Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Misja 16 - Kryptonim Blowfish
Miejsce: klub Pink Feather
Postacie: Rufus, Bishop, Lobkowitz, Rocket
Nagroda: 40 000 $
Porwanie okrętu podwodnego? Nic trudnego. Oto jakie zadanie masz wykonać.
Na zewnątrz
Wybierz następujący kwartet: Rufus, Bishop, Lobkowitz i Rocket. Wyposaż ekipę w gumowe obuwie, cichobieżki, emiter sygnału i wyłącznik kamery. Zacznij od terminalu kamery (1) i przełącznika (2). Przejdź dalej i przełącz kolejny przełącznik (3).
Przejdź w to miejsce (1), a następnie, omijając barierkę od tej strony (2), skieruj się za ciężarówkę (3), potem, blisko przy ścianie (4), omijając zasięg widzenia kamer, przejdź na tyły domu (5).
Otwórz drzwi (1) i poczekaj z boku. Szybko wparuj Bishopem i Rufusem do środka - tym pierwszym przełącz terminal (2) i przełącznik (3), tym drugim otwórz sejf (4). Przełącz przełącznik (5), przejdź za drzwi i zamknij je przełącznikiem (6). W międzyczasie wyślij Lobkowitza po łup (7) i przełącz rozdzielnicę (8). Jeżeli panele nie są pod napięciem, otwórz drzwi (9) i podnieś narzędzie (10). Rufusem przełącz przełącznik (11) i podnieś narzędzie (12). Wyjdź z budynku - zabierając po drodze łup (13) - na jego tyły.
Wyłącz kamerę (1), a następnie rozdzielnicę (2). Otwórz drzwi (3) i Rufusem oraz Bishopem stań w rogu (4). Upewnij się, że Lobkowitz ma dwa emitery dźwięku. Zostaw jeden w tym miejscu (5) i ucieknij wraz z Rocket w tym kierunku (6). Gdy strażnik wyjdzie, wejdź do środka i przełącz terminal kamer (7), podnieś Maneki-Neko (8), przełącz przełącznik (9) i wyjdź na korytarz. Zamknij drzwi (10). Otwórz kolejne (11) i podnieś łup (12). Przełącz przełącznik (13). Otwórz drzwi (14) i pobij strażnika (15). Otwórz kasetkę (16) i schowaj się w pokoju obok. Przeczekaj panikę, postaw emiter dźwięku (17) i ponownie się wycofaj. Gdy strażnik wybiegnie, wybiegnij także dwójką bohaterów i goń w stronę ciężarówek.
Doprowadź Rufusa i Bishopa za ciężarówki (1), a następnie za przyczepę (2). W to samo miejsce skieruj Lobkowitza i Rocket.
Przyprowadź w to miejsce Rufusa, omijając kamery i strażników, po czym pobij strażnika (1). Po odejściu strażnika ustaw tam (2) Bishopa i Lobkowitza, następnie podejdź do rogu i wyłącz kamerę (3), a potem szybko ewakuuj się w stronę boku budynku (4). Po oddaleniu się strażnika otwórz drzwi (5) i znów się ewakuuj.
Wejdź do środka. Zajmij się terminalem kamer (1), podnieś blok drzwiowy (2), przełącz przełącznik (3) oraz rozdzielnicę (4) i wyjdź na korytarz. Zamknij drzwi (5), otwórz kolejne skrzydła (6, 7) i wyślij Lobkowitza po emiter sygnału (8) oraz smar (9). Przełącz też przełącznik (10). Załóż cichobieżki, zabierz łup (11) i otwórz kasetkę (12). Gdy strażnik wyjdzie, wyjdź za nim i schowaj się za winklem (13).
Zostaw strażnika i dołącz do reszty (1). Idź po prostej do Rocket - za ciężarówkę (2).
Wyłącz jedną (1) i drugą (2) kamerę. Przeczekaj kółeczko strażnika i pobij go (3).
Lobkowitzem wyłącz kamerę (1). Wyślij go teraz naokoło, omijając kamery w pobliżu rozdzielnicy, stojącej za budynkiem (2). Używając cichobieżek, wejdź do środka - otwórz drzwi (3), a następnie potraktuj smarem ciężki przełącznik (4), by móc go użyć. Przełącz kolejny przełącznik (5) i Lobkowitzem rozdzielnicę (6). Otwórz pierwsze drzwi (7) i podnieś łup (8). Potem podnieś niszczyciel barier (9) i przełącz przełącznik (10). Wróć do pokoju przy strażniku (11). Ustaw emiter sygnału (12) i pobiegnij Lobkowitzem za róg (13). Wybiegnij Bishopem i dołącz do Rufusa (14).
Wyślij Lobkowitza z powrotem dookoła budynku. Szybko zniszcz Bishopem barierę za pomocą niszczyciela (1), a następnie Lobkowitzem rozdzielnicę (2). Przejdź Bishopem w to miejsce (3), a gdy strażnik sobie pójdzie, prędko zajmij się terminalem kamer (4), kluczem Tesli (5) i kolejnym terminalem kamer (6), po czym się schowaj (7). Wówczas obsłuż Lobkowitzem rozdzielnicę (8), przejdź Bishopem do pomieszczenia z trzema panelami podłogowymi i wykorzystaj klucz Tesli na rozdzielnicy (9). Cofnij się Lobkowitzem, natomiast Rocket poślij przez otwór wentylacyjny (10). Ponownie obsłuż rozdzielnicę Lobkowitzem (8), wejdź Rocket i idź w miejsce, z którego do pomieszczenia wchodził Bishop (3). Pokonaj tę samą trasę, wyłączając po drodze rozdzielnicę (11). Ponów sprawę Rufusem - pobij strażnika (12), podnieś łup (13) i przejdź do pomieszczenia z trzema panelami. Stań trzema postaciami na trzech panelach - zostaw tylko Rocket. Nią wyjdź w ten sam sposób, w jaki weszła do pomieszczenia, czyli przez otwór wentylacyjny (10).
Przejdź szybko Rocket do pomieszczenia (1). Gdy tylko strażnik odejdzie, przełącz ciężki przełącznik (2), podnieś narzędzie (3) i odejdź w stronę ciężarówki (4). Każ także Rocket otworzyć drzwi przełącznikiem (5).
Wejdź pomiędzy ciężarówki (1) i ustaw Maneki-Neko w tym miejscu (2). Gdy strażnik (3) się nim zainteresuje, pobij go, przełącz rozdzielnicę (4) i wróć na miejsce (1).
Kiedy strażnicy odejdą, wyjdź całą trójką i omijając strażników, stań przy ścianie (1). Zlikwiduj barierę przełącznikiem (2) i wejdź do pomieszczenia (3). Skieruj się w stronę wyjścia (4).
Piwnica
Włóż cichobieżki, przejdź przez panele i zaawansowanym zakłócaczem kamery wyłącz kamerę (1). Jeśli strażnik jest wystarczającego daleko, przejdź przez bariery i zajmij się terminalem kamery (2), a następnie drzwiami (3). Otwórz kasetkę (4), przełącz rozdzielnicę za pomocą klucza Tesli (5) i przełącz przełącznik (6). Wyjdź z pomieszczenia. Przejdź ekipą do pierwszego pomieszczenia (7). Podnieś magnes (8).
Idź Bishopem i Lobkowitzem do końca korytarza - otwórz drzwi (1), przełącz terminal kamery (2) i rozdzielnicę (3). Schowaj się we wnękach (4). Przejdź Rufusem i Rocket do kolejnego pomieszczenia i podnieś łup (5). W następnym znajdziesz blok drzwiowy (6). Dołącz do reszty - wyłącz panel Lobkowitzem (7), przełącz przełącznik (8) i wyłącz kamerę. Następnie otwórz drzwi za pomocą przełącznika i zaczekaj tam Lobkowitzem.
Przeprowadź Rufusa i Bishopa przez blokadę, korzystając z pomocy Rocket (1). Otwórz Bishopem pierwsze drzwi po lewej (2) i wprowadź obu bohaterów. Po chwili zrób tak z kolejnym skrzydłem (3) i następnym - w międzyczasie otwórz bramę po prawej (4) i wyślij Bishopa po emiter dźwięku, szybko wracając do pomieszczenia (3) i sprowadzając tam wszystkich bohaterów. Otwórz kolejne drzwi (5) i kasetkę (6). Gdy strażnik będzie iść w tę stronę (7), przełącz Rufusem ciężki przełącznik (8) i wróć do pomieszczenia (5), a Bishopem otwórz kolejne drzwi (9) i wejdź do środka. Przy następnej rundce strażnika podnieś łup (10) Lobkowitzem. Bishopem otwórz kolejne drzwi (11), a Rufusem pociągnij za ciężki przełącznik (12) i wejdź do pomieszczenia (9). Przy następnej rundce otwórz ostatnie drzwi (13). Gdy strażnik odejdzie w tym kierunku (7), zostaw w pomieszczeniu emiter dźwięku (14) i szybko oddal się do sąsiedniego pokoju. Kiedy strażnik zainteresuje się hałasem, blokadą błyskawicznie zamknij drzwi (15) i schowaj się w pomieszczeniu. Potem otwórz drzwi (16), podnieś łup (17) i Lobkowitzem przełącz rozdzielnicę (18). Następnie skieruj wszystkich do wyjścia (19). Po drodze podnieś Maneki-Neko (20).
Przystań
Niszczycielem barier zlikwiduj barierę (1), a następnie wyłącz kamerę (2). Potem otwórz oboje drzwi (3, 4) i wyłącz rozdzielnicę (5). Bishopem podnieś klucz Tesli (6), a Lobkowitz niech zajmie się kamerą (7). Otwórz kolejne pary drzwi (8, 9), wyłącz kamerę (10), otwórz kasetkę (11) i Lobkowitzem podnieś niszczyciel barier (12). Gdy strażnik odejdzie, wejdź Bishopem, wyłącz terminale kamer (13, 14), podnieś łup (15) i przejdź za stół bilardowy.
Wejdź do szatni, otwórz drzwi (1), podnieś emiter sygnału (2) i schowaj się w kącie (3). Otwórz kolejne drzwi (4), potem jeszcze jedne (5) i wejdź do łazienki (6) - tam podnieś łup (7). Podążaj tą samą drogą za strażnikiem, stań przy stoliczku (8) i wróć do ekipy.
Wstaw emiter sygnału (1) i wyjdź za róg (2). Gdy strażnik wejdzie do pokoju, wykorzystaj blokadę drzwi na skrzydle (3). Teraz Bishopem otwórz drzwi (4) i zajmij się trzema sejfami (5, 6, 7), a Lobkowitz niech wyłączy obydwa terminale kamer (8, 9).
Zaprowadź całą ekipę do łazienki, zabierając po drodze gumowe obuwie (1). Weź stamtąd blokadę drzwi (2). Otwórz przełącznik czasowy (3), a następnie przełącz przełącznik (4) otwierający drzwi permanentnie. Otwórz sejf (5) i przełącz rozdzielnicę (6). Wyłącz panele z prądem (7), a następnie pobij strażnika (8). Otwórz drzwi (9) i kasetkę (10) - podnieś także V-magnes (11). Otwórz kolejne drzwi (12) i przełącz terminal kamery (13). Otwórz następne drzwi za pomocą przełącznika (14), wyłącz kamerę (15) i rozdzielnicę (16). Wyłącz kolejną kamerę (17) i rozdzielnicę (18) - podnieś także stalowy klucz i wręcz go Rocket. Wejdź do pokoju z elitarnym strażnikiem, przełącz przełącznik (19) i terminal kamer (20).
Przyprowadź w to miejsce Lobkowitza i Rocket. Wyłącz barierę za pomocą niszczyciela (1), a potem przełącz przełącznik (2). Wyjdź na korytarz (3) i idź w prawo.
Wyłącz kamerę (1), następnie kolejną (2) i przejdź przez otwór wentylacyjny (3).
Podnieś łup (1), wyłącz terminal kamer (2) i podnieś kolejny łup (3). Kluczem otwórz stalowe drzwi (4), przełącz terminal kamery (5) i wróć na miejsce (6).
USS Blowfish
Przełącz rozdzielnicę (1) i terminal kamer (2). Otwórz drzwi (3) i podnieś łup (4). Pociągnij za ciężki przełącznik (5) i ustaw Rocket na panelu (6). Przełącz rozdzielnicę (7). Bishopem podnieś emiter dźwięku (8).
Zostaw emiter dźwięku (1). Wyjdź z pomieszczenia i po dotarciu strażnika na miejsce szybko zajmij się rozdzielnicą (2). Zamknij strażnika, ustaw dwóch bohaterów na pozostałych panelach (3, 4) i pociągnij za przełącznik (5). Po odblokowaniu zapłonu spotkaj się całą ekipą na mostku (6). Misja zakończona!