ASSAULT | Tryby | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Tryb ten polega na zdobyciu pewnego celu. W zależności od mapy może to być czołg plazmowy, wyrzutnia rakiet bądź po prostu ucieczka pojazdem. Rozgrywka ta jest bardzo popularna, bo w zdecydowanym stopniu decyduje tu gra drużynowa, a nie egoizm. Na początku widzimy film, pokazujący co jest naszym celem. Opowiadana jest również historia tego pojedynku oraz pokazane są liczne utrudnienia, jakie mogą towarzyszyć nam w drodze po zwycięstwo. Po przeanalizowaniu sytuacji ruszamy w bój. Od razu muszę uprzedzić, że komputer wystawia nas na pozycji bardzo dalekiej od celu. Aby respawnować się bliżej należy systematycznie zdobywać teren poprzez stanięcie na zaznaczonym wykrzyknikiem miejscu.

Dojście do miejsca respawnu jest niezwykle trudne, bo jest silnie strzeżone przez wroga.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie