Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser poradnik Windchaser
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Jednostki
Jednostki w grze dzielą się na: nowicjuszy oraz dwa wyższe stopnie. Pierwszy z nich szkolimy w forcie, a drugi w trzech szkołach walki. Poniżej prezentujemy listę klas oraz ich umiejętności. Oznaczenie "lider" oznacza umiejętność bierną, która jest aktywna tylko, gdy dana jednostka jest przywódcą drużyny. W przypadku drugiego ataku w nawiasach pojawiają się moce, które można daną umiejętnością kontrować.
Miejsce szkolenia - fort
Żołnierz (dyscyplina ) Punkty życia: 408 Obrażenia na sekundę: 8.2 Morale: 288 Umiejętności : - Antychaos (lider) - wrogie jednostki chaosu otrzymują 25% więcej obrażeń - Ochrona - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane drużynie, kosztem utraty życia Żołnierza. | |
Wtajemniczony (koncentracja ) Punkty życia: 277 Obrażenia na sekundę: 6.9 Morale: 275 Umiejętności : - Antydyscyplina (lider) - wrogie jednostki dyscypliny otrzymują 25% więcej obrażeń - Zniszczenie - zadaje obrażenia równe obrażeniom na sekundę jednostki. | |
Łotr (chaos ) Punkty życia: 334 Obrażenia na sekundę: 8.8 Morale: 215 Umiejętności : - Antykoncentracja (lider) - wrogie jednostki koncentracji otrzymują 25% więcej obrażeń - Ujawnienie słabości - ogłusza losowego przeciwnika na 10 sekund. Ta jednostka otrzymuje dodatkowe obrażenia nawet gdy ogłuszenie minęło. |
Miejsce szkolenia - Akademia (koncentracja)
Inkwizytor Punkty życia: 338 Obrażenia na sekundę: 9.9 Morale: 507 Umiejętności : - Arcykoncentracja (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami koncentracji. Wrogie jednostki dyscypliny otrzymują dodatkowe obrażenia. - Dotyk nieskończoności - wysysa całą koncentrację. Leczy 15% życia Inkwizytora i sprawia, że ataki drużyny wysysają życie wrogom. | |
Magister Punkty życia: 406 Obrażenia na sekundę: 8.3 Morale: 507 Umiejętności : - Prawość (lider) - zmniejsza efekty obniżające morale drużyny (w tym naturalną degenerację). Zwiększa efekty podnoszące morale drużyny. - Zew sprawiedliwości (strach) - przywraca 15% morale i zmniejsza koszt użycia umiejętności. Ataki drużyny obniżają morale wroga. | |
Biskup Punkty życia: 338 Obrażenia na sekundę: 8.3 Morale: 575 Umiejętności : - Prakoncentracja (lider) - zmniejsza obrażenia od wojowników dyscypliny. Zwiększa leczenie drużyny i zmniejsza leczenie wrogów. - Przepojenie strachem (strach) - leczy 10% życia drużyny. Zamienia część obrażeń w punkty życia. |
Miejsce szkolenia - Acheron (chaos)
Fechmistrz Punkty życia: 486 Obrażenia na sekundę: 15.8 Morale: 225 Umiejętności : - Arcychaos (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami chaosu. Wrogie jednostki koncentracji otrzymują dodatkowe obrażenia. - Wir powietrzny - wysysa wszystkie punkty chaosu, ale za to oferuje najpotężniejsze ogłuszenie w grze. | |
Strzelec Punkty życia: 405 Obrażenia na sekundę: 15.8 Morale: 270 Umiejętności : - Atak z zaskoczenia (lider) - morale wroga spada o 20 punktów na sekundę. - Precyzyjny strzał (rytuał) - ogłusza wroga i zwiększa obrażenia, jakie on otrzymuje. Gdy przeciwnik zginie podczas trwania umiejętności to ogłuszenie przenosi się na następnego wojownika. | |
Egzekutor Punkty życia: 405 Obrażenia na sekundę: 17.9 Morale: 225 Umiejętności : - Prachaos (lider) - zmniejsza obrażenia zadawane drużynie przez jednostki koncentracji. - Dotyk śmierci (rytuał) - ogłusza wroga i zadaje dodatkowe obrażenia po minięciu czasu aktywności umiejętności (za każdą sekundę jej ładowania się). |
Miejsce szkolenia - Forteca (dyscyplina)
Szturmowiec Punkty życia: 768 Obrażenia na sekundę: 8.1 Morale: 270 Umiejętności : - Arcydyscyplina (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami dyscypliny. Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 20% obrażeń. - Szarża (taktyka) - wyczerpuje wszystkie punkty dyscypliny, ale zwiększa obrażenia jednostki o 20% za każde poświęcone 10 punktów stylu walki. | |
Zbrojny Punkty życia: 871 Obrażenia na sekundę: 6.8 Morale: 270 Umiejętności : - Pradyscyplina (lider) - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane członkom drużyny przez jednostki chaosu. - Obrona (taktyka) - przywraca 10% punktów morale drużyny. Zmniejsza obrażenia członków drużyny o 25%. | |
Wojownik Punkty życia: 768 Obrażenia na sekundę: 6.8 Morale: 324 Umiejętności : - Żelazne serce (lider) - zwieksza o 20% punktów wszystkie efekty obniżające odnawianie morale wroga. Zmniejsza efekty odnawiające morale wroga - Niepowstrzymane natarcie (taktyka) - odbija 20% punktów obrażeń na przeciwników. |