Misja 12 - Klucz do sukcesu | Kampania 2 | Windchaser poradnik Windchaser
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 12: Klucz do sukcesu
W pierwszej kolejności przejmujemy pobliski budynek. Okaże się, że nie możemy przejść przez obóz. Musimy skręcić na zachód i zejść niżej - spotkamy po drodze wojska reformistów.[1] Gdy droga zakręci ponownie na wschód natkniemy się na grupę wroga. Następny oddział otrzyma wsparcie od kilku innych ludzi - zauważ, że każdy z nich działa w pojedynkę, więc dość łatwo będzie ich zniszczyć.[2]
Następna walka - z Biskupem oraz wilkami - będzie nieco trudniejsza. Niech dowodzi Shara . Na początku czekaj aż wróg użyje swojej umiejętności i przerwij ją wykorzystując moc bohaterki. Później obniż morale wrogów Cainem i zakończ magią Ioana .[1] Ruszamy dalej na wschód - spotkamy więcej żołnierzy i w końcu dotrzemy do oazy. Tutaj przejmujemy budynek i rozmawiamy z lokalnym przywódcą.[2]
Musimy wrócić do punktu wyjścia - na północny-zachód - żeby eskortować ludzi. Zanim tam się udasz zwerbuj koniecznie żołnierza Falco (czeka w oazie). Po drodze trzeba będzie wykończyć kilka standardowych grupek (w pierwszej walce wykaże się Ioan , w drugiej Falco , a w trzeciej Shara ).[1] Zanim zagadasz do rannych upewnij się, że wykończyłeś także czwartą grupę na wzgórzu. Podczas eskortowania trzeba wysunąć się do przodu - z obozu wybiegnie kilka kolejnych wrogów, których trzeba przejąć. Ostatnia grupa zaatakuje nas od tyłu.[2]
Po dotarciu do bezpiecznego obozowiska rekrutujemy dwóch nowych ludzi, szkolimy Falcona (na Fechmistrza ) i ruszamy na południe. Tu znajdziemy dwie jaszczurki biegające pojedynczo i grupkę pilnującą wieży. Wykańczamy najpierw dwa gady, a potem atakujemy obstawę.[1] Żeby od razu zdobyć budynek przenosimy jednego Nowicjusza do drugiej drużyny i każemy mu zająć się przejmowaniem konstrukcji. Drugą ekipą (pod dowództwem Shary ) blokujemy przejście na zachód - kawałek dalej jest legowisko, z którego będą nadchodzić jaszczury.[2]
Niszczymy legowisko i ruszamy krętą ścieżką w dół - zobaczymy ludzi, których poszukujemy, atakowanych przez wrogów. Oczywiście ruszamy na pomoc, po drodze wybijając kilka grup jaszczurów.[1] Shara odłączy od drużyny - w zamian otrzymamy rekruta, znajdującego się w oazie na północy. Rekrutujemy go (trzeba się wrócić). To dobry moment żeby wytrenować wojowników, którzy osiągnęli odpowiednie poziomy. Żeby dostać się do kolejnej wieży (z powrotem na południu) wystarczy zabić grupę jaszczurek - otrzymamy dwóch dodatkowych wojowników.[2]
Musimy odszukać transport z bronią. Najpierw ruszamy na zachód żeby rozwalić wylęgarnię nieumarłych (uwaga na leżące nieopodal zwłoki - mogą być groźne).[1] Na południu znajduje się fort, przed którym czeka kolejna grupa do ubicia.[2]
Dalej na południe od fortu znajdują się dwa legowiska jaszczurów. Zbliżamy się do pierwszego z nich i wybijamy jak najszybciej dwa patrole (A-B), a potem obstawę. Prawdopodobnie zaatakuje nas jeszcze jedna grupa, ale gdy szybko przeprowadziły akcję, to na pewno się uda.[1] Na wschód znajduje się druga nora zwierząt - tu czeka nas epicka walka z patrolami i strażnikami.[2] W okolicy znajduje się także fioletowa jaszczurka - jak sobie z nią poradzić pisaliśmy w przypadku piątej misji.
Mijamy wydmę na zachodzie i kierujemy się na dół, w stronę następnej wieży. Zanim ją przejmiemy ruszamy dalej trzymając się południowej krawędzi mapy - na końcu drogi znajduje się legowisko jaszczurek.[1] Po zdobyciu budowli możemy zebrać pierwszą część broni (na wschód od budynku). Dalej podążamy na północny-zachód do ostatniego legowiska jaszczurek.[2]
Po uszczupleniu populacji jaszczurów przejmujemy pobliską wieżę - ostatnią na mapie. Będzie ją ochraniał boss, któremu trzeba przerywać umiejętność (zajmie się tym Ioan ). [1] Podlatujemy statkiem i zbieramy drugą porcję broni.[2]
W tej misji możemy wykonać opcjonalne zadanie uratowania pobratymców Caine'a . Jeśli chcesz tego dokonać to skieruj się na południowy-zachód - w ruinach starożytnego miasta czekają potwory i duchy.[1] Druga grupa znajduje się na środku mapy - pilnuje jej bestia.[2]
Dwa ostatnie duchy znajdują się na szczycie góry - wchodzimy na nią wąską ścieżką na zachód od poprzedniej grupy.[1] Po drodze spotkamy dwa oddziały - na pierwszy przydadzą się Fechmistrze , a na drugi także wojownicy dyscypliny (do przerywania ataku wroga). Ważne żeby wprowadzić do walki obie grupy jednostek - to może być trudne, bo teren jest wąski. Ostatni boss nie jest zbyt trudny - wystarczy ogłuszać go mocami Fechmistrzów .[2] Po uwolnieniu duchów udajemy się na miejsce ich spoczynku (nieopodal oazy).
Żeby kontynuować misję wracamy do oazy i rozmawiamy z Cainem .[1] Ruszamy za nim do obozu wojska i tam ponownie zagadujemy mistrza. Nie pozostaje nam nic innego jak zmierzyć się z armią Sarosa i nim samym. Nie powinien on sprawić naszym bohaterom żadnych problemów.[2]