Misja 2 - Wojna reformacyjna (cz.1) | Kampania 1 | Windchaser poradnik Windchaser
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 2: Wojna reformacyjna
Po rozpoczęciu misji ruszamy przed siebie - pierwsza grupa wilków ma dowódcę wyszkolonego w dyscyplinie , więc wybieramy Ioana na przywódcę. Drugą natomiast przewodzi wojownik chaosu , więc w tej potyczce naszej ekipie powinien przewodzić Caine .[1] W czasie bitwy podbiegnie drugi oddział - szybko wykańczamy pierwszy, a później wycofujemy się, unikając dalszej walki. Ruszamy na zachód, drogą w lewo. Kawałek pod górkę trafimy na uciekającego rekruta oraz ścigających go żołnierzy.[2]
Zanim stoczymy z nimi bitwę warto zwerbować nowego członka. Żeby tego dokonać trzeba odbić wiatrak na zachodzie, kawałek od złych żołnierzy. Zanim zabierzesz się za przejmowanie budowli wykończ czające się w lesie wilki (z Ioanem w roli przywódcy), które tak czy inaczej podbiegną same.[1] Teraz zdobądź młyn na własność, podleć statkiem i zgarnij nowego rekruta, by przyłączyć go do reszty zespołu (jeśli zaatakują bandyci to po prostu ucieknij do latającej bazy i tam przegrupuj się). Następnie zaatakuj wrogów blokujących dalsze przejście (niech Shara dowodzi).[2]
Kawałek dalej dostrzeżesz dwie grupy okładające bogu ducha winny budynek. Zaatakuj oddział bliżej świątyni - pamiętaj aby ustawić odpowiedniego dowódcę (Ioana ) i nie wybiegaj za daleko (bo do walki włączą się inni bandyci). Po pozbyciu się pierwszych wrogów zajmij się następnymi (lider drużyny: Caine ).[1] Wracamy na pierwszy rozstaj dróg (koło wioski) i tym razem idziemy w prawo - na wprost stoi kolejny rekrut, otoczony przez wilki. Zanim je zaatakujemy wystarczy podlecieć statkiem i zgarnąć go, a potem dodać do drużyny.[2]
Trzeba pozbyć się dwóch grup wilków - w obu walkach niech dowodzi Caine . Postaraj się nie ściągnąć uwagi drugiej z nich i wybij najpierw stadko koło drewnianego domku.[1] Przemieszczając się dalej trafimy na kopalnię. Na górze, nieopodal niej, znajduje się wieża do przejęcia. Zanim jednak udamy się do niej trzeba oczyścić teren - skręcamy w prawo, przejściem, które blokuje pojedyncze zwierze.[2]
Koło szkoły trenującej wojowników chaosu znajduje się człowiek, który poprosi o pomoc z bandytami.[1] Złoczyńcy mają trzy bazy w pobliskich lasach. Żeby je unieszkodliwić trzeba działać szybko i przebiegle. Najpierw wybijamy pierwszą grupę na zachód od szkoły - w tej bitwie dowodzić powinien Caine .[2]
Następna walka, z grupą kilku wojowników i pod dowództwem Ioana , odbedzie się na północy. Obok miejsca potyczki leży przedmiot - podnosimy go i identyfikujemy na statku.[1] Podchodzimy kawałek na zachód i stajemy w przesmyku leśnym pomiędzy dwiema grupami - tutaj czekamy, bo teren patroluje trzyosobowy oddział, który trzeba najpierw wyeliminować (lider - Shara ).[2]
Gdy patrol zostanie pokonany skręcamy na południe i rozwalamy grupę pilnująca pierwszego legowiska (lider - Caine ), po czym szybko palimy dom bandytów.[1] Z następnymi wrogami w tym momencie może być problem, dlatego wracamy do kopalni i wieży do przejęcia - pilnuje jej grupa, którą trzeba pokonać (lider - Caine ). Bitwa będzie trudniejsza niż poprzednie. Najłatwiej w niej dynamicznie zmieniać style walki i wykorzystywać wszystkie umiejętności - pozwolą one między innymi na uleczenie Ioana oraz nowicjusza koncentracji . W ostateczności można użyć znalezionej wcześniej butelki życia.[2]
Gdy spróbujemy przejąć wieżę nadbiegną wrogowie - drużyna pod dowództwem Caine'a szybko ich pokona. Więcej przeciwników nie przybędzie, gdyż pozbyliśmy się już jednej bazy.[1] Zdobywamy budowlę i odkrywamy skarb w kopalni (podlatujemy statkiem i klikamy przyciskiem w jego menu ). Opcjonalnie wydobywamy również artefakt znajdujący się koło zajętej przed chwilą budowli.[2]
Teraz możemy wrócić do dwóch pozostałych baz. Ustawiamy się koło pierwszego, zniszczonego już budynku wroga i czekamy na patrol (który będzie pojawiał się w kółko, aż nie zniszczymy domków). Po zwycięskiej bitwie ruszamy na zachód i omijamy dużą grupę, trzymając się maksymalnie prawej strony (tuż przy drzewach).[1] W maksymalnie lewym-górnym rogu mapy jest domek pilnowany przez trzech przeciwników - pokonujemy ich (lider - Caine ) i palimy bazę.[2]
Teraz standardowo trzeba upewnić się czy zaraz nie zaatakuje nas patrol - jeśli tak, czekamy aż nadbiegnie i pozbywamy się go. Jeśli nie, ruszamy na wschód - stoi tam trzech wojowników z przywódcą w stylu dyscypliny . Za lidera wybieramy jednak Caine'a - gdy tylko rozpocznie się walka dołączy do niej bowiem samotny wojownik, na którym skupiamy siły.[1] Gdy zostanie pokonany - uciekamy i leczymy rany. Czekamy także na patrol - wybijamy go ponownie i ruszamy znowu na grupę trzech żołnierzy, wybierając za lidera tym razem Ioana .[2] Teraz droga do ostatniego legowiska stoi otworem - biegniemy tam szybko (zanim zdążą pojawić się jednostki) i niszczymy je.[2]
Atakowanie dwóch pozostałych grup bandytów w tym momencie nie jest dobrym pomysłem - wystarczy spojrzeć ile mają punktów życia. Można do nich wrócić w później, żeby nabić dodatkowe punkty doświadczenia. Warto również zauważyć, że w tym momencie w okolicach kopalni pojawiły się wilki - będą one powracały się wielokrotnie po każdorazowym zabiciu. Za zniszczenie wszystkich otrzymamy pomniejszy przedmiot.
Wracamy do drewnianego domku koło rzeki i przekraczamy ją po kamieniach. Po drugiej stronie znajduje się fort - szkolimy w nim nowicjuszy na Żołnierzy (dyscyplina ) i atakujemy wrogów ochraniających wiatrak (lider - Ioan ; walka może być nieco długa z braku wojowników koncentracji - warto użyć umiejętności naszych nowych jednostek), po czym przejmujemy go.[1] Teraz można wybić wrogów na południu. Najpierw zaczynamy od wilków (A i B) - są bardzo łatwe do pokoniania. Później, pod dowództwem Ioana , atakujemy dużą grupę (C) - używamy jego umiejętność, a potem zdolności obronnych żołnierzy. Na koniec zostaje patrol(D).[2]