Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 26

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Recenzja gry King Arthur: Knight’s Tale - okrągły stół z powyłamywanymi nogami

Recenzja gry King Arthur: Knight’s Tale - okrągły stół z powyłamywanymi nogami

recenzja gry6 maja 2022

Wojna. Wojna nigdy się nie zmienia. O tym, że wojnę często wygrywa się nie armią, a złotem, przekonał się nie tylko tytułowy król, dokonując żywota już w intrze gry King Arthur: Knight’s Tale, ale przede wszystkim... autorzy tej produkcji.

Recenzja gry King Arthur: Knight’s Tale - okrągły stół z powyłamywanymi nogami
No Rest for the Wicked - recenzja gry we wczesnym dostępie. Czeka nas hit, o ile twórcy faktycznie dopracują grę

No Rest for the Wicked - recenzja gry we wczesnym dostępie. Czeka nas hit, o ile twórcy faktycznie dopracują grę

recenzja gry27 kwietnia 2024

Dla Diablo i Dark Souls można znaleźć jakiś wspólny mianownik. Twórcy No Rest for the Wicked nie podjęli tej próby pierwsi, ale robią to najzgrabniej. Jeśli podczas trwania wczesnego dostępu poprawią grę, czeka nas znakomite action RPG.

No Rest for the Wicked - recenzja gry we wczesnym dostępie. Czeka nas hit, o ile twórcy faktycznie dopracują grę
Recenzja gry SteamWorld Heist 2 - czasem warto postawić na pewniaka!

Recenzja gry SteamWorld Heist 2 - czasem warto postawić na pewniaka!

recenzja gry8 sierpnia 2024

Mało jest firm, o których wiadomo, że dostarczą dobrą grę. Ale jedną z nich na pewno jest szwedzkie studio Image & Form, które od lat raczy nas produkcjami ze swojego autorskiego świata humoru i pary. SteamWorld Heist 2 potwierdza tę regułę.

Recenzja gry SteamWorld Heist 2 - czasem warto postawić na pewniaka!
Europa Universalis: Rzym - recenzja gry

Europa Universalis: Rzym - recenzja gry

recenzja gry9 lipca 2008

Szukacie klimatu EU w nieco odświeżonej oprawie i w innych realiach historycznych? Europa Universalis: Rzym ma to wszystko – aż tyle i... tylko tyle.

Europa Universalis: Rzym - recenzja gry
The Settlers 7: Droga do Królestwa - recenzja gry

The Settlers 7: Droga do Królestwa - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2010

Jaka naprawdę jest siódma odsłona The Settlers? Deweloperzy z firmy Blue Byte znowu eksperymentują, czy postawili na sprawdzone rozwiązania?

The Settlers 7: Droga do Królestwa - recenzja gry

Włatcy Móch: Wrzód na dópie - recenzja gry

recenzja gry19 lutego 2009

To musiało się tak skończyć – najniższa ocena w historii GIER-OnLine od czasu Crazy Frog Racer staje się faktem! Komputerowa adaptacja Włatców Móch to prawdziwy Wrzód na dópie.

Włatcy Móch: Wrzód na dópie - recenzja gry

Mount & Blade: Ogniem i Mieczem - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2009

Miłośnikom klimatów rodem z sienkiewiczowskiej Trylogii powinna spodobać się nowa gra pt. Ogniem i Mieczem. Czy jednak może ona przypaść do gustu również innym osobom?

Mount & Blade: Ogniem i Mieczem - recenzja gry

18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry

recenzja gry22 stycznia 2007

Haul znaczy ciągnąć, przewozić. I tak też – z grubsza biorąc – wygląda ta gra: prawie bez przerwy coś ciągniemy, w tę i we w tę.

18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry
Diablo - recenzja gry

Diablo - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2001

Diablo to drugie dziecko Blizzarda, które zyskało co najmniej tak wielką sławę (a może nawet i większą), jak Warcraft. Obecnie na rynku króluje już jego następca, warto jednak zastanowić się od czego wszystko się zaczęło.

Diablo - recenzja gry
Gothic przewraca się w grobie - recenzja gry Arcania: Upadek Setarrif

Gothic przewraca się w grobie - recenzja gry Arcania: Upadek Setarrif

recenzja gry20 stycznia 2012

Dostępne od kilku miesięcy rozszerzenie do Arcanii wreszcie debiutuje na polskim rynku. Trudno jednak nazwać Upadek Setarrif dodatkiem udanym.

Gothic przewraca się w grobie - recenzja gry Arcania: Upadek Setarrif

Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2010

Nowa część cyklu Command & Conquer zrywa ze standardami i wprowadza zupełnie nowy styl gry. Czy deweloperzy poszli właściwą drogą?

Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gry

Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2010

Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu miała być najlepszą i najbardziej wierna historii gra strategiczna naszych czasów. Rzeczywistość okazała się zgoła odmienna.

Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu - recenzja gry

Hotel Giant 2 - recenzja gry

recenzja gry6 maja 2009

Druga odsłona Hotel Giant to właściwie powtórka z rozrywki. Przeznaczona jest ona przede wszystkim dla miłośników strategii i projektowania wnętrz.

Hotel Giant 2 - recenzja gry
Disciples III: Odrodzenie - recenzja gry

Disciples III: Odrodzenie - recenzja gry

recenzja gry26 czerwca 2010

Po 7 latach nieobecności na rynku Disciples powraca w odmienionej postaci. Czy nowy zespół sprostał wyzwaniu, jakim była kontynuacja legendy?

Disciples III: Odrodzenie - recenzja gry

Lepiej późno niż wcale - recenzja gry Patrician IV

recenzja gry3 sierpnia 2011

Fani serii Patrician musieli ponad rok czekać na premierę polskiej wersji "czwórki", ale za to otrzymali ją od razu z dodatkiem. Sprawdzamy jak prezentuje się ten pakiet.

Lepiej późno niż wcale - recenzja gry Patrician IV
Symulator Farmy 2011 - recenzja gry

Symulator Farmy 2011 - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2010

Po dwóch latach przerwy Symulator Farmy znów trafia na sklepowe półki. Czy odświeżona wersja gry przynosi nowości i naprawia błędy pierwowzoru?

Symulator Farmy 2011 - recenzja gry
Twierdza w ruinie - recenzja gry Stronghold 3

Twierdza w ruinie - recenzja gry Stronghold 3

recenzja gry9 listopada 2011

Po kilku latach przerwy studio FireFly zbudowało wreszcie nową Twierdzę. W jakiej kondycji zastaniesz ją Drogi Graczu?

Twierdza w ruinie - recenzja gry Stronghold 3
Black Mirror III - recenzja gry

Black Mirror III - recenzja gry

recenzja gry27 czerwca 2011

Gotów na trzecie spotkanie z klątwą rodu Gordonów? Czeka stare spalone zamczysko, tajemniczy sojusznik i... przodek sprzed paru setek lat. A wszystko to oczywiście w Black Mirror III.

Black Mirror III - recenzja gry
Recenzja gry Resident Evil: Revelations - survival horror wraca na dobre tory

Recenzja gry Resident Evil: Revelations - survival horror wraca na dobre tory

recenzja gry20 maja 2013

Wydane początkowo tylko na 3DS-a Resident Evil: Revelations wreszcie pojawiło się w wersji na konsole stacjonarne i PC. Czy taka przesiadka wyszła grze na dobre? Czy warto było czekać tyle czasu? Pora się przekonać.

Recenzja gry Resident Evil: Revelations - survival horror wraca na dobre tory

Lionheart: Legacy of the Crusader - recenzja gry

recenzja gry20 października 2003

Lionheart to gra z gatunku cRPG wzorowana na kultowej serii Fallout, powstała przy współpracy firmy Black Isle Studio (twórcy takich hitów jak: Fallout, Icewind Dale, Baldur’s Gate II) oraz Reflexive Entertainment...

Lionheart: Legacy of the Crusader - recenzja gry

Frater - recenzja gry

recenzja gry12 września 2006

O tym, czy bracia zakonni wiedli życie pełne uciech, czy tragicznie nudne - zdania są sprzeczne. A jakie życie oferuje Frater?

Frater - recenzja gry

Republika: Rewolucja - recenzja gry

recenzja gry27 listopada 2003

Republic: The Revolution to rozbudowana gra strategiczna posiadająca elementy ekonomiczne. Stajemy się w niej prezydentem republiki Novistrana, jednej z wielu powstałych po rozpadzie Związku Radzieckiego.

Republika: Rewolucja - recenzja gry

Agent Gliniarz - recenzja gry

recenzja gry20 listopada 2001

Poprzez swój komiksowo-gliniany charakter Agent Gliniarz stanowi świetny prezent dla najmłodszych. Podczas pokonywania napotkanych przeszkód, rozwiną oni swój intelekt i logiczne myślenie.

Agent Gliniarz - recenzja gry
SimCity 4 - recenzja gry

SimCity 4 - recenzja gry

recenzja gry26 marca 2003

Sim City 4 to kolejna część słynnej serii, symulacji życia i rozwoju miasta, rozwijanej przez firmę Maxis już od ponad 10 lat. Jednak w odróżnieniu od poprzedniczek, gracz nie buduje jednego „cudownego”, odizolowanego od świata miasta...

SimCity 4 - recenzja gry