Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.1
Aktualizacja:
GOLIATH (2 MIEJSCA)

Ostatnio zastąpiony nowym modelem, czołg Goliath służył wojsku przez dwie dekady jako ofensywna broń czołowej linii. Całkowicie chroniony przez dwu-płytową skorupę, Goliath może zawieść swoją maksymalną prędkością, ale za to imponuje zwierzęcą siłę i ogromną wytrwałością. Cztery zsynchronizowane stabilizatory pozwalają obracać się działkom niezależnie od położenia podwozia. Wystrzeliwując masywny 140-milimetrowy pocisk z prędkością powyżej jednej mili na sekundę, główne działo Goliatha dostarcza oszałamiającej mocy rażenia. W roli wsparcia, drugi członek drużyny może wejść do czołgu, aby prowadzić ogień zaporowy z podwójnego karabinu maszynowego o kalibrze 50mm. Pracując w duecie, bronie te radzą sobie bardzo dobrze zarówno z latającymi, jak i naziemnymi pojazdami.
HELLBENDER (3 MIEJSCA)

Hellbender został stworzony do walki zarówno przeciwko pojazdom, jak i piechocie. Pojazd ten posiada dobrą manewrowość, ciężkie opancerzenie oraz potężną broń. Wzmacniane przez neutronowo-indukcyjny reaktor, bronie Hellbendera sieją znaczne spustoszenie. Tylne działko składa się z podwójnych, 40 megawatowych rzutników plazmowych, które pomimo powolnego tempa przeładunku, powodują spore uszkodzenia. Boczne działko wystrzeliwuje pociski EMP, które przypominają te ze strzelby energetycznej ASMD. Sferoidy te są wysoko niestabilne i mogą zostać wysadzone celnym strzałem z mocniejszego sprzętu. Nieczęsto widzi się grupę wrogów, zlikwidowaną przy użyciu tej widowiskowej broni i powinno się podchodzić do niej ostrożnością.
MANTA (1 MIEJSCE)

Pomimo lekkiej wagi i niewielkich rozmiarów, Manta jest jednym z najbardziej przydatnych w walce pojazdów. Stworzona głównie do działań wojennych na bagnach i moczarach, Manta sprawdziła się również na innych terenach. Manta łączy stosunkowo mały obszar celowania z ogromną szybkością i manewrowością, co daje ostatecznie bardzo niebezpieczną mieszankę. Została skonstruowana niemal wyłącznie z Alumexowego polimeru i posiada niezrównaną zwinność. Unosząc się na poduszce powietrza, tworzonej dzięki podwójnym popędzanym magnetycznie podporom, potrójne ostrza mogą zostać natychmiastowo obniżone, pozwalając pilotowi na wysokie uniesienie do góry, w celu uniknięcia przeciwników lub przeszkód. Uzbrojona w dwa multi-etapowe działka plazmowe, Manta może bardzo szybko zadać przeciwnikowi spore obrażenia, chociaż pilot musi być bardzo uważny na ogień przeciwnika.
- Unreal Tournament 2004 - poradniki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
- Unreal Tournament 2004: Fabuła
- Unreal Tournament 2004: Sterowanie
- Unreal Tournament 2004: Tryby gry
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.1
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.2
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.3
- Unreal Tournament 2004: Broń cz.4
- Unreal Tournament 2004: Inne przedmioty
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.1
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.2
- Unreal Tournament 2004: Pojazdy cz.3
- Unreal Tournament 2004: Wieżyczki
- Unreal Tournament 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ludzie zrobcie cos z tym poradnikiem. On nie zasluguje na to by byc na GOLu!!! Poziom jest zalosny, wszystko spisane z instrukcji ktora i tak jest slaba....I za to 50 Goli??? phhhhhhh
Dżizas! Człowieku (autorze)! Czy Ty w ogóle czytałeś ten swój poradnik? Co za grafomaństwo nieziemskie! Do tego jeszcze błędy językowe nie do przełknięcia: "uważali jako.." "po styknięciu".Lektura to koszmar!
Matimatik3--> zmień wpis w User.ini :
TotalUnlockedCharacters=Malcolm;ClanLord;Xan
zawansowany poradnik do UT2k4 jest tutaj dla znających angielski :
LUDZIE, POTRZEBUJĘ POMOCY!!! PRZESZEDŁEM CALUTKĄ GRĘ ALE NADAL NIE MAM WSZYSTKICH CHARAKTERÓW DO WYBORU W USTAWIENIACH POSTACI (ZAMIAST TEGO SĄ IDIOTYCZNE ZNAKI ZAPYTANIA). DLACZEGO TAK JEST? NIECH KTOŚ SZYBKO ODPOWIE!!!
Dessloch --->yyyyyyyyyyy jak rozwijasz druzyne i siebie, bo z tego co powiedziales idzie wywnioskowac ze sa elementy rpg a takich nie zauwezylem :)
widac nie wiesz co to jest UT za bardzo...
nawet w UT2k4 fabula jest calkiem rozbudowana..
singleplayer to nie jest juz jak w ut2k3 practice session..
to ma fabule bo sie rozwija swoja postac, druzyne...
walczy sie w okreslony sposob i tak dalej :)
arthek--------------->Flashpoint i HL podalem jako przyklady shooterow z dobrym scenariuszem ale nie multi...
Grajac w UT nie patrze na fabule, tylko patrze jak kogos sfragowac:P
eJay ---> Jednak wspominałeś o Op. Flashpoint i Half-Life :). Co do shooterów multi, nie mają one rozwiniętej fabuły, ale UT 2004 posiada zadatki. Jest wprowadzenie, historia zespołów, opisy wydarzeń i nie będę tego więcej razy powtarzał.
Fabuła - literowy ciąg zdarzeń (wątków) opisanych w dziele literackim, powiązanych ze sobą zależnością...
W UT 2004 występują wątki, co prawda nie w samej grze, ale są opisane w tym poradniku. Dla przykładu podam np. wojnę ze Skaarj.
arthek--------------->Nie czytales moich postow dokladnie...Mi chodzi o shhotery multiplayerowe czyli UT, Counterstrike, Quake. Chyba sam sie zgodzisz ze w tych grach fabuly nie bylo. A co do UT 2004. Ma moze jakies tam wprowadze, ale NIE AM ONA zadnego wplywu na gre. Natomiast Jedi Knight...gralem i tylko na poczatku sie nie mialo miecza, a reszta broni to chyba dodatek:) A w Jedi Academy to miecz miales juz od poczatku wiec...
LuCaZ15 ---> Przypominam ci, że jest to pierwsza część poradnika - opisująca uniwersum gry. Nie mogłem tam niczego dodać, gdyż wyczerpałem ten temat dogłębnie. Opisy mapek i taktyki walki znajdziecie w części drugiej.
eJay ---> Ja nie porównuję UT 2004 do niczego. Mówię tylko że shootery w większości przypadków posiadają ciekawą fabułę, podając jako przykład Deus Exa. Po drugie nie dyskutuję na temat tego, o co chodzi w UT 2004, a mówię że ta gra posiada zadatki na fabułę (jest wprowadzenie, historia poszczególnych grup, wydarzenia). Po trzecie - co do Jedi Knighta, przypomnij sobie "jedynkę", w której to musiałeś przejść kilka poziomów bez miecza świetlnego. Przecież w tej grze 90% uzbrojenia to broń palna. Spróbuj przejść ją przy użyciu jedynie tego narzędzia walki :).
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-08 11:51:42]
arthek---------------->Ta wypowiedza przeczysz sam sobie bo porownujesz UT2l4 do Deus Ex:) Ale niewazne. zreszta jak dla mnie Serious Sam ma bardziej rozbudowana fabule niz UT:) ale i tak o fabule tu niechodzi tylko o rzez, ktora jakby nie patrzec jest taka sama w UT.
BTW. Dla mnie Jedi Knight to TPP:) 95% akcji rozgrywamy za pomoca miecza swietlnego:)
eJay ---> Dlatego napisałem, że to jest twój punkt widzenia. Jeżeli chcę pograć w shootera, aby się zwyczajnie wyżyć - włączam np. Serious Sama (chociaż nie robię tego praktycznie w ogóle). Jednak większość gier z tego gatunku posiada wciągający scenariusz (vide Jedi Knight, Far Cry, Deus Ex poniekąd też jest shooterem) i chyba nie powiesz, że jest inaczej. Przy takich grach skupiam się na fabule równie dobrze, jak na akcji.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-08 11:37:47]
arthek--------------->Chyba shootery na tym polegaja zeby sie skupic na akcji...scenariusz to ja mam w RPG i cRPG choc niezawsze (np. Diablo - typowy hack'n'slash).
eJay ---> Ja nie mówię że UT 2004 posiada ciekawą fabułę, ale że jakiś tam zadatek jest. Dlatego też opisałem go w dziale "fabuła".
eJay ---> Nie napisałem że grając w UT 2004, ale w shootery dla single-playera. Przed chwilą napisałeś, że w shooterach skupiasz się na akcji. Ja napisałem że w moim przypadku jest inaczej.
arthek---------------->Nie no teraz mnie zaskoczyles...Grajac w UT myslisz o fabule??? Nie....:D buahahaha
eJay ---> To jest twój punkt widzenia. Ja grając w różnej maści shootery, skupiam się na fabule w równym stopniu, jak na akcji.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
