Pojazdy cz.3 | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
PHOENIX (BEZZAŁOGOWY)
W pełni autonomiczny pojazd, Phoenix służy jako samodzielnie bombardujące urządzenie, zdolne dostarczyć oszałamiającej siły ognia dowolnemu celowi. Celując wiązką laserową Target Pointera na obiekcie albo kawałku ziemi, aż pojazd zasygnalizuje namierzenie celu, wywołujemy natychmiastowy nalot powietrzny - Phoenix bezpośrednio wyładowuje cały swój ładunek. Trzymany wysoko przez cztery silniki pulsowo-ramdrive, Phoenix jest dobrze opancerzonym i ciężkim, ale nie mniej efektywnym w walce pojazdem. Jest on mało widoczny na polu walki, ale daje poczucie jego obecności, pomimo czujności pilota Raptora lub Działka Stacjonarnego.
HUMAN SPACE FIGHTER (1 MIEJSCE)
Używane przez ponad pół wieku, Myśliwce Kosmiczne Ludzi (znane jako Orły) były wybierane do wojskowych misji sabotażowych i infiltracyjnych. Pomimo że Orły są już teraz przestarzałe, nadal zachwycają niezawodnością. W Turnieju korzysta się z dokładnych replik Orłów, znanych z wojen ludzi ze Skaarj, które miały miejsce 100 lat temu. Wyposażone w dwa miotacze laserowe i wyrzutnię samo-naprowadzających pocisków, mogą zestrzelić każdy z lekko i średnio uzbrojonych celów. Potężny jedno-cylindrowy silnik dostarcza mocnego przyspieszenia przy unikaniu wrogiego ognia. Dzięki podwójnym strafe'ującym kontrolerom, Orły są niezmiernie agresywne w przestrzeni.
SKAARJ SPACE FIGHTER (1 MIEJSCE)
Niewiele wiadomo o tych rzadko spotykanych Kosmicznych Myśliwcach, odkąd zaczęły pojawiać się i znikać podczas finałowej bitwy przeciwko Skaarj, która zakończyła 7 dzień oblężenia, ponad wiek temu. Wojskowy Wywiad (Military Intelligence) odkrył, że Skaarj ukradli nowe źródło energii do napędzenia tego rodzaju myśliwców (kryptonim Czarne Skorpiony). Lekkiej wagi i uzbrojone, Czarne Skorpiony są wyposażone w podwójne miotacze plazmy i wyrzutnię samo-namierzających rakiet. Przystosowalne klapy na skrzydłach i system wydechowy silnika, dostarczają Czarnym Skorpionom ogromnej prędkości maksymalnej, agresywnego przyspieszenia i wysokiego zasięgu poruszania. Dokładne repliki myśliwców spotkanych w wojnach ludzi ze Skaarj, są wykorzystywane w Turnieju.