Pierwszy przy skrzyni. 6 sekretów z Gothica, których możecie nie znać
Spis treści
Pierwszy przy skrzyni
- Gra: Gothic 2 / Gothic 2: Noc Kruka
- Rozdział: I
- Wymagane kody: nie
O kolejnym sekrecie dowiedziałem się mniej więcej rok temu od Pawła „Cruisera” Klimesza, którego możecie kojarzyć z materiałów oraz streamów na kanałach tvgry i tvgry+. Brak wiedzy znów muszę wytłumaczyć swoim immersyjnym podejściem do Gothica, objawiającym się między innymi tym, że nawet gdy wiem, dokąd powinienem się udać, by wykonać dane zadanie, wciąż usiłuję grać tak, jakbym miał z nim do czynienia po raz pierwszy – bo przecież Bezimienny nie posiada mojego doświadczenia (tak, wiem, że to głupie).
Dlatego obierając ścieżkę Maga Ognia i przystępując do Próby Ognia, a konkretnie do misji zlecanej przez Pyrokara, która polega na podążaniu za znakami Innosa i odnalezieniu skrzyni z pustą runą, zwykle wędrowałem od kapliczki do kapliczki, po drodze spotykając innych nowicjuszy, a u celu mierząc się z Agonem. Ten zawsze mnie wyprzedzał, docierając przede mną do skrytej za chaszczami jaskini, a ja myślałem, że tak po prostu musi być.
Okazuje się, że jednak nie. Jeśli dostaniemy się na miejsce odpowiednio szybko (polecam skok do wody z przyklasztornego mostu), w dodatku nie rozmawiając po drodze z żadnym z nowicjuszy – tj. ani z Igarazem, ani z Ulfem – znajdziemy się przy skrzyni z pustą runą przed Agonem. Ten będzie na nas czekał później tuż obok wylotu jaskini. Stoi na tyle blisko, że raczej nie da się go ominąć, i zaczepia Bezimiennego następującymi słowami:
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie