Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Z ziemi podnieś mchową strzałę, a z oczka wodnego w ścianie - strzały wodne. Idź na zachód do jaskini patrolowanej przez stwora. Możesz zgasić dwie latarnie, aby załatwienie go było łatwiejsze. Tuż po wejściu znajdziesz kolejną jagódkę. Na południu zobaczysz następny drzewny domek, ale wyjdź na razie tunelem prowadzącym na zachód (09 ). Podążaj naprzód po znanych Ci już terenach, aż znajdziesz się z powrotem pod balkonem, spod którego rozpoczynałeś wędrówkę. Udaj się teraz na tereny południowe. W jaskini na południu czeka kolejna jagódka. Znajdź przejście za filarem prowadzące na południe. Gdy dojdziesz do zejścia pokrytego miałkim żużlem, poczekaj i ustrzel dwa potwory. Wróć do południowej jaskini i użyj wschodniego wyjścia. Po chwili po prawej zobaczysz tunel prowadzący do drzewnego domu, który niedawno widziałeś (10 ).

1 - ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Przy pomocy linowej strzały szybko dostań się na górę - ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Przy pomocy linowej strzały szybko dostań się na górę. W domku na drzewie pozbieraj całe wyposażenie i zerknij ostrożnie na dół. Powinno się tam roić od potworów. Poczekaj, aż pojawią się żywiołaki ognia i podrażnij je, tak aby rzuciły się na monstra. Nie schodząc na dół, wejdź w jedyny tunel na górze. Jeśli po drodze nie pozbyłeś się wszystkich potworów, teraz będziesz miał możliwość ustrzelenia z góry jeszcze jednego. Wróć na domek. Żywiołaki powinny już uporać się z potworami. Załatw je za pomocą wodnych strzał i zeskocz ostrożnie na dół. Znajdziesz tu jagódkę i samorodek (600 ). Udaj się do południowego przejścia. Po paru krokach po lewej zobaczysz ołtarz (11 ). Podnieś płomienną strzałę, a z jedynej dostępnej półki - dwie wodne. Za pomocą linowej strzały wespnij się wyżej. Zabierz swoją strzałę i z wyższej półki gazową, po czym zeskocz na dół. Idź na południe, a zobaczysz ostatni drzewny domek. Zanim jednak tam dojdziesz, w tunelu skręć w prawo, weź wodną strzałę i klejnot (700 ). Ponownie udaj się w prawo i z jaskini zabierz mieszek (800 ), z jaskini po lewej samorodek (850 ) a z oczka wodnego wodne strzały. Wróć do rozgałęzienia i idź w górę, podnieś mchową strzałę i skieruj się lewo (12 ).

2 - ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Droga prowadzi do piwnic domostwa Constantina, ale na razie zawróć (na północ i wschód) do ostatniego drzewnego domku - ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Droga prowadzi do piwnic domostwa Constantina, ale na razie zawróć (na północ i wschód) do ostatniego drzewnego domku. Wespnij się do niego, pozbieraj wszystkie przydatne ustrojstwa i przeczytaj dziennik Constantine. Zamierza on przywrócić świat do pierwotnego stanu, ponownie zsyłając na niego mrok i terror dawnych wieków (stąd nazwa: the dark project ). Zeskocz z drzewa, wejdź w tunel na północy, skręć w lewo i w prawo (już tu byłeś). Za oczkiem wodnym skieruj się do tunelu opanowanego przez pająki (13 ). Na skalnym nawisie znajdziesz dwa samorodki (950 ). Skręć w lewo i zabierz mchową strzałę. Po lewej masz dwie groty. Z tej po lewej zabierz złoty samorodek (1050 ), a z prawej wodną strzałę. Wróć do głównego tunelu i idź na zachód, skręć w pierwszy tunel w prawo. Zabij pająka, zawróć i idź dalej drogą na zachód. Wespnij się na górę i miń salę z otworem w podłodze (14 ).

3 - ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Jeśli wcześniej nie zabiłeś pająka, ten znienacka zaatakowałby Cię teraz - ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Jeśli wcześniej nie zabiłeś pająka, ten znienacka zaatakowałby Cię teraz. Na końcu tunelu dotrzesz do piwnicy z metalową podłogą. Pokaż się potworom patrolującym to miejsce i uciekaj z powrotem. Stwory po chwili zawrócą, a Ty spokojnie wejdź do piwnicy. Spod zgasłej pochodni zabierz strzały. Wejdź pierwszą rampą po prawej. Spomiędzy beczek zabierz owoc, tuż obok znajduje się wyjście (15 ). Po wyjściu na górę, zaraz po lewej dostrzeżesz schody na górę. Zabierz stamtąd złoty samorodek i zwróć uwagę na zarośnięte roślinnością drzwi. Większość domu teraz tak właśnie wygląda i przejścia są zablokowane. Zejdź na dół i udaj się w korytarz północny. Odwróć się na wschód, ostrożnie miń korytarz po lewej i wejdź do baru (pierwsze drzwi po lewej). Pozbieraj stąd, co się da (1380 ). Spojrzyj na przejście prowadzące na wschód. Stoi tam insektoid (16 ).

4 - ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Zgaś dwie pochodnie przed nim i dosłownie spod jego nóg zabierz mieszek (1805 ) - ESCAPE (2) | MISJA 9 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zgaś dwie pochodnie przed nim i dosłownie spod jego nóg zabierz mieszek (1805 ). Spójrz w górę, a zobaczysz gazową strzałę. Wejdź na piętro i zabierz ją. W komnacie obok zabierz owoc i wróć na dół. Idąc dalej na zachód, znajdziesz się w jadalni. Spod stołu podnieś klejnot (1905 ). Na północ od jadalni mieści się kuchnia, zabierz stamtąd owoc. Z jadalni wyjdź na zachodni korytarz i wejdź schodami na górę. Znajdziesz tam owoc i klejnot (2005 ). Zejdź na dół do głównego korytarza, skręć w lewo i w pierwszy zarośnięty korytarz po lewej, a znajdziesz tam klejnot (2105 ). Wróć na korytarz, idź na południe i wejdź w ostatnie drzwi na zachodzie. W pomieszczeniu z drabiną zgaś pochodnię na górze, wespnij się i zabierz klejnot (2205 ). W pomieszczeniu obok (ze stworem) zabierz dwa nuggety (2305 ). Zejdź na dół, wróć na korytarz, idź do końca na południe, a potem na wschód. Miń wyjście do bramy, zajdź do stróżówki i zabierz klejnot (2405 ). Wyczyściłeś dokładnie posiadłość z kosztowności, teraz już możesz iść prosto do bramy.