Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Windchaser - poradnik do gry

Windchaser - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser poradnik Windchaser

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Jednostki

Jednostki w grze dzielą się na: nowicjuszy oraz dwa wyższe stopnie. Pierwszy z nich szkolimy w forcie, a drugi w trzech szkołach walki. Poniżej prezentujemy listę klas oraz ich umiejętności. Oznaczenie "lider" oznacza umiejętność bierną, która jest aktywna tylko, gdy dana jednostka jest przywódcą drużyny. W przypadku drugiego ataku w nawiasach pojawiają się moce, które można daną umiejętnością kontrować.

Miejsce szkolenia - fort

Żołnierz (dyscyplina ) - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Żołnierz (dyscyplina )

Punkty życia: 408

Obrażenia na sekundę: 8.2

Morale: 288

Umiejętności :

- Antychaos (lider) - wrogie jednostki chaosu otrzymują 25% więcej obrażeń

- Ochrona - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane drużynie, kosztem utraty życia Żołnierza.

Wtajemniczony (koncentracja ) - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Wtajemniczony (koncentracja )

Punkty życia: 277

Obrażenia na sekundę: 6.9

Morale: 275

Umiejętności :

- Antydyscyplina (lider) - wrogie jednostki dyscypliny otrzymują 25% więcej obrażeń

- Zniszczenie - zadaje obrażenia równe obrażeniom na sekundę jednostki.

Łotr (chaos ) - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Łotr (chaos )

Punkty życia: 334

Obrażenia na sekundę: 8.8

Morale: 215

Umiejętności :

- Antykoncentracja (lider) - wrogie jednostki koncentracji otrzymują 25% więcej obrażeń

- Ujawnienie słabości - ogłusza losowego przeciwnika na 10 sekund. Ta jednostka otrzymuje dodatkowe obrażenia nawet gdy ogłuszenie minęło.

Miejsce szkolenia - Akademia (koncentracja)

Inkwizytor - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Inkwizytor

Punkty życia: 338

Obrażenia na sekundę: 9.9

Morale: 507

Umiejętności :

- Arcykoncentracja (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami koncentracji. Wrogie jednostki dyscypliny otrzymują dodatkowe obrażenia.

- Dotyk nieskończoności - wysysa całą koncentrację. Leczy 15% życia Inkwizytora i sprawia, że ataki drużyny wysysają życie wrogom.

Magister - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Magister

Punkty życia: 406

Obrażenia na sekundę: 8.3

Morale: 507

Umiejętności :

- Prawość (lider) - zmniejsza efekty obniżające morale drużyny (w tym naturalną degenerację). Zwiększa efekty podnoszące morale drużyny.

- Zew sprawiedliwości (strach) - przywraca 15% morale i zmniejsza koszt użycia umiejętności. Ataki drużyny obniżają morale wroga.

Biskup - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Biskup

Punkty życia: 338

Obrażenia na sekundę: 8.3

Morale: 575

Umiejętności :

- Prakoncentracja (lider) - zmniejsza obrażenia od wojowników dyscypliny. Zwiększa leczenie drużyny i zmniejsza leczenie wrogów.

- Przepojenie strachem (strach) - leczy 10% życia drużyny. Zamienia część obrażeń w punkty życia.

Miejsce szkolenia - Acheron (chaos)

Fechmistrz - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Fechmistrz

Punkty życia: 486

Obrażenia na sekundę: 15.8

Morale: 225

Umiejętności :

- Arcychaos (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami chaosu. Wrogie jednostki koncentracji otrzymują dodatkowe obrażenia.

- Wir powietrzny - wysysa wszystkie punkty chaosu, ale za to oferuje najpotężniejsze ogłuszenie w grze.

Strzelec - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Strzelec

Punkty życia: 405

Obrażenia na sekundę: 15.8

Morale: 270

Umiejętności :

- Atak z zaskoczenia (lider) - morale wroga spada o 20 punktów na sekundę.

- Precyzyjny strzał (rytuał) - ogłusza wroga i zwiększa obrażenia, jakie on otrzymuje. Gdy przeciwnik zginie podczas trwania umiejętności to ogłuszenie przenosi się na następnego wojownika.

Egzekutor - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Egzekutor

Punkty życia: 405

Obrażenia na sekundę: 17.9

Morale: 225

Umiejętności :

- Prachaos (lider) - zmniejsza obrażenia zadawane drużynie przez jednostki koncentracji.

- Dotyk śmierci (rytuał) - ogłusza wroga i zadaje dodatkowe obrażenia po minięciu czasu aktywności umiejętności (za każdą sekundę jej ładowania się).

Miejsce szkolenia - Forteca (dyscyplina)

Szturmowiec - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Szturmowiec

Punkty życia: 768

Obrażenia na sekundę: 8.1

Morale: 270

Umiejętności :

- Arcydyscyplina (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami dyscypliny. Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 20% obrażeń.

- Szarża (taktyka) - wyczerpuje wszystkie punkty dyscypliny, ale zwiększa obrażenia jednostki o 20% za każde poświęcone 10 punktów stylu walki.

Zbrojny - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Zbrojny

Punkty życia: 871

Obrażenia na sekundę: 6.8

Morale: 270

Umiejętności :

- Pradyscyplina (lider) - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane członkom drużyny przez jednostki chaosu.

- Obrona (taktyka) - przywraca 10% punktów morale drużyny. Zmniejsza obrażenia członków drużyny o 25%.

Wojownik - Poradnik do gry - Jednostki | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Wojownik

Punkty życia: 768

Obrażenia na sekundę: 6.8

Morale: 324

Umiejętności :

- Żelazne serce (lider) - zwieksza o 20% punktów wszystkie efekty obniżające odnawianie morale wroga. Zmniejsza efekty odnawiające morale wroga

- Niepowstrzymane natarcie (taktyka) - odbija 20% punktów obrażeń na przeciwników.