Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser poradnik Windchaser
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 15: Potęga nadziei
Przed nami ostateczna bitwa z trzema kolejnymi wersjami Sarosa, kontrolowanego przez złe bóstwo.[1] W pierwszym pojedynku jest to wojownik dyscypliny , który co prawda nie zada nam dużych obrażeń, ale w mgnieniu oka zniszczy morale. Dodatkowo, żeby go w ogóle uszkodzić musimy obniżyć jego morale o 50%.[2]
Skład drużyn :
- Drużyna 1 - 1 x Strzelec (lider), Ioan , 2 x Magister , 1 x Fechmistrz
- Drużyna 2 - 1 x Strzelec (Lider), Shara , Caine , 1 x Zbrojny /Fechmistrz , 1 x Magister
- Drużyna 3 - 1 x Strzelec
- Drużyna 4 - 1 x Strzelec
Taktyka :
- Strzelcy mają podstawową umiejętność, która obniża morale wroga o 20 na sekundę. Cztery drużyny z nimi w roli liderów zapewnią maksymalną wydajność.
- Atakuje drużyna pierwsza - zbierze na siebie obrażenia - a zaraz po niej kolejne. W pierwszej fazie nabijamy punkty chaosu i używamy umiejętności Strzelca , przełączając pierwszą drużynę na koncentrację , a drugą na dyscyplinę .
- Pierwszy skład będzie bardzo szybko tracił morale - regenerujemy je umiejętnością Magistrów . W drugiej drużynie zajmujemy się obniżaniem morale wroga - używamy Zbrojnego i Caine'a .
- Ilość punktów koncentracji w pierwszej drużynie można podbić używając umiejętności Fechmistrza zaraz po czarach jednego z Magistrów .
- Po kilkudziesięciu sekundach przeciwnik zacznie zbierać obrażenia. Jeśli pierwsza drużyna nie wytrzyma (morale spadnie do zera), zawsze można spróbować wrócić nią do walki za chwilę.
W drugiej walce istota specjalizuje się w koncentracji i będzie obniżać nasze obrażenia praktycznie do zera.[1] Dlatego przyda się tutaj duża moc na wejście i czar Ioana .[2]
Skład drużyn :
- Drużyna 1 - 2 x Fechmistrz (lider), Ioan , 1 x Biskup , 1 x dowolna klasa
- Drużyna 2 - 1 x Fechmistrz (lider), Shara , Caine , 1 x Egzekutor
- Drużyna 3 - 1 x Strzelec (lider), 1 x Egzekutor
- Drużyna 4 - 1 x Strzelec
Taktyka :
- Atakujemy pierwszą drużyną, a zaraz potem następnymi.
- Ogłuszamy wroga, a później atakujemy na przemian Ioanem i Egzekutorami .
- Po kilku sekundach nasze obrażenia spadną do zera - wtedy działać będą tylko czary, ale wróg powinien mieć już bardzo mało życia.
- Biskup leczy w razie potrzeby. Po użyciu jego czaru można podbić ilość stylu walki koncentracji używając Bladelorda.
Na trzeci pojedynek wróg przeistoczy się w wojownika chaosu , który jest niewrażliwy na ciosy. W rzeczywistości jednak wykończy się sam, gdyż w otrzyma degenerację życia. Naszym zadaniem jest jedynie przetrwać odpowiednio długo.
Skład drużyn :
- Drużyna 1-3 - bohaterowie , Cerber i jednostki Fechmistrze (liderzy!)
Taktyka :
- Atakujemy pierwszą drużyną (najbardziej zasobną w punkty życia) i od razu ogłuszamy umiejętnością Fechmistrza . Dołączamy inne drużyny i pilnujemy żeby wróg był non stop w stanie ogłuszenia.
- Życie spada mu samemu. Być może któraś drużyna odnotuje spadek morale i ucieknie - po prostu odczekaj nią chwilę i wróć do walki
- Nie używaj umiejętności Cerbera ! Rani także Twoje jednostki!
- Po kilkunastu sekundach będzie po wszystkim - przeciwnik polegnie, a my uratujemy świat.