2002Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2002 roku.
Car Tycoon - recenzja gry
recenzja gry15 kwietnia 2002
Car Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna, w której gracze mogą wcielić się w szefa firmy zajmującej się projektowaniem, konstruowaniem, dystrybucją oraz sprzedażą pięknych samochodów.
Car Tycoon - recenzja gryPrimitive Wars - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2002
Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.
Primitive Wars - recenzja gryColobot - recenzja gry
recenzja gry23 kwietnia 2002
Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian.
Colobot - recenzja gryStarmageddon - recenzja gry
recenzja gry10 maja 2002
Starmageddon to nowa produkcja firmy Lemon Interactive, rodzimego dystrybutora gier, określana jako „kosmiczny RTS 3D nowej generacji”.
Starmageddon - recenzja gryShogun: Total War - The Mongol Invasion - recenzja gry
recenzja gry3 stycznia 2002
The Mongol Invasion to oficjalny dodatek do Shogun: Total War, w którym powracamy do średniowiecznej Japonii. Państwo, jakie w Total War z takim trudem udało nam się zjednoczyć pod jednym sztandarem, staje w obliczu nowego niebezpieczeństwa.
Shogun: Total War - The Mongol Invasion - recenzja gryReal War - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2002
Real War to strategia czasu rzeczywistego, której akcja przenosi graczy do roku 2007, gdzie jako głównodowodzący sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych zmagać się oni będą z międzynarodowymi grupami terrorystycznymi.
Real War - recenzja gryFrontline Attack: War over Europe - recenzja gry
recenzja gry21 października 2002
Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.
Frontline Attack: War over Europe - recenzja gryBattle Realms - recenzja gry
recenzja gry18 lipca 2002
Battle Realms to strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer.
Battle Realms - recenzja gryBlack & White: Creature Isle - recenzja gry
recenzja gry9 lipca 2002
W Creature Isle jeszcze większy nacisk położny został na rozróżnienie dobra od zła w zależności od upodobań graczy i ich sposobu rozwiązywania zadań. Akcja przenosi nas na nowo odkrytą wyspę zamieszkałą przez wiele różnych stworzeń.
Black & White: Creature Isle - recenzja gry
Age of Mythology - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2002
Age of Mythology to kolejna strategia czasu rzeczywistego zespołu Ensemble Studios, twórców bestsellerowej serii Age of Empires.
Age of Mythology - recenzja gryThe Gladiators - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2002
The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...
The Gladiators - recenzja gryCombat Mission 2: Barbarossa to Berlin - recenzja gry
recenzja gry15 listopada 2002
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin to kolejna część wyśmienitej gry strategicznej Combat Mission: Beyond Overlord, która to po swym bardzo cichutkim wydaniu w roku 2000 stała się prawdziwym przełomem w dziedzinie wiernych symulacji pola walki.
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin - recenzja gry
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2002
Age of Wonders II: The Wizard’s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność i pomysł.
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gryCultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry
recenzja gry27 sierpnia 2002
Cultures 2: Wrota Asgardu to kolejna część serii opowiadającej o poczynaniach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę...
Cultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gryPanzer Elite - recenzja gry
recenzja gry12 września 2002
Nowa odsłona (Panzer Elite: Edycja Specjalna) symulatora jednostek pancernych uczestniczących w działaniach wojennych w czasie II Wojny Światowej.
Panzer Elite - recenzja gryBeach Life - recenzja gry
recenzja gry13 września 2002
Zaprawiona humorem symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, pisku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek.
Beach Life - recenzja gry
Medieval: Total War - recenzja gry
recenzja gry1 października 2002
Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy
Medieval: Total War - recenzja gryDisciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry
recenzja gry15 października 2002
Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację gry Apostołowie:Ziemie Święte. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych walczą o władzę
Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry