ONSLAUGHT | Tryby | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Najlepsze zostawiłem sobie na koniec. Onslaught to nowy tryb w tej grze i muszę powiedzieć, że ma największą grywalność ze wszystkich. Czym on jest? W jednym zdaniu ciężko go opisać. Powiedzmy, że jest to mieszanka symulacji, shootera i strategii. To tutaj zaczyna się prawdziwa rozgrywka w UT2004. Wiem doskonale, co mówię, bo wiele osób jakie znam stwierdziły, że tylko dla tego trybu kupiły grę. Zacznijmy od początku. Nieważne, na jakiej planszy wylądujemy i tak wydaje nam się ona ogromna. Zapewne zauważyłeś coś takiego w swojej bazie:
PowerCore - najważniejsza rzecz w naszej bazie.
To jest PowerCore. To od jego kondycji zależy nasza wygrana. Popatrz teraz na mini-mapę po prawej stronie ekranu. Zapewne zauważyłeś tam małe punkty połączone kreskami. Są to PowerNode'y, które decydują o zasilaniu naszego Core'a. Gdy nasz reaktor nie jest do żadnego połączony, wtedy nie posiada pola siłowego, a to oznacza, że jest podatny na ataki wroga. Standardowe "zdrówko" naszego reaktora wynosi 100 HP (health points). Aby jednak nie dopuścić do takiej sytuacji, aby nasz reaktor pozostawał bez ochrony, należy budować Node'y. Zaczynamy od położonego najbliżej Core'a. Aby zbudować takie cacko, należy wejść na małą platformę wystająca z ziemi. Budowanie odbywa się automatycznie. Budowę można przyspieszyć używając PPM (prawy przycisk myszy) na LinkGunie. Wysyłamy wiązkę w platformę albo w okrąg na górze. Możemy jeszcze szybciej wybudować Noda, działając LinkGunem na naszym koledze który, akurat buduje:
W taki sposób szybko budujemy Noda.
Ważne jest to, aby zdobyć więcej Node'ów niż przeciwnik. Niszczymy je standardowo, strzelając w wyświetlony nad nimi okrąg:
Wspomniałem już o mapach. Są one wielkie. Dreptanie na piechotę nie jest tu wskazane, gdyż zajmuje zbyt dużo czasu. Dlatego tez mamy do dyspozycji pojazdy. Różnią się one wielkością, szybkością i wytrzymałością. Porozmawiamy teraz o ich odpowiednim wykorzystaniu w walce.