Pokorny paladyn. 6 sekretów z Gothica, których możecie nie znać
Spis treści
Pokorny paladyn
- Gra: Gothic 2 / Gothic 2: Noc Kruka
- Rozdział: III
- Wymagane kody: tak
Równie popularne jak cytaty są wśród fanów kody do Gothica. Prywatnie raczej ich nie używam, bo – a jakże – zabijają immersję, ale nie da się ukryć, że część z nich skrywa tajemnice, które mogą (choć nie muszą) wskazywać na inne scenariusze fabularne, opracowywane niegdyś przez twórców, a ostatecznie porzucone. Jednym z ciekawszych tego typu przykładów jest rozmowa z paladynem Lotharem w trzecim rozdziale Gothica II.
Jeśli doskonale znacie tę grę, wiecie już, co nie zgadza się w powyższym zdaniu. Mianowicie ów żołnierz Innosa, który witając Bezimiennego w Khorinis, raczy go długaśnym monologiem dotyczącym praw obowiązujących w mieście, ginie na początku trzeciego aktu gry. Lothara raczej trudno polubić, bo traktuje nas z góry, a informacje o przybyciu smoków zbywa machnięciem ręki, toteż graczom wracającym z Górniczej Doliny z dowodem na istnienie gadów, podpisanym przez samego kapitana Garonda, może towarzyszyć chęć dogadania mu, wykrzyknięcia: „A nie mówiłem!”, machając zdobytym listem przed oczyma sceptycznego paladyna.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie