Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Thaumaturge - poradnik do gry

The Thaumaturge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy The Thaumaturge poradnik, solucja

Wszystkie nasze klątwy to główny quest rozpoczynający akt 2 gry The Thaumaturge. Z solucji dowiecie się jak przeszukać gabinet ojca, sklep Szulskich w dzielnicy Mirów, synagogę Nożyków, starą aptekę i biuro rabina, a także jak przepytać Mordechaja i odkryć źródło klątwy Golema.

Ostatnia aktualizacja: 19 lutego 2024

Po rozpoczęciu drugiego aktu kampanii gry The Thaumaturge musicie zająć się m.in. głównym zadaniem Wszystkie nasze klątwy. Nasz poradnik zawiera jego pełny opis przejścia, w którym wyjaśniamy m.in. jak zbadać gabinet ojca, jak dotrzeć do dzielnicy Mirów, jak przeszukać synagogę Nożyków i starą aptekę, jak przesłuchać Mordechaja Chajata, gdzie są ślady w lochu pod synagogą i jak ustalić źródło klątwy Golema polującego na Wiktora.

Położenie się spać

1 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Zadanie rozpoczniecie od razu po ukończeniu głównego questu W pył się obrócisz. Rozpoczniecie akt 2 kampanii.
  2. W Kamienicy Szulskich musicie ponownie porozmawiać z Ligią i wypytać ją m.in. o Rasputina i Ivana. Po rozmowie udajcie się do pokoju Wiktora, który jest na piętrze (najbliżej schodów).
  3. Interakcja z łóżkiem zainicjuje nową wizję, w trakcie której podążajcie bardzo liniową ścieżką przez budynek. Możecie porozmawiać z ojcem - Stanisławem.
  4. Po tym jak się obudzicie zejdźcie na parter żeby porozmawiać z siostrą siedzącą przy stole. Odblokowane zostaną nowe główne questy Dzieci szatana i Niebezpieczne znajomości. Macie swobodę przy wyborze kolejności rozgrywania głównych misji.

Przeszukanie gabinetu ojca

2 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Udajcie się do północnego pokoju na piętrze Kamienicy Szulskich. Możecie na nowo używać percepcji i odnajdywać kolejne spostrzeżenia - z opisywanym questem powiązane są ślady Stary list, Tekst kabalistyczny i Amulet. Odblokujecie wniosek Geneza Golema.

Przeszukanie sklepu Szulskich w dzielnicy Mirów

3 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Wyjdźcie z kamienicy i użyjcie dorożki lub tramwaju. Mirów to nowo odblokowana dzielnica Warszawy.
  2. Sklep Szulskich znajduje się w północno-wschodnim narożniku dzielnicy. Wewnątrz sklepu możecie opcjonalnie porozmawiać z Ligią i odblokować poboczny quest Funkcja poznawcza.
  3. Na potrzeby opisywanej głównej misji korzystajcie w sklepie z percepcji, by odkryć ślady Rejestr towarów, List rezygnacyjny Mordechaja i Stary zegar.
  4. Obejrzenie zdjęcia w ramce (powyższy obrazek) rozpocznie nową rozmowę z Ligią na temat Mordechaja Chajata. Zdobędziecie ślad Wspólna fotografia w sklepie.

Udanie się do Synagogi Nożyków

4 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Cel misji otrzymacie po przeszukaniu gabinetu ojca. Synagoga Nożyków to jeden z budynków w południowo-wschodniej części dzielnicy Mirów.
  2. Po wejściu do środka spróbujcie porozmawiać z rabinem (spostrzeżenie Młody rabin).
  3. Musicie znaleźć nowe spostrzeżenia w synagodze - Pęknięta ściana, Wiadro na deszczówkę i Stara drabina. Odblokujecie wniosek Remont synagogi.
  4. Obok robotnika powinien pojawić się Upyr (powyższy obrazek) wraz z opcją manipulacji. Podczas rozmowy wybierzcie specjalną opcję dialogową dla Wymiaru Serce (wymagane 2 punkty). Udana akcja pozwoli Wam ponownie pogadać z rabinem.

Rozejrzenie się po biurze rabina

5 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Wejdźcie do biura, by odbyć rozmowę na temat klątwy i Golema.
  2. Część opcji dialogowych jest początkowo zablokowanych, ale możecie poszukać nowych śladów w biurze - są to Nadgryzione wieczne pióro, Porcelanowa filiżanka i Recepta. Raz jeszcze zagadajcie do rabina i poruszcie w rozmowie nowe tematy (spostrzeżenie Rabin o aptekarzu).

Zbadanie apteki Abrahama Horowitza

6 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Cel misji otrzymacie dzięki wyczerpaniu tematów rozmowy w biurze rabina w Synagodze Nożyków. Stara apteka zlokalizowana jest w północno-zachodniej części dzielnicy Mirów.
  2. Po wejściu do środka używajcie percepcji. Są tu spostrzeżenia Zaryglowana apteka, Puste opakowania po pomadzie i Parapet. Odblokujecie wniosek Winy Stanisława.

Porozmawianie z Mordechajem Chajatem

7 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Cel misji otrzymacie po zbadaniu zdjęcia w ramce w sklepie Szulskich. Musicie dotrzeć w okolice pralni w dzielnicy Mirów. Po dotarciu na miejsce zatrzyma Was grupa chuliganów, których trzeba pokonać.
  2. Wejdźcie do biura Mordechaja i dołączcie do rozmowy. Możecie wybrać dowolny powód przybycia na bazie wcześniejszych odkryć - nie ma to wpływu na dalszą część questu.

Znalezienie sposobu na przełamanie milczenia Mordechaja

8 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Musicie wycofać się z dalszej rozmowy i używać percepcji do przeszukania całego biura. Są tu ślady Zgubiona moneta i Wspólna fotografia w biurze. Odblokujecie wniosek Stanisław i Moredechaj.
  2. Powróćcie do rozmowy i skorzystajcie z nowych opcji dialogowych, by skonfrontować Mordechaja na temat jego konfliktu ze Stanisławem.

Odkrycie źródła klątwy Golema

9 - The Thaumaturge: Wszystkie nasze klątwy - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Spotkanie musi przenieść się do Synagogi Nożyków - możecie tam dotrzeć z Mordechajem lub we własnym zakresie.
  2. Zejdźcie do piwnicy i następnie do lochu. Podążajcie za rabinem i Mordechajem. Musicie przeszukać ostatnie pomieszczenie lochu - są tu spostrzeżenia Kolumna, Zapisany materiał, Wiadra z gliną i Zniszczona ściana. Odkryjecie wniosek Podziemia synagogi.
  3. Porozmawiajcie z Mordechajem i Feldmanem na temat ostatnich odkryć. Użyjcie specjalnej opcji dialogowej (2 punkty Wymiaru Słowo), by nakłonić jednego z rozmówców do wyjawienia nowych informacji.
  4. Możecie opuścić piwnicę razem z mężczyznami lub we własnym zakresie. Zakończycie quest i odblokujecie nowe główne zadanie Wielki rejwach.