CAPTURE THE FLAG | Tryby | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Jeden z najpopularniejszych trybów multiplayer. Na każdej mapce znajdują się 2 flagi - po jednej dla każdej z drużyn. Aby zdobyć punkt, należy wykraść flagę przeciwnika i przynieść ją do naszej bazy. Brzmi banalnie, ale właśnie na tym polega fenomen tego trybu. Nie dość, że trzeba okazać się tutaj dobrym defensorem, to jeszcze trzeba pokazać spryt i wyczucie czasu. Na niektórych mapach dojście do bazy z flagą wroga graniczy z cudem, gdyż jedyne przejście może znajdować się koło respawnu przeciwnika. Ponadto odpadają takie czynności jak użycie Translocatora podczas ucieczki (przez niego tracimy noszoną flagę). Jedynym wyjściem jest adrenalina i combo Speed, który pomoże nam uciec szybko z bazy wroga. Bez wsparcia kolegów nawet nie ma co myśleć o powodzeniu. Czasem przydaje się też egoizm i spryt. Do flagi przeciwnika można zazwyczaj dojść "tylnym wyjściem" i z zaskoczenia zabrać to co konieczne. Z broni polecam Miniguna oraz Link Guna. Od biedy może nam pomóc Shock Rifle. Aby w 100% być pewnym w defensywie, należy przy każdej ofensywie zostawić 2 wojaków koło swojej flagi. Wróg nie próżnuje i gdy widzi, że traci flagę próbuje wykraść naszą, tak aby była sytuacja patowa (żadna z drużyn nie może zyskać punktu, gdyż nie ma w swoich bazach flag).
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie