Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Windchaser - poradnik do gry

Windchaser - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser poradnik Windchaser

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Misja 8: Na końcu świata

1 - Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Ruszamy przed siebie - na drugiej platformie stoczymy krótką walkę z Cerberem - Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Ruszamy przed siebie - na drugiej platformie stoczymy krótką walkę z Cerberem .[1] Przeciwnik zamknie dalsze przejście, więc będziemy musieli użyć manualnego mechanizmu. Skręcamy na kładkę na wschód i idziemy dalej rurami.[2]

2 - Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
W pewnym momencie spotkamy Sharę , a raczej jej ducha - Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

W pewnym momencie spotkamy Sharę , a raczej jej ducha. Żeby go pokonać trzeba przeczekać specjalny atak bohaterki i dopiero wtedy użyć mocy Ioana .[1] Na końcu drogi znajdziemy przełącznik.[2] Taką samą operację trzeba będzie przeprowadzić po drugiej stronie mapy.

3 - Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Czeka na nas tam większy opór - kilku wrogów i walką z samym sobą - Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Czeka na nas tam większy opór - kilku wrogów i walką z samym sobą. Pokonanie klona Ioana będzie jednak łatwe.[1] Po tej potyczce skręcamy w prawo na kładkę (nie atakujemy grupy!) i uruchamiamy mechanizm. Wracamy do głównej platformy. Dołączą do nas sprzymierzeńcy i rozpocznie się wielka bitwa - przeciwnicy będą nadchodzić z północy. Dysponujemy w tym momencie kilkoma wyszkolonymi wojownikami i latającą fortecą, więc można na bieżąco dopasowywać skład armii:[2]

  • Pierwsza walka - dowolna klasa
  • Druga walka - koncentracja
  • Trzecia walka - chaos
  • Czwarta walka (Cerber , Ioan , Shara ) - koncentracja z dyscypliną (Wojownik do przełamywania czaru Cerbera )
4 - Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Rozprawiwszy się z wszystkimi grupami czeka nas przejście przez dwuszereg żołnierzy przeciwnika - Misja 8 - Na końcu świata | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Rozprawiwszy się z wszystkimi grupami czeka nas przejście przez dwuszereg żołnierzy przeciwnika.[1] Podchodzimy powoli i skupiamy ogień na jednym duchu. Zawsze można się też wycofać. Czas na ostatnią bitwę - ponownie z Cerberem . Taktyk jest tutaj kilka ale najskuteczniejsza to stworzenie dwóch drużyn, składających się głównie z Fechmistrzów , którzy będą w stanie cały czas ogłuszać bossa (używamy ich przemiennie). Na wszelki wypadek przyda się Wojownik /Zbrojny w drugiej drużynie z naładowaną mocą- używamy go tylko gdy Cerber zaatakuje laserami.[2]