Pojazdy cz.2 | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
SCORPION (1 MIEJSCE)

Scorpion jest lekki i szybki, posiada lekki pancerz i jest bardzo efektywny przeciwko piechocie. Został stworzony raczej do roli wsparcia, niż do bezpośredniej walki. Z początku przeznaczony do badania terenu, Scorpion posiada umieszczony z tyłu emiter plazmy, wystrzeliwujący rząd pocisków plazmowych. Pociski te - połączone spójną mocą magnetyczną - będą latać w pobliżu wrogów lub pojazdów, a kolejno wybuchać. Ponadto, Skorpion jest wyposażony w dwa podwieszone ramiona , każde z trzema fabrycznymi stalowymi ostrzami o krawędziach o grubości jednego atomu.
RAPTOR (1 MIEJSCE)

Raptor od zawsze był uznawany za króla walki powietrznej. Skonstruowany z trójfenylometano-ceramicznych płytek, płatowiec jest bardzo trwały. Dostrajając moc z podwójnych fazowo-indukcyjnych turbin plazmowych, regularny układ napędzanych magnetycznie ogniw, ochraniających skrzydła, pozwala Raptorowi na przyspieszenie poprzez wektorowanie grawitacji z jakiegogolwiek kierunku ,który wybierze pilot. Uzbrojony w dwa stałe miotacze plazmy i wieżyczkę rakiet samo-naprowadzających, Raptor pozwala bardzo szybko dziesiątkować wybrane cele, jednakże piloci Raptora muszą uważać na sterowalne rakiety Działek przeciwlotniczych atakujących z ziemi.
LEVIATHAN (5 MIEJSC)

Oryginalnie zaprojektowany do miejskiej pacyfikacji, Leviathan znalazł swoje najlepsze zastosowanie pod koniec wojen ludzi ze Skaarj. Zasadniczo mobilna stacja szturmowa, Leviathan reprezentuje mobilną moc wojenną, możliwą do przewożenia jednego kierowcy i czterech pasażerów w środku każdego działka przeciw-pancernego, na każdym z rogów. W trakcie jazdy, kierowca może namierzyć wrogów - umieszczoną z tyłu - wyrzutnią rakiet, która wystrzeliwuje ciągły rój pocisków. Kiedy pilot zadecyduje stanąć w miejscu, główna broń może zostać rozmieszczona, co unieruchamia Leviathana. Wzmocnione dwoma kwantowo-fuzyjnymi reaktorami impulsowymi, główne działo tworzy negatywną dziwaczność w miejscu wstrząsu, wysysając całą energię i materię z bezpośredniego obszaru. Eksplodując na zewnątrz z dewastacyjną mocą, fala wstrząsowa może zniszczyć wszystko w jej zasięgu. Istnieją udokumentowane przypadki zrównywania przez Leviathana całych miast. Samotne ataki przeciwko temu pojazdowi w pełnej załodze są samobójstwem.