Plague Tale Requiem: Wymagania sprzętowe PC, działanie gry na PS5 A Plague Tale Requiem poradnik, solucja
Plague Tale Requiem ma wysokie wymagania sprzętowe i musicie mieć dobry sprzęt. Nasz poradnik zestawia minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe PC. Dowiecie się też o działaniu gry na konsoli PS5.
Ostatnia aktualizacja: 12 października 2022
Zagranie w Plague Tale: Requiem może być problematyczne dla graczy ze słabszym sprzętem, bo wymagania sprzętowe nie są małe. Z naszego poradnika dowiecie się o minimalnych i zalecanych wymaganiach sprzętowych PC do zagrania w rozdzielczości 1080p. Oprócz tego informujemy jak gra radzi sobie w wersji na konsolę PlayStation 5.
- Plague Tale Requiem: Minimalne wymagania sprzętowe PC
- Plague Tale Requiem: Zalecane wymagania sprzętowe PC
- Plague Tale Requiem: Działanie gry na PS5
Plague Tale Requiem: Minimalne wymagania sprzętowe PC
- Procesor: Intel Core i5-4690K / AMD FX-8300
- Pamięć RAM: 16 GB RAM
- Karta graficzna: GeForce GTX 970 z 4 GB pamięci VRAM / AMD Radeon RX 590 z 8 GB pamięci VRAM
- Wymagane miejsce na dysku: około 55 GB
- DirectX: 12
- System operacyjny: Windows 10/11 64-bit
Powyższa konfiguracja sprzętowa pozwoli na uruchomienie gry w rozdzielczości 1080p. Będziecie mogli zagrać w niskich detalach i w 30 klatkach na sekundę.
Plague Tale Requiem: Zalecane wymagania sprzętowe PC
- Procesor: Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 3600
- Pamięć RAM: 16 GB RAM
- Karta graficzna: GeForce RTX 3070 z 8 GB pamięci VRAM / AMD Radeon RX 6800 XT z 16 GB pamięci VRAM
- Wymagane miejsce na dysku: około 55 GB (rekomendowany dysk SSD)
- DirectX: 12
- System operacyjny: Windows 10/11 64-bit
Powyższa konfiguracja sprzętowa pozwoli na uruchomienie gry w rozdzielczości 1080p. Będziecie mogli zagrać w detalach ultra i w 60 klatkach na sekundę.
Plague Tale Requiem: Działanie gry na PS5
Gra Plague Tale Requiem działa na PlayStation 5 w 30 klatkach na sekundę. Niestety w przeciwieństwie do Plague Tale Innoncence nie znajdziecie opcji gry w 60 klatkach. W grze nie ma opcji wyboru trybu graficznego (np. wydajności czy jakości).
Przez większość czasu gra utrzymuje stałą liczbę klatek. Spowolnienia animacji pojawiają się przy dużej ilości ognia na ekranie (przykład na dołączonym obrazku). Może też pojawiać się niewielki screen tearing w bardziej złożonych lokacjach. Przeciętna optymalizacja gry nie powinna Wam jednak utrudniać rozgrywki. W dynamicznych scenach spowolnienia animacji nie powinny mieć miejsca.