Plague Tale Requiem: Zabicie Hrabiego (Kill the Count) - solucja, opis przejścia A Plague Tale Requiem poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika znajdziecie solucję do rozdziału 15 (Konające słońce) Plague Tale Requiem. Wyjaśniamy jak pokonać bossa – Hrabiego (Count), a także jak wygrać bitwę na plaży i jak bronić się przed szczurami z pomocą miotacza ognia.
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2022
Etap 15 (Konające słońce - Dying Sun) zawiera ostatnie walki z żołnierzami w Plague Tale: Requiem. Opis przejścia z naszego poradnika podpowiada jak przetrwać dużą bitwę obok wraku statku, jak zamordować Hrabiego oraz jak odpędzać szczury z użyciem miotacza ognia zamontowanego na wozie.
- Dołączenie do Lucasa i Sophii (Regroup with Lucas and Sophia)
- Ochranianie Arnauda (Save Arnaud)
- Zamordowanie Hrabiego (Kill the Count)
- Dotarcie do Hugo (Reach Hugo)
Dołączenie do Lucasa i Sophii (Regroup with Lucas and Sophia)
Rozdział ten rozpoczniecie na plaży i dowiecie się, że statek bohaterów rozbił się na brzegu. Musicie wyruszyć plażą w stronę pozostałych sojuszników. Nie trzeba się śpieszyć, ale w okolicy nie znajdziecie też nic wartościowego. Dotrzyjcie do skał i przeciśnijcie się między nimi.
Ochranianie Arnauda (Save Arnaud)
Najważniejsza wiadomość jest taka, że nie będziecie walczyć bezpośrednio z Hrabią, bo staczaniem pojedynku z nim zajmie się Arnaud.
Musicie zajmować się atakowaniem innych żołnierzy pojawiających się na plaży. Wykorzystujcie to, że macie duży obszar działania. Unikajcie w ten sposób ich ataków wręcz i chowajcie się przed atakami dystansowymi. Możecie też badać okolicę w poszukiwaniu zapasów i tworzyć więcej gadżetów.
Dla przypomnienia nieopancerzonych przeciwników możecie zabijać procą, aczkolwiek ustawiajcie się za zasłonami.
Większość wrogów powinna mieć pancerze i nakrycia głowy. W tym przypadku polegajcie na kuszy (zwłaszcza jeśli macie ulepszenie do odzyskiwania bełtów), kombinacji smoła + ignifer (jest to szczególnie pomocne do podpalania blisko stojących wrogów) oraz trafianiu procą w słoje (po tym jak znajdą się obok nich żołnierze).
Trudniejsi są przeciwnicy z tarczami oraz ci w ciężkich zbrojach. Możecie w tym przypadku pomagać sobie trafianiem w worki, igniferem lub smołą do oślepiania / zatrzymywania ich w miejscu. Pozwoli to Wam ich wystawić na kolejne ataki (nie zapominajcie o słabych punktach na ciężkich zbrojach - mogą być z przodu lub z tyłu pancerza).
W drugiej części bitwy pogorszy się znacznie widoczność, ale nie sprawi to, że musicie działać całkowicie na oślep. W dalszym ciągu widoczne będą ikony wrogów i rodzaj ikony może Wam podpowiedzieć z kim macie do czynienia (np. łucznik). Starajcie się mimo wszystko dużo rozglądać żeby nie dać się nikomu zaskoczyć.
Zamordowanie Hrabiego (Kill the Count)
Pokonanie wszystkich zwykłych wrogów załączy cut-scenkę z udziałem Arnauda i Hrabiego. Zakończy ona bitwę.
Musicie zabić Hrabiego i jest to pojedyncza akcja zamiast pełnoprawnego pojedynku - wycelujcie z procy w bossa i poślijcie pocisk w stronę jego głowy. Będzie to wystarczające do wygrania starcia.
Dotarcie do Hugo (Reach Hugo)
Ostatnią część misji rozpoczniecie na pokładzie wozu jadącego w stronę Marsylii. W pierwszej części przejażdżki możecie przetestować miotacz ognia strzelający greckim ogniem. Pozwoli to Wam kontynuować podróż.
Po dotarciu do miasta dojdzie do zniszczenia murów i zaczną pojawiać się fale szczurów.
W tym przypadku musicie już bronić się przed śmiercią - używajcie ponownie miotacza ognia zamontowanego na wozie. Możecie z niego korzystać bez żadnych przerw, bo macie nielimitowane zapasy paliwa. Celujcie zawsze w najbliższe ścigające Was szczury po to żeby nie zatrzymały wozu. Docelowo załączy się kolejna cut-scenka i awansujecie do rozdziału 16.