Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Windchaser - poradnik do gry

Windchaser - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser poradnik Windchaser

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Misja 13: Wyścig z czasem

1 - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Tworzymy dwie silne drużyny i ruszamy prawą odnogą, pokonując pierwszą grupę - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Tworzymy dwie silne drużyny i ruszamy prawą odnogą, pokonując pierwszą grupę. Czyścimy pomieszczenie, w którym znajduje się wieża i zanim ją przejmiemy idziemy na zachód. Tutaj rozwalamy strażników po prawej, a potem obstawę wylęgarni i samą budowlę.[1] Wracamy przejąć budynek i wlatujemy statkiem. Musimy wykorzystać go żeby przedostać się do mechanizmu - tym razem broni go potwór, więc zabierz nieco więcej jednostek.[2]

2 - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Kierujemy się na południe - w pogoni za Cerberem - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Kierujemy się na południe - w pogoni za Cerberem . Na wzgórzu czeka nas kilka pojedynków - generalnie znaczenie będzie miało w nich między innymi obniżanie morale wroga (czyli wykorzystujemy np. Caine'a ).[1] Musimy dostać się na wschód, po drodze używając mechanizmu otwierającego drzwi.[2]

3 - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Gdy tylko dotkniemy kolejnej wieży trupy z ziemi zaczną wstawać i atakować - trzeba je spokojnie wykończyć - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Gdy tylko dotkniemy kolejnej wieży trupy z ziemi zaczną wstawać i atakować - trzeba je spokojnie wykończyć.[1] Przejmujemy budynek i podlatujemy statkiem (zapewne najwyższa pora podszkolić jednostki). Zanim udamy się na północ zmieniamy liderów na koncentrację - po wejściu do pomieszczenia zaatakuje nas spora grupa.[2]

4 - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Pokonujemy dwa kolejne oddziały wroga (w jednej walce trzeba będzie obniżyć morale wroga) i przejmujemy kontrolę nad budynkiem - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Pokonujemy dwa kolejne oddziały wroga (w jednej walce trzeba będzie obniżyć morale wroga) i przejmujemy kontrolę nad budynkiem.[1] Dalsza droga prowadzi przez szczelinę, którą wskazuje Cerberus .[2]

5 - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Po drugiej stronie dziury przechodzimy pod łukami - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Po drugiej stronie dziury przechodzimy pod łukami. Za nimi skręcamy w prawo i rozwalamy grupę. Nie zbliżamy się do wielkiego potwora tłukącego w drzwi, ale skręcamy pod górę, w stronę mechanizmu. Pilnuje go mocny przeciwnik - w tej walce ogłuszamy go cały czas Fechmistrzami i używamy umiejętności obniżających morale (Caine wykorzysta swój czar 3-4 razy zanim zranimy wroga).[1] Używamy mechanizmu - gigant zmiażdży panoszących się w okolicy najemników. Aby przejąć następny budynek (A) musimy najpierw pozbyć się legowiska umarlaków (B).[2]

6 - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Używamy przycisku znajdującego się za szczeliną (przelatując nad nią na pokładzie statku) - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Używamy przycisku znajdującego się za szczeliną (przelatując nad nią na pokładzie statku).[1] Wobec braku alternatywy musimy ruszyć na zachód długim tunelem. W pomieszczeniu na jego końcu pokonujemy dwie grupy zombie i przejmujemy południową wieżę.[2]

7 - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Podążamy jedyną drogą na północ - blokuje ją grupa z liderem dyscypliny , któremu czar przerwie Caine - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Podążamy jedyną drogą na północ - blokuje ją grupa z liderem dyscypliny , któremu czar przerwie Caine . Musimy teraz okrążyć wzgórze, na którym czeka Mistrz Wojny. Cały czas będzie on zsyłał z góry jednostki, więc trzeba po prostu przebijać się co raz dalej, dynamicznie zmieniając przywódców drużyn.[1] Na szczycie kierujemy się w stronę wieży i od jej strony atakujemy pierwszą grupę golemów (da się ściągnąć tylko jedną na raz). Później zajmujemy się drugą i rozmawiamy z Mistrzem. Pozwoli on przejść dalej - najpierw przejmujemy kontrolę nad budowlą obok.[2]

8 - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Biegniemy kolejnym długim tunelem, tym razem na wschód - Misja 13 - Wyścig z czasem | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Biegniemy kolejnym długim tunelem, tym razem na wschód. Na końcu czeka nas nie lada potyczka - w pomieszczeniu znajdują się dwa namioty produkujące wojowników wroga. Poszczególne oddziały są łatwe, ale jest ich dużo. Skup się na ubiciu 1-2 na raz i wycofaj się. W końcu ich liczba się zmniejszy i wtedy staraj się zbliżyć do któregoś obozowiska, a potem zniszcz je.[1] Na koniec przejmujemy ostatnią wieżę, pokonujemy pozostałych wrogów i lecimy statkiem do północno-wschodniego rogu mapy.[2]