Pojazdy cz.1 | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
GOLIATH (2 MIEJSCA)
Ostatnio zastąpiony nowym modelem, czołg Goliath służył wojsku przez dwie dekady jako ofensywna broń czołowej linii. Całkowicie chroniony przez dwu-płytową skorupę, Goliath może zawieść swoją maksymalną prędkością, ale za to imponuje zwierzęcą siłę i ogromną wytrwałością. Cztery zsynchronizowane stabilizatory pozwalają obracać się działkom niezależnie od położenia podwozia. Wystrzeliwując masywny 140-milimetrowy pocisk z prędkością powyżej jednej mili na sekundę, główne działo Goliatha dostarcza oszałamiającej mocy rażenia. W roli wsparcia, drugi członek drużyny może wejść do czołgu, aby prowadzić ogień zaporowy z podwójnego karabinu maszynowego o kalibrze 50mm. Pracując w duecie, bronie te radzą sobie bardzo dobrze zarówno z latającymi, jak i naziemnymi pojazdami.
HELLBENDER (3 MIEJSCA)
Hellbender został stworzony do walki zarówno przeciwko pojazdom, jak i piechocie. Pojazd ten posiada dobrą manewrowość, ciężkie opancerzenie oraz potężną broń. Wzmacniane przez neutronowo-indukcyjny reaktor, bronie Hellbendera sieją znaczne spustoszenie. Tylne działko składa się z podwójnych, 40 megawatowych rzutników plazmowych, które pomimo powolnego tempa przeładunku, powodują spore uszkodzenia. Boczne działko wystrzeliwuje pociski EMP, które przypominają te ze strzelby energetycznej ASMD. Sferoidy te są wysoko niestabilne i mogą zostać wysadzone celnym strzałem z mocniejszego sprzętu. Nieczęsto widzi się grupę wrogów, zlikwidowaną przy użyciu tej widowiskowej broni i powinno się podchodzić do niej ostrożnością.
MANTA (1 MIEJSCE)
Pomimo lekkiej wagi i niewielkich rozmiarów, Manta jest jednym z najbardziej przydatnych w walce pojazdów. Stworzona głównie do działań wojennych na bagnach i moczarach, Manta sprawdziła się również na innych terenach. Manta łączy stosunkowo mały obszar celowania z ogromną szybkością i manewrowością, co daje ostatecznie bardzo niebezpieczną mieszankę. Została skonstruowana niemal wyłącznie z Alumexowego polimeru i posiada niezrównaną zwinność. Unosząc się na poduszce powietrza, tworzonej dzięki podwójnym popędzanym magnetycznie podporom, potrójne ostrza mogą zostać natychmiastowo obniżone, pozwalając pilotowi na wysokie uniesienie do góry, w celu uniknięcia przeciwników lub przeszkód. Uzbrojona w dwa multi-etapowe działka plazmowe, Manta może bardzo szybko zadać przeciwnikowi spore obrażenia, chociaż pilot musi być bardzo uważny na ogień przeciwnika.