Broń cz.1 | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
SHIELD GUN
Kemphler DD280 Riot Control Device posiada właściwość odbijania nadlatujących pocisków. Fala plazmy zadaje poważne obrażenia - rozrywając tkankę, druzgocąc organy i wypełniając krew szkodliwymi bąbelkami gazu. Broń ta jest przeznaczona do walki na bliskie odległości, ale odpowiednio wykorzystana, może być równie groźna jak pozostałe uzbrojenie w twoim arsenale. Zręczni gracze użyją tego urządzenia do zmniejszenia wstrząsu, wywołanego upadkiem z wysokości.
ASSAULT RIFLE
Niedrogi i łatwy do wytworzenia, AR770 jest lekkiej wagi bronią kalibru 5.56mm, która jest najbardziej efektywna przeciwko nieuzbrojonemu wrogowi. Może okazać się przydatny w chwili, gdy nie będziesz miał żadnych mocniejszych broni pod ręką. Alternatywna wyrzutnia granatów M355 daje możliwości, które dodają efektywności w walce z lepiej uzbrojonymi przeciwnikami. Dzięki lekkiej wadze i łatwości noszenia, wielu kombatantów trzyma AR770 w obu dłoniach, podwajając ilość zadawanych obrażeń.
MINIGUN
Obrotowe działko Schultz-Metzger T23-A 23 mm jest zdolne do wystrzeliwania pokaźnej ilości pocisków o dużej prędkości. T23-A waży tylko 8 kilogramów, dzięki czemu jest przenośny i łatwy w operowaniu. Można go bez problemu nosić na plecach. Działko T23-A jest bronią dla wyrobionych graczy. Doskonale nadaje się w czasie gonitwy za uciekającym przeciwnikiem.
SHOCK RIFLE
Strzelba energetyczna ASMD jest swego typu bronią dla koneserów. Niedoświadczeni gracze mogą narzekać na trudność celowania i szybkość reakcji potrzebną do oddania celnego strzału. Podstawowy tryb ognia emituje pojedynczą wiązkę fotonów o szybkości bliskiej światłu. Nawet pojedynczy strzał może być niszczycielski, jednak celne trafienie wymaga nie byle jakiej precyzji i refleksu. ASMD spisuje się koncertowo w neutralizowaniu oponentów falą energii. Takowa tworzy się, gdy użytkownik zastosuje drugi tryb ognia do wystrzelenia skondensowanej plazmy w przeciwnika. Kiedy wiązka plazmy znajdzie się w zasięgu przeciwnika, operator może wystrzelić wiązkę fotonów do jądra plazmy, wypuszczając eksplodującą energię anty-fotonów wewnątrz pola plazmy EM. Ten atak jest stosowany przez graczy, rozumiejących taktyczną walkę. Użyj jej do zestrzelenia nieuważnych oponentów i wtedy, kiedy poczujesz chęś pokazania swoich umiejętności.
LINK GUN
Systemy Dynamicznej Broni Riordan (Riordan Dynamic Weapon Systems) łączą najlepsze techniki wykonania broni w Advanced Plasma Rifle v23, potocznie znanej jako Link Gun albo po prostu jako Link. Kiedy jej podstawowy tryb ognia pozostaje niezmienny od plazmowego poprzednika, to dodatkowa tnąca pochodnia została zamieniona na aktywnie skanującą, przełączalną matrycę energii. Matryca ta umożliwia broń do rozpoznania kumpla lub nieprzyjaciela po kontakcie z wirującą zieloną wiązką i zmienia odpowiednio właściwości. Kiedy wiązka napotka na przeciwnika, może zadać poważne obrażenia, a nawet śmierć w ciągu sekund. Po kontakcie z członkiem drużyny, wraca do nieszkodliwego potoku roznosiciela. Potok ten rozładowuje energię z komórki, podnosząc wydajność jakiegokolwiek namierzonego gracza, który także używa Linka. Dwóch graczy może połączyć się ze sobą w każdej chwili, podnosząc znacząco moc wydajnościową broni. Jednak w momencie, gdy podwyższamy właściwości członka drużyny, nie możemy bronić się od ataków.