Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unreal Tournament 2004 - poradniki

Unreal Tournament 2004 - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Broń cz.3 | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

MINE LAYER

Instalator Min (Mine Layer) jest używany do rozmieszczania Pajęczych Min (Spider Mines) - autonomicznych, mobilnych i bardzo efektywnych zarówno przeciwko piechocie, jak i pojazdom - Broń cz.3 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Instalator Min (Mine Layer) jest używany do rozmieszczania Pajęczych Min (Spider Mines) - autonomicznych, mobilnych i bardzo efektywnych zarówno przeciwko piechocie, jak i pojazdom. Pajęcze miny mogą zostać użyte równie dobrze w ofensywie i w obronie. Po rozmieszczeniu, pajęcza mina natychmiastowo rozpoczyna poszukiwania wrażych jednostek, używając wyrafinowanego szeregu sensorów, ulokowanych w centralnym "oku". Jeśli przeciwnik jest wystarczająco blisko, od razu udaje się w pościg i eksploduje po styknięciu się z celem. Miny mogą zostać rozmieszczone w dowolnych obszarach potrzebujących obrony. Jeżeli nie ma żadnych przeciwników w pobliżu, mina wchodzi w stan czuwania, używając mocy tylko do użycia sensorów. Pozostanie ona niestabilna do czasu, gdy zostanie wykryty jakiś wróg, za którym zacznie podążać. Miny mogą być łatwo ukryte w długiej trawie, a także w innym liściowiu - sprawiając niemiłą niespodziankę nieostrożnym bojownikom. Dodatkowy tryb ognia wykorzystuje technologię Ion Paintera, aby rzucić wiązkę laseru o niskiej mocy. Owa wiązka może zostać użyta do skierowania miny w stronę odległego celu. W przeciwieństwie do Ion Paintera, użytkownik wyrzutni granatów nie potrzebuje stać w miejscu, aby skupić wiązkę - pajęcze miny mogą być kontrolowane i kierowane w trakcie ruchu.

AVRIL

AVRiL, albo Przeciw-Pojazdowa Wyrzutnia Rakiet (Anti-Vehicle Rocket Launcher), wystrzeliwuje samo-naprowadzające pociski, które dają niezłego huku - Broń cz.3 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

AVRiL, albo Przeciw-Pojazdowa Wyrzutnia Rakiet (Anti-Vehicle Rocket Launcher), wystrzeliwuje samo-naprowadzające pociski, które dają niezłego huku. Jest to broń wielka i nieporęczna, nadająca się jedynie w walce z pojazdami (chociaż oczywiście dodatkowe obrażenia zostaną zadane pechowcom, którzy wejdą w drogę pocisku). Dodatkowy tryb ognia lokuje broń na miejscu cieplnym wrogiego pojazdu. Wtedy - używając podstawowego trybu - bojownik może wystrzelić rakietę z ograniczonymi możliwościami szukania. Zręczny pilot bądź kierowca, zorientowany o ulokowaniu pocisku, może użyć terenowego lub akrobatycznego latania, w celu uniknięcia uszkodzeń spowodowanych trafieniem.

GRENADE LAUNCHER

Wyrzutnia Granatów (Grenade Launcher) jest elastycznym narzędziem wojennym, dostarczającym doskonałych taktycznych i bitewnych rozwiązań wyczynowym bojownikom - Broń cz.3 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Wyrzutnia Granatów (Grenade Launcher) jest elastycznym narzędziem wojennym, dostarczającym doskonałych taktycznych i bitewnych rozwiązań wyczynowym bojownikom. Podstawowy tryb ognia wystrzeliwuje maksymalnie osiem granatów na salwę, które wybuchają po zetknięciu się z wrogim wojownikiem albo są detonowane przez gracza (alternatywny tryb). Obudowy granatów mają możliwość przylegania do metalicznych i ceramicznych typów podłoża ("lepkie granaty"). Ta cecha dodaje broni ogólnej elastyczności, pozwalając kombatantom na spory wybór metody ataku. Przykładem taktycznych zalet tej broni jest manewr zwany "miecz geo" ("geo sword"), zastosowany po raz pierwszy w trakcie końcowych etapów wojen ludzi ze Skaarj. Manta (latający pojazd) została wyposażona w 16 przylepnych granatów, kontrolowanych przez 2 członków małej zwiadowczo-infiltracyjnej jednostki ludzi, podczas szturmu na wojska Skaarj. Trzeci członek jednostki ochotniczo poleciał Mantą do enklawy Skaarj, katapultując się w pobliżu wrogich granic. Inercja utrzymała pojazd poruszający się w stronę przeciwnika. Kiedy znalazł się w zasięgu, granatnicy uaktywnili ich bronie, w wyniku czego powstała ogromna eksplozja, likwidując dwa wrogie działka i wielu wojowników Skaarj.

SNIPER RIFLE

Ten długolufowy karabin snajperski posiada celownik optyczny o 10-krotnym przybliżeniu i jest śmiercionośną bronią z każdej odległości, szczególnie kiedy możesz oddać strzał w głowę - Broń cz.3 | Unreal Tournament 2004 - Unreal Tournament 2004 - poradniki

Ten długolufowy karabin snajperski posiada celownik optyczny o 10-krotnym przybliżeniu i jest śmiercionośną bronią z każdej odległości, szczególnie kiedy możesz oddać strzał w głowę. Owa broń wraca do Turnieju po opłakiwanej absencji. Poprzedni model karabinu snajperskiego był uważany przez niektórych za mało sportową broń, gdyż można było dzięki niemu strzelać z ukrycia. Nowa wersja zachowuje precyzję poprzednika, ale został zmodyfikowany tak, aby emitować więcej dymu z lufy po wystrzale, przez co przeciwnikowi jest łatwiej odkryć twoją pozycję, a także chwilowo zaburza widok celu snajpera. Dzięki temu broń jest o wiele bardziej zbalansowana (co nie oznacza, że mniej zabójcza).