The Wolf Among Us: Season Two. Najbardziej oczekiwane gry 2018 roku – będą hity?
Spis treści
The Wolf Among Us: Season Two
- Producent: Telltale Games
- Data premiery: 2018
Pierwszy sezon epizodycznego The Wolf Among Us, wydawany na przełomie 2013 i 2014 roku, to jeden z ostatnich naprawdę świetnych tytułów Telltale Games, zanim studio postawiło na ilość, biorąc się za kolejne projekty na bazie popularnych marek. Połączenie brudnego świata intryg oraz atmosfery rodem z filmów noir z baśniowymi postaciami dało pasjonującą historię (bo nie oszukujmy się, nikt nie gra w takie produkcje dla samej, bardzo ubogiej, niestety, rozgrywki) z zakończeniem, które wręcz błagało o kontynuację.
Niestety, za drugi sezon deweloperzy zabrali się dopiero teraz, a szczegółowych informacji na jego temat na razie brak. Liczymy jednak na to, że Telltale uda się powtórnie stworzyć angażujący scenariusz oraz ciekawie pokierować losami dobrze znanych bohaterów – w tym Bigby’ego Wolfa, Królewny Śnieżki czy Ichaboda Crane’a. A kto wie, może doczekamy się też jakichś odważniejszych zmian w skostniałych mechanikach – w końcu studio ostatnimi czasy postanowiło skupić się na mniejszej liczbie bardziej dopracowanych projektów...
ADAM ZECHENTER, GRYONLINE.PL
Jeśli nachodzący rok będzie równie dobry co ten kończący się, to będę bardzo zadowolony. Dostaliśmy bowiem w ciągu ostatnich 12 miesięcy gry świetne i – co równie ważne – różnorodne. Od fenomenalnego Divinity: Original Sin II, przez latami wyczekiwane drugowojenne Call of Duty, aż do udanego powrotu do formy Assassin’s Creed. Mam nadzieję, że ogromny sukces Switcha (w Polsce mniej zauważalny) da do myślenia Sony oraz Microsoftowi i zmusi te firmy do jeszcze ostrzejszej walki o klientów – przydało by nam się więcej singlowych gier pokroju Horizon Zero Dawn, Uncharted czy ostatniej Zeldy. A Nintendo pokazało, że to właśnie nimi podbija się serca milionów graczy.
World of Warcraft: Battle for Azeroth
- Producent: Blizzard Entertainment
- Data premiery: 2018
Lata mijają, trendy w branży ewoluują, a World of Warcraft jak było, tak nadal jest popularne. W przyszłym roku produkcja studia Blizzard Entertainment otrzyma siódme już rozszerzenie, Battle for Azeroth, które skupi się na rywalizacji pomiędzy dwoma największymi stronnictwami świata gry: Hordą i Sojuszem. Znaczących nowinek będzie naprawdę sporo: otrzymamy m.in. nowe kontynenty Zandalar i Kul Tiras, sześć grywalnych ras oraz szereg nieznanych do tej pory przeciwników.
Ponadto pojawią się dwa kolejne tryby zabawy: w jednym trzyosobowe grupy graczy wyruszą na nieodkryte wysepki w poszukiwaniu łupów, w drugim oddziały złożone nawet z dwudziestu osób postarają się przejąć kontrolę nad kluczowymi dla przeciwnego stronnictwa lokacjami. Szczególnie ten ostatni moduł zapowiada się interesująco: Blizzard nie ukrywa, że inspiracją były dla niego RTS-y z serii Warcraft. Ponadto otrzymamy oczywiście zwiększenie maksymalnego levelu postaci (ze 110. do 120.), nowych bossów oraz rajdy i ulepszenia pancerza. Jeśli dodatek dorówna poziomem Legionowi, fani nie powinni mieć powodów do narzekań.