Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

survival sandbox - newsy i ciekawostki (14)

Dying Light – przesunięto datę premiery gry na luty 2015 roku
Dying Light – przesunięto datę premiery gry na luty 2015 roku

Artur Raciborski, 8 maja 2014, 19:40

Polskie studio Techland poinformowało, że gra Dying Light zostanie wydana kilka miesięcy później niż początkowo zakładano. Datę premiery ustalono na luty 2015 roku, argumentując to chęcią dopracowania tytułu i dostarczenia graczom jak najlepszego doświadczenia.

Ogłoszenie daty premiery Dying Light

Techland Press Release, 8 maja 2014, 17:39

The Stomping Land - data premiery wczesnej wersji sieciowego survivalu z dinozaurami
The Stomping Land - data premiery wczesnej wersji sieciowego survivalu z dinozaurami

Marcin Skierski, 7 maja 2014, 13:25

Pod koniec maja na PC zadebiutuje wczesna wersja sieciowego survivalu z dinozaurami w roli głównego zagrożenia (nie licząc innych graczy). Mowa o grze The Stomping Land, która powstaje dzięki udanej akcji na Kickstarterze.

DayZ sprzedało się w ponad 2 mln egzemplarzy
DayZ sprzedało się w ponad 2 mln egzemplarzy

Kamil Zwijacz, 2 maja 2014, 12:09

DayZ, komercyjna wersja popularnego moda, sprzedało się w nakładzie przekraczającym 2 mln egzemplarzy - poinformował w serwisie społecznościowym Twitter Dean Hall, główny twórca projektu. Produkcja obecnie dostępna jest w ramach wcześniejszego dostępu. Premiera pełnej wersji nastąpi najprawdopodobniej w przyszłym roku.

State of Decay: Lifeline na godzinnym gameplayu. Poznaj sekrety dodatku
State of Decay: Lifeline na godzinnym gameplayu. Poznaj sekrety dodatku

Łukasz Szliselman, 30 kwietnia 2014, 09:43

Twórcy State of Decay zaprezentowali godzinny gameplay z dodatku Lifeline, ukazujący sporo nowych aspektów rozgrywki. Spory wpływ na rozgrywkę będą miały takie rzeczy, jak przewożenie dodatkowego ładunku w samochodach czy znajdujące się w centrum miasta strefy zagrożenia.

H1Z1 – twórcy dzielą się pierwszymi konkretami na temat monetyzacji
H1Z1 – twórcy dzielą się pierwszymi konkretami na temat monetyzacji

Krzysztof Mysiak, 25 kwietnia 2014, 12:50

Studio Sony Online Entertainment podzieliło się pierwszymi konkretnymi informacjami na temat tego, co kupimy przez mikropłatności w grze H1Z1. Deweloper chce uniknąć modelu „pay-to-win”, dlatego będą to głównie gadżety w rodzaju elementów garderoby. Niemniej, znajdzie się też miejsce dla bardziej przydatnych rzeczy, jak np. dodatkowe „sloty” na postacie za prawdziwe pieniądze.

Kontynuacja State of Decay będzie miała multiplayer
Kontynuacja State of Decay będzie miała multiplayer

Łukasz Szliselman, 22 kwietnia 2014, 10:56

Współzałożyciel studia Undead Labs, odpowiedzialnego za grę State of Decay, zapewnił, że przyszłe kontynuacje survivalowej serii od początku będą oferowały tryb multiplayer. Nie sprecyzował jednak, czy mamy spodziewać się produkcji typu MMO, czy osobnych wariantów rozgrywki przeznaczony dla wielu graczy.

H1Z1 – niemal godzinny gameplay i data wczesnego dostępu

Michał Jodłowski, 18 kwietnia 2014, 16:05

W sieci pojawił się niemal godzinny gameplay z wersji pre-alpha H1Z1 wraz z komentarzami twórców i odpowiedziami na zadawane przez graczy pytania. Filmik przedstawia świat gry i poszczególne jego elementy, takie jak rzemiosło, pojazdy czy broń. Wiadomo także, że wcześniejszy dostęp do rozwojowej wersji gry będzie możliwy w ciągu, mniej więcej, czterech tygodni za opłatą niecałych dwudziestu dolarów.

H1Z1 - twórcy zdradzają pomysły dotyczące monetyzacji
H1Z1 - twórcy zdradzają pomysły dotyczące monetyzacji

Kamil Zwijacz, 12 kwietnia 2014, 11:04

Twórcy zapowiedzianej niedawno gry typu survival H1Z1 ujawnili pomysły dotyczące monetyzacji. Studio Sony Online Entertainment zamierza zarabiać pieniądze (nic dziwnego), ale nie chce ułatwiać zabawy osobom z zasobniejszym portfelem. Dlatego też w sprzedaży nie znajdą się ani bronie, ani przedmioty mające jakikolwiek wpływ na rozgrywkę. Najprawdopodobniej kupić będzie się dało tylko gadżety pokroju dodatkowych ubrań.

Fortnite – ujawniono masę szczegółów na temat darmowej gry akcji od Epic Games
Fortnite – ujawniono masę szczegółów na temat darmowej gry akcji od Epic Games

Krzysztof Mysiak, 10 kwietnia 2014, 17:00

Na łamach magazynu Game Informer pojawił się obszerny artykuł, który ujawnia mnóstwo szczegółów na temat tworzonej przez studio Epic Games gry Fortnite. Poznaliśmy między innymi jej zarys fabularny, przebieg rozgrywki, a także pierwsze klasy postaci. Zapraszamy do lektury.

H1Z1 oficjalnie zapowiedziane – „DayZ od Sony” będzie darmową grą MMO
H1Z1 oficjalnie zapowiedziane – „DayZ od Sony” będzie darmową grą MMO

Krzysztof Mysiak, 10 kwietnia 2014, 10:26

Studio Sony Online Entertainment oficjalnie zapowiedziało H1Z1. Będzie to sandboksowa gra MMO oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami (free-to-play), z serwerami zaludnionymi przez tysiące graczy próbujących przetrwać w świecie po zombie apokalipsie. Tytuł powstaje z myślą o pecetach i PlayStation 4, a jego premiera może nastąpić jeszcze w tym roku.

Zapowiedziano Grave - pecetowy sandbox z obsługą Oculus Rift
Zapowiedziano Grave - pecetowy sandbox z obsługą Oculus Rift

Adrian Werner, 19 marca 2014, 11:17

Studio Broken Window zapowiedziało grę Grave. Będzie to pecetowy sandbox z perspektywą pierwszoosobową, elementami survival horroru i wsparciem dla Oculus Rift.

Zapowiedziano Proven Lands – kosmiczną grę survivalową z losowo generowaną zawartością
Zapowiedziano Proven Lands – kosmiczną grę survivalową z losowo generowaną zawartością

Krzysztof Mysiak, 17 marca 2014, 12:44

Na Kickstarterze rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na grę Proven Lands – będzie to ukazany w rzucie izometrycznym survivalowy sandbox w realiach science-fiction, czerpiący również z gatunków cRPG i roguelike. Produkcja powstaje z myślą o pecetach i urządzeniach mobilnych, a jej premiera miałaby odbyć się wiosną 2015 roku.

Rust z milionem nabywców po dwóch miesiącach na Steamie
Rust z milionem nabywców po dwóch miesiącach na Steamie

Łukasz Szliselman, 11 lutego 2014, 09:32

Rust sprzedało się do tej pory w liczbie przekraczającej milion kopii. Survival MMO Garry’ego Newmana jest dostępne w Steam Early Access od dwóch miesięcy – w tym czasie gra osiągnęła wyższy wynik sprzedaży niż Garry’s Mod w ciągu 5 lat.

DayZ otrzymuje zapowiedzianą aktualizację. Dodano kolejki oraz 30-sekundowy okres wylogowania
DayZ otrzymuje zapowiedzianą aktualizację. Dodano kolejki oraz 30-sekundowy okres wylogowania

Łukasz Szliselman, 6 lutego 2014, 14:20

Najnowszy patch do DayZ jest już dostępny dla wszystkich grających. Łatka poprawia wydajność gry oraz dodaje garść nowych animacji, przedmiotów i wrogów. Od teraz osoby często zmieniające serwery otrzymają karę czasową na ponowne połączenie. Ponadto po wylogowaniu się z gry, postać gracza pozostanie bezbronna przez 30 sekund.

ReROLL – czeka nas walka o przetrwanie na dokładnie odwzorowanej Ziemi
ReROLL – czeka nas walka o przetrwanie na dokładnie odwzorowanej Ziemi

Kamil Zwijacz, 4 lutego 2014, 09:33

Kanadyjskie studio Pixyul zapowiedziało swój pierwszy projekt - survivalową grę akcji ReROLL. Tytuł zaoferuje zmagania na terenach całej Ziemi, odwzorowywanej przy wykorzystaniu dronów firmy senseFly. Dostępne będą różne klasy postaci, 24-godzinna doba, cykl dnia i nocy, zmienne warunki pogodowe i nie tylko.

DayZ - mnóstwo informacji o zmianach i nowościach. Cena gry wzrośnie
DayZ - mnóstwo informacji o zmianach i nowościach. Cena gry wzrośnie

Marcin Skierski, 23 stycznia 2014, 10:40

Dean Hall ze studia Bohemia Interactive opowiedział o wielu szykowanych zmianach i nowościach w samodzielnej wersji gry DayZ. Potwierdził również, że z czasem cena produkcji wzrośnie, ale obiecał ciągłe wsparcie nawet po premierze końcowego produktu.

Solus – nadchodzi survivalowy sandbox na Unreal Engine 4 od twórców The Ball
Solus – nadchodzi survivalowy sandbox na Unreal Engine 4 od twórców The Ball

Adrian Werner, 18 stycznia 2014, 08:12

Studio Teotl, czyli autorzy The Ball i Unmechanical, pracuje nad survivalowym sandboksem Solu. Jego akcja osadzona zostanie na obcej planecie z brutalnym klimatem i licznymi sekretami.

Sztuka survivalu w cyfrowym świecie
Sztuka survivalu w cyfrowym świecie

Łukasz Łasisz, 15 stycznia 2014, 17:31

Czy ograniczenia z jakimi muszą się borykać twórcy gier pozwalają, by sztuka przetrwania w elektronicznej rozgrywce mogła być realistyczna?

7 Days to Die – sfinansowano survivalowy horror o zombie
7 Days to Die – sfinansowano survivalowy horror o zombie

Szymon Liebert, 8 sierpnia 2013, 12:15

Sfinansowano 7 Days to Die, czyli surwiwalową grę o przetrwaniu w świecie opanowanym przez zombie. Autorzy produkcji, łączącej elementy strzelanki, survival horroru i RPG, otrzymali ponad 200 tysięcy dolarów na Kickstarterze. Do końca akcji został tydzień.

Nadchodzi 7 Days to Die - postapokaliptyczny survivalowy FPS
Nadchodzi 7 Days to Die - postapokaliptyczny survivalowy FPS

Adrian Werner, 18 maja 2013, 09:10

Zespół The Fun Pimps Entertainment zapowiedział survivalowego FPS-a zatytułowanego 7 Days to Die. Akcja osadzona zostanie w stworzonym z voxeli postapokaliptycznym świecie o otwartej strukturze.