DOUBLE DOMINATION | Tryby | Unreal Tournament 2004 poradnik Unreal Tournament 2004
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Jeden z najszybszych trybów w grze. Polega on na zdobyciu 2 punktów kontrolnych i utrzymaniu go w ciągu 10 sekund. Wtedy zdobywamy punkt dla naszej drużyny. Jeśli masz inteligentnych partnerów w drużynie, to zwycięstwo jest niezwykle łatwe. Wystarczy podzielić się na 2 podzespoły i szturmować po kolei każdy punkt. Warto używać tu Flak Cannona - broni rewelacyjnej, jeśli chodzi o bliski kontakt z wrogiem. Przydałaby się też rakietnica. Odpada za to Shock Rifle - totalna porażka jeśli chodzi o ten tryb. Najlepiej, żeby ktoś wspomagał cię Link Gunem. Najgorsze jest odbicie danego punktu, a to z powodu:
- punkty kontrolne są ustawione zazwyczaj w najlepszym do obrony miejscu;
- koło nich znajdują się apteczki (szybkie uzdrowienia);
- masz na odbicie tylko 10 sekund;
- przeciwnik zdążył już się ustawić i broni 2 punktów naraz;
- przeciwnik zawsze wie, którędy próbujesz zaatakować. :-)
Zakładamy, że jednak nie udało ci się odbić PK. Co wtedy? Najlepiej zostać jak najbliżej nich, bo po zdobyciu przez którejś z drużyn punktu automatycznie stają się one neutralne. A więc szybkie zdobycie apteczek i kolejny szturm - oby udany...
Kontrola 2 punktów w Double Domination to klucz do sukcesu...