INTO THE MAW OF CHAOS (2) | MISJA 11 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Zjedź na sam dół, a dotrzesz do jaskini z niebieską studnią i wodospadem płynącym pod górę (09 ). Musisz wskoczyć do tej studni, a nie da się tego zrobić z tego miejsca. Spójrz w górę, a na stropie jaskini zobaczysz płynącą rzekę. To właśnie z niej musisz zeskoczyć do studni. Musisz wskoczyć do wodospadu i płynąć w górę, po drodze korzystając z dwóch otworów po bokach, aby zaczerpnąć powietrza. Gdy już będziesz dokładnie nad studnią, po prostu wypłyń ze strumienia w dół. Jeżeli dobrze wycelowałeś, już po paru krokach znajdziesz się przed wielkim drzewem (10 ). Teren wokół jest patrolowany przez trzy bestie, jednak jest tu tak mroczno, że bez trudu ich się pozbędziesz za pomocą swej pałki.
Zlokalizuj wejście do środka drzewa i pozbądź się pająków, które tam rezydują. Pozbieraj jagody i wespnij się na półkę wyżej (11 ), bowiem magiczna bariera jest nie do pokonania. Uważaj, na jednym z podestów czyha pająk plujący siecią. Na samej górze zobaczysz niebieskie wejście (12 ). Jeśli dostanie się tam sprawia Ci problem, możesz użyć linowej strzały. Tuż za wejściem napotkasz kolejnego pająka, którego należy się pozbyć.
Droga prowadzi tylko w jednym kierunku. Po chwili natkniesz się na jaskinię, która jest zamieszkana przez aż sześć pająków. Jeśli nie chcesz z nimi walczyć, po prostu prześlizgnij się do przejścia po prawej. Magiczny most (13 ) nie sprawia wrażenia solidnego, ale spokojnie przez niego przejdź. Korytarz, który się za nim znajduje jest patrolowany, ale na tyle zacieniony, że pokonanie go nie stanowi żadnego problemu. Ścieżka wciąż idzie w dół przez jeziorka lawy. W jednym miejscu kładka jest zerwana (14 ). Skok wygląda na prosty, jednak ukształtowanie terenu sprawia, że Garret nie może odbić się z jego końca, więc wykonaj go bardzo ostrożnie.
Po paru krokach dotrzesz do większej jaskini. Po drugiej stronie jeziorka lawy znajduje się portal (15 ), przez który Constantine przyzywa potwory do naszego świata. Nawet, jeśli zniweczysz jego rytuał, to sam portal może zostać otwarty przez wieki. Na jego rogach znajdują się kule symbolizujące cztery żywioły. Wystrzel ognistą strzałę w niebieską kulę, wodną w czerwoną, gazową w brązową, a mchową w białą. Portal zostanie zamknięty, a Ty możesz pozbyć się reszty ekwipunku w bestie po drugiej stronie, gdyż do ukończenia gry potrzebne Ci będą tylko trzy lub cztery mchowe strzały. Dalsza droga zaprowadzi Cię do wiszących lian, na które należy się wspiąć (16 ). Po drugiej stronie zejdź w analogiczny sposób.
Oto i sam Woodsie Lord dokonujący rytuału, który ma urzeczywistnić jego Mroczny Projekt (17 ). Jeśli Cię zauważy, jesteś zgubiony i nie ma dla Ciebie ratunku. Aby zakończyć rytuał Trickster, musi odprawić modlitwę przy każdym z końców pentagramu. W środku ołtarza znajduje się Oko. Za pomocą mchowych strzał stwórz sobie ścieżkę prowadzącą do Oka. Gdy Constantine odwróci się, by odprawiać rytuał, szybko zamień Oko (18 ) i wracaj ukryć się w cieniu. Teraz możesz już tylko czekać i obserwować zakończenie.
Moje gratulacje. Trickster nie żyje. Nadchodzi Era Metalu. Do zobaczenia w Thief 2: The Metal Age.