Misja 5 - Piątka w sześć minut | Opis przejścia misji Crookz poradnik Crookz
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Misja 5 - Piątka w sześć minut
Miejsce: Kwatera główna policji
Postacie: Cleopatra, Bishop, Rufus
Nagroda: 6000 $
Tym razem włamujesz się do kwatery głównej policji - Twoim zadaniem jest kradzież oficjalnych dokumentów i rozesłanie ich za pomocą nowoczesnego faksu.
Parking
Trójka bohaterów, z którą startujesz, to Cleopatra, Bishop i Rufus. Rozpocznij od penetracji pierwszego pomieszczenia, położonego najbliżej pozycji startowej (1). Gdy wyjdzie z niego strażnik, szybko wbiegnij tam Cleopatrą, zabierz klucz (2) i wyłącz bariery świetlne za pomocą przełącznika (3). Bishop w tym momencie niech zajmie się otwarciem drzwi (4), natomiast Cleopatra - wyłączeniem kamery za pośrednictwem terminalu (5).
Tymczasem wyślij Rufusa na drugą stronę planszy. Wejdź przez drzwi i przełącz przełącznik czasowy (1), który odblokowuje drzwi. Podnieś łom (2), a następnie zajmij się kasetką (3). Potem skorzystaj z przełącznika (4) i wróć do pozostałej dwójki bohaterów.
W momencie kiedy strażnik (1) opuści pokój, szybko wybiegnij całą ekipą przez drzwi (2), które otworzy Bishop. Następnie udaj się do miejsca, z którego wyjdziesz na parter (3).
Parter
Przeprowadź całą trójkę w pobliże najbliższych drzwi (1). Gdy strażnik opuści pokój, wprowadź tam Rufusa. Podnieś klucz (2) i skorzystaj z wyłącznika kamery (3). Opuść pokój przed przyjściem strażnika. Gdy ten wróci do pomieszczenia, szybko przetransportuj Bishopa do pokoju (4), a Cleopatrę do cel, w których podnieś adrenalinę (5) i cichobieżki (6). Gdy strażnik znów opuści pokój, wejdź Rufusem do pomieszczenia i naciśnij przełącznik czasowy (7). Wprowadź Bishopa do pokoju obok i otwórz kasetkę (8), następnie skorzystaj z przełącznika (9) i opuść pomieszczenie. Przyprowadź pozostałą dwójkę do tego pomieszczenia.
Zważając na strażnika, przejdź do sporego pomieszczenia z dużą ilością biurek. Wejdź do drugiego pomieszczenia po lewej - znajdziesz tam przełącznik (1) wyłączający laserowe przeszkody. Wcześniej, w pomieszczeniu obok, możesz podnieść klucz (2). Poczekaj, aż strażnik przejdzie, a następnie wyślij Cleopatrę (jeżeli posiada klucz) lub Bishopa do pomieszczenia z kasetką (3), którą otwórz. Tak czy siak, przeprowadź tam także Cleopatrę i szybko przetransportuj ją do pomieszczenia ze strażnikiem. W momencie gdy strażnik się obróci, podbiegnij pod biurko i zabierz łup (4). Uważaj na jego ruchy i chowaj się za małym pomieszczeniem w rogu.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie