Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Windchaser - poradnik do gry

Windchaser - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser poradnik Windchaser

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Misja 6: W nieznane

1 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
W kolejnej misji kierujemy się drogą w prawo - spotkamy dwóch wrogów - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

W kolejnej misji kierujemy się drogą w prawo - spotkamy dwóch wrogów. Ubicie ich jest ciężkie, bo mają czar uzdrawiający całe życie. Gdy zaczną go rzucać użyj umiejętności wojowników chaosu .[1] Teraz podchodzimy pod wieżę, której broni golem. Pokonujemy go i przejmujemy budynek.[2]

2 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Prawdopodobnie zaatakuje nas grupa szkieletów - uciekamy i przechodzimy na zachodnią stronę, gdzie znajduje się ich legowisko - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Prawdopodobnie zaatakuje nas grupa szkieletów - uciekamy i przechodzimy na zachodnią stronę, gdzie znajduje się ich legowisko. Zabijamy obstawę i niszczymy je.[1] Obok nich czekają dwa duże golemy. Przyda się na nich siła żołnierzy wytrenowanych w chaosie .[2]

3 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Żeby przejść dalej trzeba będzie uruchomić przycisk (duży monument) - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Żeby przejść dalej trzeba będzie uruchomić przycisk (duży monument). Jest on jednak za szczeliną, którą trzeba pokonać na pokładzie statku.[1] Dalej ruszamy na piechotę - zobaczymy sporo duchów. Gdy zbliżymy się do budynku zwiadowczego pojawi się ich sporo. Na szczęście nie są zbyt silne i dość łatwo można je pokonać (zawsze można wycofać się na statek i zmienić taktykę).[2]

4 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Zanim przejmiemy kolejną wieżę trzeba rozwalić wylęgarnię golemów znajdującą się nieopodal - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Zanim przejmiemy kolejną wieżę trzeba rozwalić wylęgarnię golemów znajdującą się nieopodal.[1] Obok niej jest wejście pod górę, a tam kolejny przycisk. Chroniącego go wojownika zabijemy zmniejszając jego morale - doskonale nadaje się do tego umiejętność Caine'a .[2]

5 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Wsiadamy na statek i przelatujemy nad szczeliną na wschód - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Wsiadamy na statek i przelatujemy nad szczeliną na wschód. Tutaj zbliżamy się do budynku - z ziemi wstaną potwory, które trzeba pokonać (doskonale poradzą sobie wojownicy koncentracji ).[1] Gdy dotkniesz wieży zaczną nadchodzić golemy - na szczęście pojedynczo. Nie będzie to trudna walka, pod warunkiem, że po każdej potyczce cofniesz się na południe w celu zregenerowania życia.[2]

6 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Gdy pozbędziemy się napastników można ruszyć na południe do znajdującej się tam budowli - oczywiście ochrania ją kolejna, dość słaba grupka zombie - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Gdy pozbędziemy się napastników można ruszyć na południe do znajdującej się tam budowli - oczywiście ochrania ją kolejna, dość słaba grupka zombie.[1] W pobliżu czeka także dość potężny strażnik - ma dziesięć tysięcy życia. Po zabiciu jego obstawy przygotuj się odpowiednio. Żeby w ogóle go zranić musisz obniżyć jego morale - tu wykorzystaj czar Caine'a i jednego Wojownika . Do tego dodaj Fechmistrzów , którzy będą ogłuszać bestię oraz Ioana (do przerywania umiejętności wroga) i Biskupa (leczenie).[2]

7 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Teraz ruszamy na północ statkiem i skręcamy w lewo przez szczelinę - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Teraz ruszamy na północ statkiem i skręcamy w lewo przez szczelinę.[1] Po drugiej stronie zostawiamy statek pod łukami i idziemy na piechotę. Zaczną nas atakować fale wrogów - po wykończeniu jednej grupy można spokojnie "uciec" na Wichrołapa , zregenerować życie i wrócić do walki. Kluczową rolę w tych pojedynkach odegra Caine i żołnierze dyscypliny - trzeba bowiem obniżać morale wrogów.[2]

8 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Zakręcamy z powrotem na południe, po drodze pokonując grupkę - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Zakręcamy z powrotem na południe, po drodze pokonując grupkę. Idziemy pod górę i mierzymy się z przeklętymi biskupami, którzy blokują dostępu do przycisku (ponownie trzeba obniżać ich morale, bo tylko wtedy można ich zranić). Uruchamiamy mechanizm.[1] Schodzimy na dół i omijamy budynek broniony przez potwory z prawej strony - znajduje się tam legowisko, które oczywiście niszczymy.[2] Teraz zdobywamy kontrolę nad wieżą.

9 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Czas aktywować kolejny mechanizm, ponownie przelatując nad szczeliną - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Czas aktywować kolejny mechanizm, ponownie przelatując nad szczeliną.[1] W następnym pomieszczeniu znajdują się dwa legowiska wrogów - trzeba wykończyć grupy, które się pojawią i szybko je rozwalić.[2] Później ruszamy przejąć kontrolę nad wieżą na północnym-wschodzie.

10 - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Na koniec pozostaje nam pokonać Anihillatora - Misja 6 - W nieznane | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Na koniec pozostaje nam pokonać Anihillatora .[1] Wygląda groźnie, ale nie powinno być problemów. Wystarczy wykorzystać dwie metody: zróżnicowane składy i dużo używania umiejętności (atak przeciwnika działa tylko wtedy, gdy nie jest aktywna żadna aura) albo ogłuszanie Fechmistrzów . Po ubiciu bestii ruszamy przed siebie ze statkiem.[2]