DOWN IN THE BONEHOARD (1) | MISJA 3 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
MISJA 3: KATAKUMBY BONEHOARD
(DOWN IN THE BONEHOARD)
Byłem wkurzony na Cuttego, ale cóż... Nie można go winić za to, co uczynili mu Młotowcy. Zdecydowałem się więc iść śladem owego Rogu, o którym wspomniał Felix. Nie żebym miał w tej sprawie jakiś wybór, ale... zbliża się termin płatności czynszu, a właściciel kamienicy jest gorszy od Młotowców. Mapa dość dokładnie pokazuje, gdzie mieści się wejście do katakumb. Szkoda, że nie jest też tak precyzyjna w określeniu, gdzie ukryty jest Róg. Wedle notatek, które naskrobał Felix, Róg powinien znajdować się w grobowcu arystokratycznej rodziny Quintus. Pada w nich także stwierdzenie, że katakumby są nawiedzone. Chyba pójdę się popytać, gdzie taki heretyk jak ja może dostać święconą wodę. Gotowy na wszystko...
Zadania:
1. Przeszukaj katakumby i zdobądź Róg Quintusa.
2. Przy okazji zdobądź klejnot zwany Mystic's Soul.
3. Umarli nie potrzebują skarbów, zbierz je do wartości minimum 2000.
4. Mystic's Heart jest bliźniaczym klejnotem Mystic's Soul - dołącz go do kolekcji.
5. Wróć bezpiecznie na powierzchnię.
Wyposażenie: kup wszystkie fiolki ze święconą wodą i wodne strzały
Zaraz po wejściu do środka znajdziesz się na poziomie górnych krypt, które z części południowej zaprowadzą Cię łatwą drogą do północnej. Na przekór oficjalnej mapie nakreślonej przez Felixa, kolejny etap to monumentalne tunele, dosyć długie w moim odczuciu i przede wszystkim poplątane. W związku z czym można łatwo się w nich zgubić, nie wiedząc, gdzie należy skręcić (dzięki solucji Tobie to rzecz jasna nie grozi), aby dojść do sal Powracających Głosów (halls of echoing repose ). Złowieszczo brzmiąca nazwa tej lokacji jest zasłużona. Na jej wyższych kondygnacjach znajdziesz Róg oraz dwa bliźniacze kamienie - Duszę i Serce Mistyka. Podziemia opuścisz również z tego miejsca, dzięki czemu nie musisz wracać do punktu startowego.
Jak na katakumby przystało, Twoim głównym wrogiem będą chodzące trupy. Zgniłe mięso w górnych kryptach pojawia się dość sporadycznie, natomiast prawdziwe zatrzęsienie umarlaków przypada na sale Powracających Głosów. Tunele zamieszkują jaszczury ziejące śmiercionośnym gazem, a największa gromada tych bestii pilnuje wejścia do krypty Quintusów. Trzecim przeciwnikiem są pułapki chroniące dostępu do skarbów, generalnie łatwe do zauważenia i rozszyfrowania, poza kilkoma wyjątkami.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie