Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.1) | Kampania 1 | Windchaser poradnik Windchaser
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 3: Odpowiedzialność
Na początku misji prowadzimy tylko Ioana . Ruszamy nim do centrum wioski i rozmawiamy z Cainem . Po scence rekrutujemy nowego człowieka (podlatując statkiem) i ustawiamy się na granicy mieściny żeby ochraniać ją przed wrogami.[1] Czekamy na nadchodzące canyxy - najpierw przyjdą trzy pojedyncze, a potem grupa dwóch. Z kolejnym podwójnym składem bestii nadciągnie Erran - nowy rekrut. Wciel go do oddziału.[2]
Spodziewaj się kolejnych grupek wilków - na razie podejmuj je blisko wioski i uważaj aby do walki nie włączyła się reszta patrolujących okolicę canyxów. Wkrótce dołączy dwóch nowych żołnierzy, których wciel do oddziału.[1] Teraz zaatakują dwie osobne hordy wilków jednocześnie - szybko pokonaj jedną i rusza na drugą. Ostatnim przeciwnikiem będzie natomiast duży osobnik - skup jednostki do jednego oddziału i stocz z nim potyczkę. Wystarczy w niej często zmieniać szkoły walki i używać zdolności leczenia Nowicjuszy .[2]
Przejmij kontrolę nad świątynią na wzgórzu (tam zaczynała się ta misja). Trzeba uratować Sharę . Zejdź na dół i zaatakuj krążącą po okolicy grupę wilków, mając za dowódcę Nowicjusza dyscypliny .[1] Teraz udaj się na wschód i pokonaj lewiatana. Odblokuje to dostęp do fortu, w którym możesz polepszyć jednostki. Dalej jest legowisko wilków, chronione jednak przez mocną ekipę - na razie nie atakuj.[2]
Wróć teraz przed wioskę w okolicy lampy - zabij tylko wilki po lewej (A) - będą one pojawiały się co jakiś czas, więc posłużą nam do ćwiczenia żołnierzy. [1] Po ubiciu ich pierwszy raz ruszaj na północ - przed wieżą zobaczysz ludzi. Dasz radę ich pokonać wystawiając lidera specjalizującego się w koncentracji .[2]
Zanim ruszymy z tego miejsca trzeba wyszkolić wszystkich nowicjuszy - wykorzystaj do tego wspomniane wciąż pojawiające się wilki (A), gdy pokonasz ich ostatnią grupę otrzymasz przedmiot. Wspomniana grupa B może być trudna do pokonania z braku wojowników dyscypliny (potrzeba obniżyć morale przeciwników), więc na razie ich zostaw. Mając Nowicjuszy na 5 poziomie zamień wszystkich na koncentrację i zaatakuj strażników wieży.[1] Przejmij nad nią kontrolę - uzyskasz dostęp do kupca i otworzysz drogę do Shary . Poleć po nią Wichrołapem - dołączy do Twojej armii.[2]
Od miejsca gdzie leży Shara udajemy się na północ - przy drugim moście jest grupa wilków do pokonania (lider - koncentracja ).[1] Po drugiej stronie mostu znajduje się świątynia szkoląca żołnierzy na najwyższy poziom oraz obstawa - wybicie ich będzie banalne (lider - chaos ).[2] Niestety jeszcze nie wytrenujesz wojowników, ale zaraz się tym zajmiemy. Uwaga - nie atakuj znajdującej się tu bestii, w tym momencie jest za silna.
Przejdź z powrotem na drugą stronę mostu - na wprost jest pole zboża i na nim wilki. To kolejna powracająca grupa, na które można poćwiczyć.[1] Dalszy trening najlepiej jednak przeprowadzić na jaszczurach, w dolinie koło zdobytej środkowej wieży - będą one wychodzić z legowiska (spalenie go może być jeszcze trudne). Tutaj warto stworzyć dwie drużyny o podobnej ilości życia. Jaszczury są słabe, chociaż wytrzymałe. Dodatkowo obniżają morale. Dwie ekipy składające się z 3 osób (głównie koncentracja ), doskonale się uzupełnią - jeśli jedna straci morale i ucieknie z walki to druga przejmie pałeczkę (gdy dezerterzy wrócą do formy zaatakuj nimi ponownie). W treningu z jaszczurami trzeba często używać ataków koncentracji .[2] Dwie dodatkowe grupy bazyliszków są bardziej na wschodzie - je też wybij, ale nie atakuj biegających nieopodal żołnierzy.
Kiedy potrenujesz do 4-5 poziomu wojowników ruszaj na północ do kolejnej wieży do przejęcia - uważaj na patrol bardziej na wschodzie - na razie jest on dość trudny. Pod wiatrakiem spotkasz małą grupkę, którą łatwo pokonasz. Odbij budynek.[1] Na północy zobaczysz wilki - to kolejny cel. Najpierw poczekaj na patrol- nie musisz zmieniać ustawień swoich żołnierzy, chyba, że masz problemy.[2]
Po pozbyciu się patrolu stwórz jedną silną grupę i drugą słabszą (np. z dwóch żołnierzy). Obstawę legowiska zaatakuj najpierw silniejszym oddziałem - powinno pójść dość łatwo. Spal obiekt.[1] Teraz wyćwicz żołnierzy w odbitej świątyni (za drugim mostem na północnym-zachodzie) i zajmij się legowiskiem jaszczurów w dolinie. Wybij biegające grupy i szybko zabij obstawę - powinno obejść się bez problemów nawet z żołnierzami koncentracji .[2]