Recenzje gier przygodowych PC 13
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Przygodowe na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 310 tekstów spełniających te kryteria.
Agent Gliniarz - recenzja gry
recenzja gry20 listopada 2001
Poprzez swój komiksowo-gliniany charakter Agent Gliniarz stanowi świetny prezent dla najmłodszych. Podczas pokonywania napotkanych przeszkód, rozwiną oni swój intelekt i logiczne myślenie.
Agent Gliniarz - recenzja gryPszczółka Maja: Wielka Burza - recenzja gry
recenzja gry12 listopada 2001
Teraz Maja, Gucio i Filip, wystąpili także w grze komputerowej. Pszczółka Maja: Wielka Burza jest pozycją przeznaczoną dla dzieci, dzięki której nie tylko mogą one uczestniczyć w przygodach ulubionej Pszczółki,ale także poznają wiele ciekawych zjawisk.
Pszczółka Maja: Wielka Burza - recenzja gryEvil Dead: Hail to the King - recenzja gry
recenzja gry6 listopada 2001
Evil Dead: Hail to the King to niezwykle mroczny przedstawiciel gatunku survival horror, będący kontynuacją sagi Asha i Necronomicona. Jego akcja toczy się w osiem lat po ostatnich wydarzeniach przedstawionych w filmach z cyklu Evil Dead.
Evil Dead: Hail to the King - recenzja gryMyst III: Exile - recenzja gry
recenzja gry2 października 2001
Czy trzecia część Mysta podtrzyma legendę swoich poprzedniczek i okaże się równie udana? Może odpowiedź na to pytanie uzyskacie po wysłuchaniu tej nocnej... rozmowy?
Myst III: Exile - recenzja grySchizm: Prawdziwe Wyzwanie - recenzja gry
recenzja gry10 września 2001
Przecież to nie dzieje się naprawdę, to tylko gra. Zapamiętaj te słowa, bo gdy znajdziesz się na Argilusie, zobaczysz zupełnie inny świat.
Schizm: Prawdziwe Wyzwanie - recenzja gryThe Legend of the Prophet and the Assassin - recenzja gry
recenzja gry4 września 2001
Czy jest ktoś, kogo nie fascynowały rycerskie legendy? Ogromne zamki, błędni rycerze, mityczne potwory i czarodzieje, wyprawy przeciw niewiernym. Czy dzisiaj masz ochotę jeszcze raz zanurzyć się w ten magiczny świat? Świat, który odszedł już na zawsze...
The Legend of the Prophet and the Assassin - recenzja gryNecronomicon: Świt Ciemności - recenzja gry
recenzja gry10 sierpnia 2001
Gra przygodowa, której akcja utrzymana jest w realiach niezwykle popularnej twórczości H.P. Lovecraft’a. Gracze przenoszą się do roku 1927 do miasteczka Pawtuxet leżącego na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych.
Necronomicon: Świt Ciemności - recenzja gryBlair Witch, część trzecia: Historia Elly Kedward - recenzja gry
recenzja gry3 sierpnia 2001
Trzecia część trylogii Blair Witch jest jednocześnie pierwszą pod względem chronologii. Akcja gry rozgrywa się bowiem w 1785 roku. Właśnie wtedy wypędzono do lasu Elly Kedward, które poprzedzało tajemnicze zaginięcie grupki dzieci.
Blair Witch, część trzecia: Historia Elly Kedward - recenzja gryAlone in the Dark: Koszmar powraca - recenzja gry
recenzja gry31 lipca 2001
Seria Alone in the Dark stoi zdecydowanie ponad konkurencją pod względem wyrazistości kreowanego przez grafików i pisarzy świata gry. Mroczny klimat wyraźnie wskazuje, że programiści byli tylko wykonawcami nadrzędnej artystycznej koncepcji...
Alone in the Dark: Koszmar powraca - recenzja gryGłupki z Kosmosu - recenzja gry
recenzja gry19 lipca 2001
Co może czekać piątkę kosmitów, którzy wylądują na naszym globie, zmuszeni do tego awarią międzyplanetarnego statku? Odpowiedź brzmi: nic dobrego. Aby się o tym przekonać wystarczy zagrać w "Głupków z Kosmosu"
Głupki z Kosmosu - recenzja gryPayuta i Bóg Lodu - recenzja gry
recenzja gry15 czerwca 2001
Payuta i Bóg Lodu jest jednym z produktów UBI Kids – stosunkowo niedawno otwartego pododdziału UBI Soft, który zajmuje się tworzeniem prostych gier i programów edukacyjnych dla dzieci, produktem zresztą całkiem udanym.
Payuta i Bóg Lodu - recenzja gryDracula: Zmartwychwstanie - recenzja gry
recenzja gry22 maja 2001
Dracula: Zmartwychwstanie to próba wykorzystania postaci mrocznego hrabiego w grze komputerowej. Wygląda jednak na to, że pomimo dobrych chęci twórców końcowy efekt ich pracy jest mocno problematyczny...
Dracula: Zmartwychwstanie - recenzja gryThe Messenger - recenzja gry
recenzja gry11 maja 2001
The Messenger to najnowszym dziełem ludzi z kraju Klonowego Liścia, którego akcja dzieje się w Luwrze. I to zarówno w tym teraźniejszym, jak i historycznym, a twoim zadaniem jest ocalenie świata przed nadchodzącą apokalipsą.
The Messenger - recenzja gryThe Ward: Posłaniec z Przyszłości - recenzja gry
recenzja gry10 maja 2001
„Podejmij wyzwanie nieznanych sił, które poprowadzą Cię przez międzygwiezdny konflikt do wykonania zadania, którego jeszcze nie pojąłeś. Staniesz twarzą w twarz z niebezpieczeństwem, podstępem i zdradą, będziesz rozpaczliwie próbował dotrzeć do prawdy.”
The Ward: Posłaniec z Przyszłości - recenzja gryGrouch - recenzja gry
recenzja gry19 kwietnia 2001
Grouch jest grą adresowaną do wąskiego grona ludzi, którzy lubią typowe zręcznościówki i którzy szybko nie poddają się po pierwszych niepowodzeniach. Na pewno będą musieli temu tytułowi poświęcić sporo wolnego czasu.
Grouch - recenzja gryAmerzone: Testament Odkrywcy - recenzja gry
recenzja gry18 kwietnia 2001
„Zdradził swoją kobietę, swoje ideały i ludzi, którzy mu zaufali. Naraził się na pośmiewisko, hańbę oraz zapomnienie. Czy starczy ci sił, by udać się w podróż do Zapomnianej Krainy i uczynić by mieszkańcy Amerzone znów zobaczyli w powietrzu białe ptaki?”
Amerzone: Testament Odkrywcy - recenzja gryResident Evil 3: Nemesis - recenzja gry
recenzja gry13 kwietnia 2001
Zastępy nieumarłych po raz kolejny wyległy na ulice Raccoon City. Nikt nie jest w stanie się im przeciwstawić, niewielu przeżyło, a jeszcze mniej może uciec. Ty należysz do tych nielicznych...
Resident Evil 3: Nemesis - recenzja gryArthur's Knights: Rycerze Króla Artura - recenzja gry
recenzja gry8 kwietnia 2001
Kiedy zmęczą Was problemy dnia codziennego i nabierzecie ochoty, by przenieść się w czasy, kiedy najważniejszą wartością był honor i twarde reguły kodeksu rycerskiego wystarczy, iż uruchomicie „Rycerzy Króla Artura”.
Arthur's Knights: Rycerze Króla Artura - recenzja gryNajdłuższa Podróż - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2001
Za namową przyjaciela z kraju gdzie zima trwa znacznie dłużej niż u nas, a który już dawno skończył swoją Najdłuższą Podróż, włożyłem płytkę do napędu i zainstalowałem grę. I to był błąd, gdyż przez następne dwa dni nie było mnie dla świata.
Najdłuższa Podróż - recenzja gryOni - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2001
Zachwycałeś się ciekawą fabułą w Septerra Core? Znałeś na pamięć wszystkie combosy w Mortal Kombat? A może uwielbiałeś spojrzeć przeciwnikowi w jego wielkie oczy przed oddaniem śmiertelnego strzału w Shogo? Teraz możesz to wszystko zrobić w jednej grze.
Oni - recenzja gryAmerican McGee's Alice - recenzja gry
recenzja gry21 lutego 2001
Kraina Czarów jest w niebezpieczeństwie. Musisz wrócić do niej, Alicjo, i to nie tylko po to by zmierzyć się z okrutną Królową, ale również po to, by odzyskać po przeżytej tragedii spokój ducha i wewnętrzną równowagę.Polecamy lekturę recenzji i samą grę.
American McGee's Alice - recenzja gryIn Cold Blood - recenzja gry
recenzja gry20 lutego 2001
„In Cold Blood” to typowa gra action-adventure. Twoim zadaniem jako tajnego agenta MI6 jest odnalezienie zaginionego przyjaciela gdzieś na terenach jednej z republik radzieckich. Ale jak sam się przekonasz sprawy potoczą się w zupełnie innym kierunku ...
In Cold Blood - recenzja gryBlair Witch, część druga: Legenda Coffin Rock - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2001
Po bardzo dobrej części pierwszej mamy możliwość zapoznać się z kolejną pozycją z serii Blair Witch, tym razem utrzymanej bardziej w konwencji gier akcji niż przygodówek. Czy zmiana ta wyszła grze na dobre? Przekonajcie się sami...
Blair Witch, część druga: Legenda Coffin Rock - recenzja gryStar Trek Deep Space Nine: The Fallen - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2001
Ostatni rok to prawdziwy wysyp tytułów spod znaku Star Treka. Po latach posuchy i średniej jakości przygodówkach przyszedł czas na produkcje z prawdziwego zdarzenia. Do jednej z nich należy wydany ostatnio Deep Space Nine-The Fallen.
Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - recenzja gry