Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

LORD BAFFORD'S MANOR (2) | MISJA 1 | Thief The Dark Project poradnik Thief: The Dark Project

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

1 - LORD BAFFORDS MANOR (2) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Swoje kroki skieruj w jedyną możliwą stronę - LORD BAFFORDS MANOR (2) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Swoje kroki skieruj w jedyną możliwą stronę. Po znalezieniu się w oświetlonym zbiorniku, zwróć uwagę na dno, gdzie Twoim oczom ukaże się podwodny skalny korytarz. Daj upust swej ciekawości, a zaprowadzisz Garretta do zatopionej jaskini. Małego skarbu (300 ) bronią tutaj cztery krwiożercze pająki (05 ), których naturalnie trzeba pozbawić życia. Dalej szukaj już tylko pęknięcia w ścianie (06 ).

2 - LORD BAFFORDS MANOR (2) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Wkraczasz na terytorium wroga i od teraz przydałoby się stawiać kroki w uwzględnieniem potencjalnych zagrożeń, czyli przede wszystkim nie polecałbym żadnego biegania po nieznanych, dobrze oświetlonych terenach - LORD BAFFORDS MANOR (2) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Wkraczasz na terytorium wroga i od teraz przydałoby się stawiać kroki w uwzględnieniem potencjalnych zagrożeń, czyli przede wszystkim nie polecałbym żadnego biegania po nieznanych, dobrze oświetlonych terenach. Wkrocz do pomieszczenia za drzwiami i wysłuchaj rozmowy dwóch strażników. Kiedy skończą, jeden z nich zacznie się przechadzać po korytarzu (07 ). W tym momencie do akcji wkroczysz Ty. Zajmij strategiczną pozycję w wybranym ciemnym kącie, aby w odpowiedniej chwili poklepać przeciwnika czule pałką w potylicę. Do magazynu z drewnianymi półkami prowadzą dwie ścieżki. Niestety, wyjście z lokacji zablokowane jest przez stróża, który stoi w bezruchu, obserwując całą okolicę. Wyeliminowanie przeszkody rozpocznij od zgaszenia dwóch pochodni zawieszonych w centralnej części układu łączącego cztery pokoiki (08 ).

3 - LORD BAFFORDS MANOR (2) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry
Podnieś jakiś walający się w sąsiedztwie obiekt (skrzynka, butelka, miska, itp - LORD BAFFORDS MANOR (2) | MISJA 1 | Thief The Dark Project - Thief: The Dark Project - poradnik do gry

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie