RETURN TO THE CATHEDRAL (1) | MISJA 9 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
MISJA 9: POWRÓT DO KATEDRY
(RETURN TO THE CATHEDRAL)
Dzięki talizmanom czterech żywiołów w końcu dostanę się do katedry. Czas, aby zabrać Oko i dostarczyć je Constantinowi. Ostatnim razem, gdy tu byłem, klejnot znajdował się w środku i unosił się nad głównym ołtarzem. Muszę po prostu go zabrać i wyjść. Nie będzie to jednak proste, gdyż miejsce jest nawiedzone. Jeśli sprawy przybiorą zły obrót, znalazłem alternatywną drogę opuszczenia katedry, poprzez klasztorną bramę. Gdy otrzymam zapłatę za wykonanie tego zadania, będę mógł spokojnie przejść na emeryturę...
Zadania:
1. Zabrać Oko.
2. Opuścić Katedrę.
Wyposażenie: kup wszystkie bomby błyskowe, miny oraz ogniste i wodne strzały. Zauważ, że w tej misji nie posiadasz nawet swojej pałki, z tego prostego powodu, że nie spotkasz tu nikogo, kogo mógłbyś ogłuszyć. W tej misji nie bierze się jeńców!
Ponownie znajdziesz się przed katedrą (01 ). Umieść talizmany na wybranych miejscach, a drzwi do katedry staną przed Tobą otworem. Wejdź w drzwi prowadzące na zachód, w korytarzu zabierz z okna złoty młoteczek (75 ), za pomocą wytrychów otwórz drzwi na zachodniej ścianie, a znajdziesz się komnacie z drabiną prowadzącą do góry (02 ). Podnieś świeczniki (175 ) i wejdź na górę.
Teren jest patrolowany, więc poczekaj na drabinie, aż zombie wyjdzie z pokoju, przeczytaj pergamin i cicho przejdź przez północne drzwi. Na tym etapie nie możesz zaalarmować patroli na dole, więc zabierz kielich (225 ) i cicho prześlizgnij się przez następne drzwi. Wejdź po schodach na górę, aż dojdziesz do pomieszczenia ze skrzyniami (z kuferka zabierz mchową strzałę). Drzwi na północnej ścianie prowadzą do zbrojowni (armoury ) i możesz je otworzyć jedynie kluczem. Zapamiętaj ich lokalizację, gdyż będziesz tu musiał wrócić na końcu rozgrywki. Z pomieszczenia zabierz jedną ze skrzyń, wyjdź przez południowe drzwi i ostrożnie przejdź przez belkę. Przy otwieraniu drzwi ostrożnie kładź skrzynkę na belce, a nie rzucaj nią (służy do tego oddzielny klawisz). W korytarzu pozbieraj wszystkie kosztowności (350 ) i przejdź przez drugą belkę. Możesz się teraz pozbyć niesionej skrzynki - upuść ją ostrożnie w dół i po cichu zeskocz. Nie wzniecając alarmu, spuść ostrożnie skrzynkę na sam dół i za pomocą linowej strzały dostań się z powrotem na belkę. Następny korytarz zaprowadzi Cię do komnaty z dzwonem (03 ). Ze skrzyni zabierz wodną strzałę i przejdź na trzecią belkę, w centrum której znajduje się kryształ (450 ). Uwaga miejsce jest oświetlone (04 ) i możesz zostać zauważony z dołu, o ile nie przeprowadzisz operacji w odpowiednim momencie.
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie