Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Windchaser - poradnik do gry

Windchaser - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser poradnik Windchaser

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Misja 10: Przebudzenie

1 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
W tej misji wracamy na stare śmieci wiedząc jednak, co się wydarzy - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

W tej misji wracamy na "stare śmieci" wiedząc jednak, co się wydarzy. Biegniemy za Sharą żeby ostrzec Caine'a .[1] Niestety nie uwierzy. Teraz musimy zatrzymać trzech rekrutów. Pierwszy wybiegnie z wioski. Dwóch kolejnych z drogi na północ - po prostu podbiegnij do nich.[2] Oczywiście wcielamy ich szybko do armii i tworzymy dużą drużynę.[2]

2 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Ruszamy drogą na północ i zabijamy żołnierzy pilnujących wieży - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Ruszamy drogą na północ i zabijamy żołnierzy pilnujących wieży.[1] Gdy ją przejmiemy zobaczymy Sharę i Caine'a - są w tarapatach. Zaatakuje nas grupa (A) - pod przywództwem Ioana pójdzie gładko. W walkach z następnymi oddziałami (B, C) również wykorzystujemy nowe moce głównego bohatera.[2]

Żeby przejść misję musimy zrobić dwie rzeczy - wyćwiczyć 4 rekrutów do najwyższego poziomu i jednocześnie uważać na zwiadowców, którzy będą wyruszali co jakiś czas z wioski Leem. Czasu jest sporo, ale trzeba się sprężać. Osobiście polecam poruszać się w większej grupie i nie zostawiać nikogo w wiosce - tracimy tylko siłę ognia, a zwiadowców można "dogonić" (trzeba monitorować czy jakiś właśnie z niej nie wyszedł, o czym zresztą informuje główny bohater).

3 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Shara i Caine czekają w wiosce - wracamy do niej po drodze zahaczając o samotnego przeciwnika stojącego koło drzewa (to jeden ze zwiadowców) - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Shara i Caine czekają w wiosce - wracamy do niej po drodze "zahaczając" o samotnego przeciwnika stojącego koło drzewa (to jeden ze zwiadowców).[1] Będąc koło statku rekrutujemy bohaterów. Idziemy na południe i odbijamy fort - pilnują go wilki.[2] Szkolimy Wtajemniczonych . Przejmujemy pobliski budynek (koło zamkniętej bramy pilnowanej przez strażników), a później świątynię w wiosce Leem.

4 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Wracamy na północny-wschód do rekruta, który stoi koło wiatraka - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Wracamy na północny-wschód do rekruta, który stoi koło wiatraka. Wybijamy żołnierzy nieopodal i jeszcze nie dotykamy budowli - najpierw trzeba udać się na północ od niej i zniszczyć legowisko wilków (są ich dwie grupy - pod dowództwem Ioana powinna pójść gładko).[1] Teraz zdobywamy kontrolę nad wiatrakiem i w między czasie podlatujemy statkiem, któremu rozkazujemy zrekrutować Nowicjusza .[2] Mniej więcej w tym momencie pojawi się kolejny zwiadowca (koło pobliskiego kupca) - trzeba go oczywiście wyeliminować.

5 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
W dość łatwy sposób można w tym momencie zrekrutować ostatniego nowicjusza - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

W dość łatwy sposób można w tym momencie zrekrutować ostatniego nowicjusza. Idziemy w jego stronę, po drodze zabijając jaszczurki.[1] Mijamy żołnierza i trzymamy się skał - można tak dojść bezpiecznie do budynku, którego strzegą dwa słabe oddziały. Rozwalamy je, przejmujemy budowlę, podlatujemy statkiem i wcielamy żołdaka do naszej armii.[2]

W tym momencie nasze zadanie jest proste - zabijać wszystko co się rusza i co jesteśmy w stanie pokonać. Trzeba pamiętać o dwóch rzeczach. Po pierwsze - pilnujemy wioski, bo co chwilę będą pojawiać się tam zwiadowcy (także w grupach) i trzeba ich zatrzymywać. Po drugie - gdy tylko nowi nowicjusze osiągną 5 poziom biegnij z nimi do fortu i przeistocz w lepszych wojowników. W innym przypadku zmarnujesz cenne punkty doświadczenia.

6 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Najłatwiej zacząć od wilków okupujących pole na północy - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Najłatwiej zacząć od wilków okupujących pole na północy. Nie bijemy dwóch grup na całkowicie północnym skraju mapy - na razie są dość trudne.[1] Gdy pokonamy trzy oddziały wilków warto spróbować odbić Acheron, który znajduje się na zachodzie, za jednym z mostów. Po zaatakowaniu wrogów dołączą do nich posiłki, ale wystarczy skupić siłę dwóch drużyn na jednym oddziale przeciwnika, a potem wycofać się i zregenerować.[2]

Po odbiciu Acheronu powinieneś móc podszkolić 3 wojaków. Jeśli nie to kontynuuj mordowanie. Możesz przykładowo wrócić się na południe od Leem i zniszczyć legowisko wilków. W następnej kolejności podejmij jaszczurki oraz wojowników na północnym-wschodzie.

W pewnym momencie w Leem pojawi się trzyosobowy patrol - ważne jest żebyś go również wykończył, bo będzie to ostatnia grupa zwiadowców. Pozostaje jedynie wyszkolić czwartego wojownika i będziemy gotowi na atak Sarosa.

7 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Mając w drużynie kilku Fechmistrzów bez problemu pozbędziemy się wilków na północy, które wcześniej ominęliśmy - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Mając w drużynie kilku Fechmistrzów bez problemu pozbędziemy się wilków na północy, które wcześniej ominęliśmy.[1] Można również pokusić się o odbicie Akademii na północnym-zachodzie. Wykorzystując ogłuszenie i moc Ioana nie będzie żadnych problemów.[2]

8 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Gdy zbierzesz odpowiednią liczbę jednostek wróć do wioski ze statkiem - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Gdy zbierzesz odpowiednią liczbę jednostek wróć do wioski ze statkiem. Saros rozpocznie natarcie, ale spokojnie - jesteś na nieprzygotowany. Poczekaj na jego oddziały w miasteczku.[1] Rozpocznie się walka - dzięki barykadom Saros nie będzie mógł wysłać całego wojska na nas w jednym momencie. Na koniec zmierzymy się z samym zainteresowanym.[2]

9 - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Kolejna wygrana na koncie - Misja 10 - Przebudzenie | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Kolejna wygrana na koncie. Teraz możesz wyczyścić północną część mapy - oczywiście jeśli tylko chcesz. Gdy skończysz, udaj się do zamkniętej wcześniej bramy na południe od Leem. Tym razem będzie można z niej skorzystać.[1] Zaraz za nią po lewej znajdziesz legowisko wilków. Drugie jest w południowo-wschodnim krańcu mapy. Nieco wyżej czeka natomiast bardzo silny i duży okaz, ochraniany przez dwie grupy. Żeby je pokonać przydadzą się leczący Biskupi . Taktyka na samego bossa jest prosta - wykorzystać Fechmistrzów . Ich umiejętnością ogłuszaj i blokuj specjalny atak potwora.[2] Gdy skończysz udaj się statkiem na południowy koniec drogi.