Recenzje najlepszych gier PS4 12
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PS4. Znajdziesz tu ponad 330 tekstów o grach na tę platformę.
Recenzja gry Star Wars: Battlefront II – blasterem w stopę
6.0 14 listopada 2017
Star Wars: Battlefront II miał naprawić słabości „jedynki” z dzielącą społeczność przepustką sezonową na czele. Niestety, frajdę ze strzelania psuje miałka kampania dla jednego gracza i żerujący na portfelach graczy system mikropłatności.
Recenzja gry Star Wars: Battlefront II – blasterem w stopęRecenzja gry Dragon Ball Z: Kakarot – pięć dni dobrze się bawiłem w przeciętnej grze
6.0 22 stycznia 2020
Dragon Ball Z: Kakarot to gra dla fanów wciąż przepełnionych sentymentem do Son Goku. I tylko dla nich. Cała reszta może sobie odpuścić.
Recenzja gry Dragon Ball Z: Kakarot – pięć dni dobrze się bawiłem w przeciętnej grzeRecenzja gry Batman: Return to Arkham - jak zepsuć dwie świetne produkcje
6.0 28 października 2016
Ósma generacja zasypywana jest prezentami z podtytułami „remaster” i „kolekcja”. Niestety, słowa te nie oznaczają wcale podwyższonej jakości produktu. Gra Batman: Return to Arkham dostała się w ręce „przerabiaczy”, a nie fachowców.
Recenzja gry Batman: Return to Arkham - jak zepsuć dwie świetne produkcjeRecenzja gry Wolfenstein: Youngblood – to nie jest Wolf, na jakiego czekaliśmy
6.0 29 lipca 2019
Ponoć każde pokolenie chce zmienić świat. Córki B. J. Blazkowicza zmieniły Wolfensteina w looter-shootera bez lootu i RPG-a. Co z tego wyszło? Nie uprzedzajmy faktów, ale napiszmy, że ojciec nie byłby dumny.
Recenzja gry Wolfenstein: Youngblood – to nie jest Wolf, na jakiego czekaliśmyRecenzja gry Battlefield: Hardline - pierwszy i ostatni napad marki?
6.0 2 kwietnia 2015
Battlefield: Hardline to jedna z najtrudniejszych gier do ocenienia. Jak bowiem podejść do gry, która łączy w sobie sprzeczne rozwiązania. Dobre pomysły mieszają się tu z okropnościami na każdym kroku.
Recenzja gry Battlefield: Hardline - pierwszy i ostatni napad marki?Recenzja gry DriveClub – do hitu trochę zabrakło
6.0 8 października 2014
Po Forzie Horizon 2 przychodzi czas na przetestowanie DriveClub. Czy ten tytuł nadaje się w ogóle do samotnej zabawy, czy zgodnie z wolą twórców jego głównym założeniem jest zabawa wieloosobowa?
Recenzja gry DriveClub – do hitu trochę zabrakłoRecenzja King’s Bounty 2 - gry, która próbuje wejść do pierwszej ligi gier RPG
6.0 26 sierpnia 2021
Dobrze znane graczom King’s Bounty stało się zupełnie inną, bardziej erpegową produkcją. Czy to wyszło jej na dobre? Nie jestem pewien.
Recenzja King’s Bounty 2 - gry, która próbuje wejść do pierwszej ligi gier RPGRecenzja gry Saints Row - Święci, Święci i po Świętych
6.0 22 sierpnia 2022
Saints Row nigdy nie było serią gier z najwyższej półki. Było jednak w niej coś, co potrafiło przyciągnąć na długie godziny i ostatecznie zapisać się w pamięci. Tym razem nie ma.
Recenzja gry Saints Row - Święci, Święci i po ŚwiętychRecenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
6.0 16 marca 2017
Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy MinecraftRecenzja gry Dragon Ball: Xenoverse - tylko dla bezkrytycznych fanów
6.0 27 lutego 2015
Konsole nowej generacji dostały pierwszą grę z serii Dragon Ball. Choć deweloperzy obiecywali złote góry, zwłaszcza w kwestii scenariusza, produkt wypada dużo poniżej oczekiwań.
Recenzja gry Dragon Ball: Xenoverse - tylko dla bezkrytycznych fanówRecenzja gry Outward – to miał być Gothic, Skyrim i Soulsy w jednym...
6.0 2 kwietnia 2019
Wziąć większość lubianych i udanych mechanik rozgrywki z ostatnich lat, wymieszać je i na bazie tego co wyjdzie zbudować własną grę. Przepis na hit? Outward udowadnia, że niekoniecznie.
Recenzja gry Outward – to miał być Gothic, Skyrim i Soulsy w jednym...Recenzja gry Dragon Ball: Xenoverse 2 - za mało nowości
6.0 2 listopada 2016
Druga odsłona serii Dragon Ball: Xenoverse stawia na sprawdzone wcześniej rozwiązania, ale trudno uznać to za pozytyw. Od sequela takiej gry oczekujemy zdecydowanie więcej.
Recenzja gry Dragon Ball: Xenoverse 2 - za mało nowościRecenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit
6.0 28 lutego 2018
Czy Metal Gear może się udać bez Hideo Kojimy? Metal Gear Survive sugeruje, że nie, choć zarazem trudno jednoznacznie wskazać w grze złe wybory ekipy deweloperskiej.
Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hitRecenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox
6.0 15 sierpnia 2017
Nowa gra twórców Saints Row stara się połączyć najlepsze cechy poprzednich dzieł studia z rozwiązaniami typowymi dla gier MMORPG. Niestety, okazało się to chybionym pomysłem.
Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandboxRecenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów
6.0 24 lutego 2016
Dużo akcji, wyborów moralnych i jeszcze mniej konsekwencji naszych decyzji – najnowszy interaktywny serial studia Telltale Games dostarcza jeszcze więcej tego, do czego fani zostali przyzwyczajeni cztery lata temu.
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborówRecenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło
6.0 6 grudnia 2016
Bacznie obserwujemy studio King Art Games, odkąd Jakub Różalski wybrał je na twórców gry Iron Harvest. The Dwarves można uznać za sprawdzian przed egzaminem z gatunku RTS. Niestety wyszło średnio…
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosłoRecenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek
6.0 21 grudnia 2016
Kolejne spotkanie z Clementine uderza wyłącznie w znajome struny, ale jest zrealizowane na tyle dobrze, że brak jakichkolwiek innowacji nie przeszkadza w cieszeniu się interesującą historią.
Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początekRecenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formy
6.0 31 maja 2017
A New Frontier nie przypomina pełnoprawnej kolejnej odsłony fenomenalnego cyklu The Walking Dead. Wygląda raczej na zrobiony na szybko, pełen dziur fabularnych i miałkich pomysłów wypełniacz przed ewentualnym prawdziwym trzecim sezonem.
Recenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formyRecenzja gry Fallout 76 – zlepek wszystkiego i niczego
5.5 20 listopada 2018
Najnowsza gra z uniwersum Fallouta wzbudza skrajne emocje. Czy słusznie? Wycieczka do Wirginii Zachodniej może nie była taka najgorszą rzeczą, jaka mnie spotkała w grach, ale... dobrą też jej nie nazwę. Fallout 76 to niby nowa gra, a wygląda jak DLC.
Recenzja gry Fallout 76 – zlepek wszystkiego i niczegoRecenzja Assassin’s Creed Mirage - najgorsza część serii
5.5 4 października 2023
Chyba każdy fan serii czekał na Assassin's Creed: Mirage, czyli tytuł, który miał być pełnoprawnym i przy okazji przewrotnym powrotem do korzeni. Szkoda tylko, że wyszło jak zwykle – ta gra, choć dopracowana technicznie, jest po prostu mdła.
Recenzja Assassin’s Creed Mirage - najgorsza część seriiRecenzja gry No Man's Sky - w kosmosie nikt nie usłyszy twojego ziewnięcia
5.5 15 sierpnia 2016
No Man’s Sky to nieudany eksperyment, który oferuje niewyobrażalnie duży świat, ale nie dostarcza przy tym wystarczającej motywacji do jego zwiedzania i szybko zabija entuzjazm podróżników poważnymi błędami technicznymi.
Recenzja gry No Man's Sky - w kosmosie nikt nie usłyszy twojego ziewnięciaRecenzja GTA Trilogy Definitive Edition - nie o taki remaster nic nie robiłem
5.5 18 listopada 2021
GTA: The Trilogy Definitive Edition to mocno nieprzemyślany pakiet remasterów. Pomimo dość ładnej grafiki za cenę jednej gry dostajemy trzy stare. Można się przy nich nieźle bawić, ale raczej nie przekonają do siebie nowych graczy.
Recenzja GTA Trilogy Definitive Edition - nie o taki remaster nic nie robiłemRecenzja Marvel’s Midnight Suns - RPG z duszą gry mobilnej
5.5 30 listopada 2022
Mimo wycenienia tej gry na kilkaset złotych Marvel’s Midnight Suns przypomina budżetową produkcję małego studia. Granie weń okazuje się męczące i żadne aktualizacje tu nie pomogą. Tytuł ów nie jest przyjemny w samych swoich założeniach.
Recenzja Marvel’s Midnight Suns - RPG z duszą gry mobilnejRecenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudło
5.5 25 kwietnia 2017
Trzecia część Sniper: Ghost Warrior miała w końcu wnieść do tego cyklu nieco jakości na miarę segmentu AAA. Niestety, gdzieś obok przemycono również elementy rodem z programu wczesnego dostępu.
Recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 3 – snajperski Far Cry zalicza pudło