed drzwi (6), przełącz przełącznik (7) i biegnij Rufusem do pomieszczenia z dwójką bohaterów. Poprowadź Bishopa w przeciwną stronę - zabierz blok drzwiowy (8), po czym biegnij w kierunku Rocket, pociągnij za przełącznik (7) i zaklej drzwi (9) w momencie, gdy strażnik przebywa w kanciapie. Pobij strażnika, kiedy znajduje się on w tym pomieszczeniu (10). Wróć Rufusem i otwórz drzwi (11), a następnie sejf (12) wewnątrz pomieszczenia. Cleopatrą podnieś zakłócacz kamer (13). Zaprowadź ich w to miejsce (14), a gdy strażnik zawróci, podążaj za nim aż do paneli z prądem. Przełącz przełącznik (7) i wprowadź całą trójkę do Rocket. Gdy strażnik (15) się obróci, naciśnij przełącznik (7) i przebiegnij Cleopatrą przez drzwi (16). Kiedy strażnik odejdzie, podnieś łup (17) oraz stalowy klucz (18) i wybiegnij ponownie przez drzwi (16).
Stań na panelu (1) i poprowadź wszystkie postacie w tym kierunku (2). Przekaż Rocket stalowy klucz i wyłącznik kamery. Udaj się w kierunku drzwi (3) - omijając strażnika, otwórz je i wejdź do środka. Rufus niech pociągnie za ciężki przełącznik (4).
Przyprowadź Bishopa i Cleopatrę tutaj (1). Rocket zakłóć kamerę (2), otwórz drzwi (3) i wyłącz terminal kamer (4). Ustaw Rocket tutaj (5), Rufusa tam (6), a Bishopa w tym miejscu (7). Pociągnij Cleopatrą za przełącznik (8) i szybko biegnij w prawo.
Omijając zasięg wzroku strażnika, przejdź przez przejście i pociągnij za przełącznik odblokowania (1). Przyprowadź całą ekipę w to miejsce (2). Pobij strażnika (3) i otwórz drzwi (4).
W międzyczasie zaprowadź Rocket pod filar (1), następnie przejdź do komórki i podnieś łup (2). Wróć do reszty.
Wejdź Cleopatrą za strażnikiem i stań za pojemnikiem (1). Gdy strażnik będzie wracać pod drzwi, szybko przełącz przełącznik (2) i wskocz do kryjówki (3). Gdy będzie szedł z powrotem, wyjdź z niej i skieruj wszystkich do samochodu (4). Misja zakończona!