Tryby gry | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
DEATHMATCH
Gracz stawia czoła wszystkim pozostałym uczestnikom. Wygrywa osoba z największą liczbą fragów.
TEAM DEATCHMATCH
Dołącz do swoich kolegów z drużyny w bitwie o supremację. Wygrywa drużyna, która zabije największą liczbę wrażych jednostek.
CAPTURE THE FLAG
Każda z drużyn posiada w swojej bazie flagę. Aby zdobyć punkt, drużyna musi przedostać się przez obronę przeciwnika, zabrać flagę, a następnie wrócić z nią bazy. W przypadku gdy gracz niosący flagę zginie, zostanie ona na ziemi i każdy będzie mógł ją podnieść. Jeżeli flaga twojej drużyny zostanie zabrana, musi zostać przyniesiona z powrotem do bazy. Dopóki tak się nie stanie, nie będziesz mógł wziąć flagi przeciwnika.
DOUBLE DOMINATION
Na każdej z map znajdują się dwa punkty dominacji. Aby zdobyć punkt, musisz zająć oba z nich i utrzymać się w ich posiadaniu przez 10 sekund. Kiedy jedna z drużyn zdobędzie punkt , oba miejsca zostaną zresetowane.
BOMBING RUN
W centrum mapy znajduje się piłka. Celem zawodników jest podniesienie jej, zaniesienie do bazy przeciwnika i strzelenie do bramki. W tym czasie należy bronić własnej bramki, aby zapobiec zdobyciu punktu przez przeciwnika. Piłka zostaje upuszczona w momencie, gdy gracz zginie. Może ją wtedy podnieść każdy z zawodników.
LAST MAN STANDING
Wszyscy gracze zaczynają z pełnym arsenałem przy każdym respawn'ie, lecz posiadają ograniczoną liczbę żyć. Zdrowie odnawia się, gdy zabijesz przeciwnika. Dodatkowo, jeżeli zbyt długo będziesz stał w jednym miejscu, twoja pozycja pokaże się innym graczom.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie