Plague Tale Requiem: Wydostanie się z podziemi areny (Exit the arena's underground) - solucja, opis przejścia A Plague Tale Requiem poradnik, solucja
Pierwsze spotkanie ze szczurami w grze Plague Tale Requiem ma miejsce w rozdziale 2 (Nowo przybyli). Z naszej solucji dowiecie się jak unikać szczurów, a także jak rozwiązać zagadki z opuszczeniem platformy, zdobyciem alkoholu i siarki oraz wybraniem 4 prawidłowych symboli na dzwonach.
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2022
W trakcie zaliczania rozdziału 2 - Nowo przybyli (Newcomers) gry Plague Tale: Requiem po raz pierwszy dojdzie do konfrontacji ze szczurami. Opis przejścia z naszego poradnika informuje jak unikać pożarcia przez szczury i odwracać ich uwagę, jak opuścić centralną platformę - windę, jak zdobyć alkohol i siarkę, jak korzystać z Ignifera i jak zaliczyć zagadkę z 4 dzwonami i symbolami.
- Wydostanie się z podziemnych obszarów areny (Exit the arena's underground areas)
- Opuszczenie centralnej platformy (Lower the central platform)
- Zdobycie alkoholu (Get alcohol)
- Zdobycie siarki (Get sulphur)
- Wytworzenie Ignifera (Craft some Ignifer)
- Opuszczenie centralnej platformy (Lower the central platform) - kontynuacja
- Dotarcie do południowej wieży (Reach the south tower) - kontynuacja
- Zagadka z symbolami (Put the symbols in the correct order)
Wydostanie się z podziemnych obszarów areny (Exit the arena's underground areas)
Po zawaleniu się drewnianej konstrukcji po raz pierwszy pojawią się szczury i będzie to od razu bardzo liczne ich skupisko. Musicie rozpocząć ucieczkę. Biegnijcie w stronę dolnej części ekranu, a bohaterowie dotrą do drzwi, które tymczasowo ocalą je od szczurów.
Począwszy od tego pamiętajcie o tym żeby nie wkraczać bez przygotowania do nieoświetlonych miejsc, bo Amicię mogą szybko dopaść i pożreć żywcem okoliczne szczury. Musicie polegać na źródłach światła oraz odwracaniu uwagi szczurów.
Zabierzcie pochodnię i rozpocznijcie z nią eksplorację okolicy. Dotrzyjcie do pierwszego kosza - możecie rozpalać ogień i tworzyć nowe źródła świałta. Kierujcie się dalej. Zawieście pochodnię na ścianie i wdrapcie się na wyższą półkę.
W nowym obszarze znajdziecie kijki (Sticks) - palą się one jedynie przez określony czas i zawsze musicie śpieszyć się podczas podążania z nimi.
Zapalcie kijek z pomocą lampy na ścianie i dotrzyjcie z nim do najbliższego kosza, który można podpalić. Powtórzcie ten schemat z kolejnym kijkiem i kolejnym koszem.
Następny cel to dotarcie do drabiny. Musicie:
- rzucić kijkiem w kosz zawieszony przy suficie;
- trafić z procy w zaczep przytrzymujący kosz.
Zapalony kosz powinien rozbujać się i wystraszyć okoliczne szczury. Możecie już użyć drabiny.
Idźcie dalej i przejdźcie po belce - Lucas spadnie i trzeba mu pomóc w dotarciu do miejsca, w którym przebywa Amicia:
- Zabierzcie kijek, zapalcie go i rzućcie płonącym kijkiem w kosz obok Lucasa (powyższy obrazek).
- Zabierzcie kijek i od razu rzućcie nim w stronę Lucasa. Chłopiec podniesie rzucony mu kijek, zapali go i dotrze z nim do Was.
Opuszczenie centralnej platformy (Lower the central platform)
Możecie już skorzystać z nowej drabiny. Kontynuujcie liniowy przemarsz. Dotrzecie do sali z okrągłą platformą będącą windą. Musicie doprowadzić do jej obniżenia i będzie to większa zagadka z tej lokacji.
Użyjcie na początek obrotowego mechanizmu. Odblokuje to nowe boczne pomieszczenia, ale doprowadzi też do pojawienia się nowych szczurów.
Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie