Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plague Tale Requiem: Ucieczka przed żołnierzami (Escape from the Count's soldiers) - solucja, opis przejścia A Plague Tale Requiem poradnik, solucja

Druga część rozdziału 8 (Morze obietnic) w Plague Tale Requiem jest bardziej dramatyczna. Z naszej solucji dowiecie się jak uciec żołnierzom Hrabiego oraz jak unikać ataków sokoła kontrolowanego przez sokolnika (Falconeer).

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2022

Amicia i Hugo muszą uciekać przed żołnierzami Hrabiego w drugiej części rozdziału 8 (Morze obietnic - A Sea of Promises) z gry Plague Tale: Requiem. Opis przejścia z naszego poradnika podpowiada jak zgubić pościg oraz jak ukrywać się przed sokołem znajdującym się pod kontrolą sokolnika.

Ucieczka przed żołnierzami Hrabiego (Escape from the Count's soldiers)

Amicia i Hugo zostaną potraktowani jako wrogowie po wydarzeniach na scenie - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed żołnierzami (Escape from the Counts soldiers) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Amicia i Hugo zostaną potraktowani jako wrogowie po wydarzeniach na scenie. Po odzyskaniu kontroli rozpocznie się scena ucieczki. Nie puszczajcie przycisku sprintu i dotrzyjcie do budynku, w którym bohaterowie tymczasowo zgubią pościg.

Wyruszcie dalej - w stodole jest nowy stół warsztatowy. Poproście Hugo o przeciśnięcie się przez dziurę w murze (powyższy obrazek), a odblokuje Wam bramkę.

Za bramką znajdziecie wóz na kołach i możecie zacząć go przepychać - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed żołnierzami (Escape from the Counts soldiers) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Za bramką znajdziecie wóz na kołach i możecie zacząć go przepychać. Ustawcie wóz w takim miejscu żeby dostać się na piętro stodoły. Znajdziecie tam sekretną skrzynię.

Unikanie sokolnika (Escape from the falconeer)

Przed Wami trudniejsza scena - spotkacie sokolnika (Falconeer), który będzie nasyłał na Was sokoła - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed żołnierzami (Escape from the Counts soldiers) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Przed Wami trudniejsza scena - spotkacie sokolnika (Falconeer), który będzie nasyłał na Was sokoła. Znalezienie się na otwartej przestrzeni w momencie ataku sokoła oznacza natychmiastową śmierć.

Rozpocznijcie zawsze od rzucenia kamieniem w okoliczną skrzynkę z narzędziami. Zwróci to uwagę sokoła, który rozpocznie lot w to miejsce.

Wykorzystajcie okazję, że sokół leci w inne miejsce i szybko dotrzyjcie do kolejnej zasłony - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed żołnierzami (Escape from the Counts soldiers) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Wykorzystajcie okazję, że sokół leci w inne miejsce i szybko dotrzyjcie do kolejnej zasłony. Nie przesadzajcie z docieraniem do zbyt dalekich zasłon, bo możecie nie zdążyć.

Powtarzajcie 2 powyższe czynności aż dotrzecie do bocznych drzwi z powyższego obrazka, dzięki którym opuścicie to miejsce - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed żołnierzami (Escape from the Counts soldiers) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Powtarzajcie 2 powyższe czynności aż dotrzecie do bocznych drzwi z powyższego obrazka, dzięki którym opuścicie to miejsce.

Otrzymacie zadanie odnalezienia Arnauda, ale wystarczy podróżować liniową ścieżką do miejsca, w którym będzie walczył z Hrabią.

Podążanie za Hrabią i Hrabiną (Follow the Count and the Countess)

Akcja przeniesie się do posiadłości Hrabiego i będziecie traktowani jako goście - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed żołnierzami (Escape from the Counts soldiers) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Akcja przeniesie się do posiadłości Hrabiego i będziecie traktowani jako goście. Musicie jedynie podróżować za Hrabią i jego żoną, wysłuchując po drodze rozmów i wykonując proste interakcje (skosztowanie przysmaku, pomodlenie się). Dotrzecie do komnaty, którą przygotowano dla Hugo i Amicii. Rozdział 8 zakończy się.

Gra nie pozwoli Wam swobodnie rozglądać się po posiadłości. Więcej swobody czeka Was w kolejnym rozdziale.