Misja 4 - Wybraniec (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser poradnik Windchaser
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Walka z zombie bywa długa, bo leczą się one, ale mając lidera koncentracji w głównej, silnej drużynie powinno pójść bezproblemowo. Zanim zaatakujemy golema, który pojawił się nieopodal zdobytego przed chwilą budynku, warto wykorzystać totem znajdujący się kawałek dalej.[1] Dostanie się do niego jest o tyle skomplikowane, że powyżej znajduje się legowisko, z którego ciągle przychodzą grupy zombie. Przebiegamy szybko na górę i czekamy aż wyjdą umarlaki.[2]
Gdy staną na swojej pozycji koło świątyni musimy pozbyć się dwóch potężnych strażników. Pierwszy z nich (A) - specjalizujący się w chaosie - zostanie pokonany przez drużynę złożoną z: Caine'a (lider), Shary , Ioana i uzupełnioną rekrutami (najlepiej dyscypliny ). Drugiego (B) pokonasz wystawiając ekipę wojowników koncentracji (lider: Ioan ).[1] Teraz spal wylęgarnię zombie, pokonaj tych, które pilnują totemu i uruchom go (podchodzimy i klikamy w przycisk pod ekranem drużyny - jak w przypadku treningu).[2]
Teraz możemy zająć się obrońcą relikwii, którą trzeba przejąć. W walce z nim wystawiamy na lidera oczywiście Ioana . Podstawą jest natomiast posiadanie aktywnej jakiejkolwiek aury (umiejętności) cały czas - tylko wtedy wróg nie może używać swojego miażdżącego ataku![1] Gdy pokonamy wroga podlatujemy statkiem i prowadzimy prace wykopaliskowe.[2]
Czas odwiedzić mistrza Saladona . Szkolimy nasze jednostki na wojowników koncentracji (przydadzą się leczący Biskupi ) i ruszamy na południe zachodnią częścią mapy. Wkrótce spotkamy wrogów.[1] Po zaatakowaniu drugiej grupy przeciwników (lider Ioan ) do zabawy dołączy trzecia ekipa. Wybijamy uprzednio zaatakowany zespół po czym wycofujemy się. Zmieniamy liderów na: Caine'a oraz Sharę i atakujemy bandytów, którzy ośmielili się wtrącić do naszych działań.[2]
Udajemy się do południowo-zachodniego krańca mapy - okaże się, że dom mistrza płonie.[1] Stąd udajemy się na wschód przejmując kolejne dwa budynki[2].
Żeby zakończyć zadanie trzeba ustawić jednostki koło trzech kamieni - do każdego z nich będą jednak podchodziły jaszczury. Najpierw udajemy się północną ścieżką i pokonujemy dwóch osobników tego gatunku (na razie nikogo tu nie zostawiając).[1] Teraz wracamy na południową stronę i wybijamy kolejnych wrogów czających się pomiędzy skałami i koło kopalń, oczywiście sprawdzając liderów grup i zmieniając strukturę własnej armii. Problem może stanowić jedynie duży jaszczur - żeby go pokonać trzeba używać czarów, bo szybko obniży on nasze obrażenia w walce wręcz.[2]
Teraz czas rozstawić armię. Przy skałach najdalej wysuniętych na wschód (ostatnich, do których dotrzesz) zostawiamy Caine'a z jednym żołnierzem. W południowo-środkowym miejscu (A) niech czatuje Ioan z pomocnikiem, na północ wyślij resztę (B).[1] Zasadzka udana.[2] Teraz wystarczy już tylko udać się statkiem na południowo-zachodni koniec mapy.