2002Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2002 roku.
Trade Empires - recenzja gry
recenzja gry18 stycznia 2002
Trade Empires jest kolejną po serii Imperialism grą strategiczno-ekonomiczną autorstwa firmy Frog City Software.
Trade Empires - recenzja gryReal War - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2002
Real War to strategia czasu rzeczywistego, której akcja przenosi graczy do roku 2007, gdzie jako głównodowodzący sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych zmagać się oni będą z międzynarodowymi grupami terrorystycznymi.
Real War - recenzja gryEtherlords - PL
recenzja gry25 stycznia 2002
Etherlords to strategia turowa z elementami cRPG przypominająca niezapomnianą serię gier Heroes of Might & Magic, jednak zaopatrzona w nowoczesną i bardzo ładną trójwymiarową grafikę.
Etherlords - PLMonopoly Tycoon - recenzja gry
recenzja gry29 stycznia 2002
Monopoly Tycoon to ekonomiczna strategia wprowadzająca stare i sprawdzone pomysły z serii gier Monopoly w nowe, trójwymiarowe, komputerowe realia. Podobnie, jak w planszowym pierwowzorze startujemy do finansowej walki z kilkoma oponentami.
Monopoly Tycoon - recenzja gryZoo Tycoon - recenzja gry
recenzja gry31 stycznia 2002
Na kanwie popularności gier strategiczno-symulacyjnych jak Rollercoaster Tycoon czy Theme Park, Microsoft zrobił symulację ogrodu zoologicznego. Gracz wciela się w rolę zarządcy ZOO, zajmującego się wszelkimi aspektami działalności tej instytucji.
Zoo Tycoon - recenzja gryRIM: Bitwa o Planetę - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2002
RIM: Battle Planets to gra strategiczna przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji.
RIM: Bitwa o Planetę - recenzja gryWarlords: Battlecry II - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2002
Warlords Battlecry II to może nieco niedoceniona i pozostająca w cieniu „wielkich” konkurentów, ale wcale nie gorsza, gra strategiczna z dużym naciskiem położonym na rozwój postaci głównego bohatera, czyli elementu typowego dla cRPG.
Warlords: Battlecry II - recenzja gryMyth III: Era Wilka - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2002
Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta
Myth III: Era Wilka - recenzja gryWarrior Kings - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2002
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.
Warrior Kings - recenzja gryStar Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2002
Dominion Wars to gra strategiczna osadzona w świecie Star Trek. Fabuła oparta jest o dwa ostatnie sezony znanego również w Polsce serialu Deep Space Nine, opowiadającego o przygodach bohaterskiej załogi stacji kosmicznej.
Star Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gryHostile Waters: Antaeus Rising - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2002
Hostile Waters: Antaeus Rising to strategiczna gra akcji 3D, której akcja przenosi nas w rok 2032. Na Ziemi panuje ogólnoświatowy pokój, a wszystkie narody współpracują ze sobą, pragnąc stać się cywilizacją globalną.
Hostile Waters: Antaeus Rising - recenzja gryConquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry
recenzja gry3 kwietnia 2002
Conquest: Frontier Wars to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której cała akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej.
Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gryLa Grande Armee At Austerlitz - recenzja gry
recenzja gry8 kwietnia 2002
Pierwsza gra strategiczna firmy Matrix Games z serii La Grande Armee Campaign, przedstawiającej najsławniejsze bitwy w historii.
La Grande Armee At Austerlitz - recenzja gryBattalia - recenzja gry
recenzja gry8 kwietnia 2002
Gra strategiczna umożliwiająca graczom odtworzenie historycznych bitew z okresu 1700-1870. Jej autorem jest dr Turcan, twórca, który niegdyś zasłynął wśród zachodnich graczy takimi rewelacyjnymi tytułami jak: Wielka Armada, Borodino, Austerlitz...
Battalia - recenzja gryCar Tycoon - recenzja gry
recenzja gry15 kwietnia 2002
Car Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna, w której gracze mogą wcielić się w szefa firmy zajmującej się projektowaniem, konstruowaniem, dystrybucją oraz sprzedażą pięknych samochodów.
Car Tycoon - recenzja gryPrimitive Wars - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2002
Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.
Primitive Wars - recenzja gryColobot - recenzja gry
recenzja gry23 kwietnia 2002
Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian.
Colobot - recenzja gryStarmageddon - recenzja gry
recenzja gry10 maja 2002
Starmageddon to nowa produkcja firmy Lemon Interactive, rodzimego dystrybutora gier, określana jako „kosmiczny RTS 3D nowej generacji”.
Starmageddon - recenzja gry