Scorpion, Hellbender | Pojazdy | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
SCORPION - bardzo użyteczny wózek. Szybki, ale słaby. Jego znakiem firmowym są 2 wysuwane ostrza, które koszą z nóg wrogów. Ma również zamontowane na górze działko, które strzela plazmą (?). Wygląda to nawet efektownie i jest efektywne. Najlepsza broń na Manty w bliskim kontakcie.

Cechy: | HP: 300. Uzbrojenie: 2 wysuwane ostrza, wyrzutnia plazmowa. Załoga: Kierowca. |
Porady: |
|
HELLBENDER - bardzo niedoceniany wóz. Według mnie jego siła tkwi w mobilności (możesz wszędzie nim wjechać) oraz wytrzymałości. Posiada działka, którymi można wystrzeliwać wiązki jonowe (?), a następnie w nie strzelać, co spowoduje ich eksplozję. Idealnie sprawuje się do obrony, a jeszcze lepiej w ataku. Hellbender wraz z odpowiednią obstawą to istny czołg.

Cechy: | HP: 600. Uzbrojenie: Działo EMP; działko laserowo-jonowe (?). Załoga: Kierowca i dwoje strzelców. |
Porady: |
|